Kurs „Co­pyw­ri­ting w prak­ty­ce”, on­li­ne lub sta­cjo­nar­nie w Kra­ko­wiePoprzedni artykuł 

Za­pra­sza­my na 16 godz. (4-­dnio­wy) kurs co­pyw­ri­tin­gu w prak­ty­ce, z mo­żli­wo­ścią udzia­łu on­li­ne lub sta­cjo­nar­nie w Kra­ko­wie.

Ter­min naj­bli­ższej edy­cji: 21, 22, 23 (pon., wt., śr.) i 28 (pon.) pa­ździer­ni­ka 2024 r.

Go­dzi­ny za­jęć: 17.15–20.30

Uwa­ga: w sys­te­mie oświa­to­wym re­ali­zo­wa­ne są go­dzi­ny dy­dak­tycz­ne, czy­li jed­nost­ki 45. mi­nu­to­we; po ka­żdych dwóch jed­nost­kach przy­pa­da 15 min prze­rwy

Miej­sce za­jęć:
• on­li­ne – łączy­my się na Jit­si, który nie wy­ma­ga in­sta­la­cji, link prze­sy­ła pro­wa­dzący za­jęcia
• sta­cjo­nar­nie – sie­dzi­ba Pu­bli­shing Scho­ol w Kra­ko­wie, ul. Ko­sy­nie­rów 15B, lip. sa­la nr 2

Pro­gram
1. Ma­gia i moc sło­wa. Dla­cze­go co­pyw­ri­ter nie jest pi­sa­rzem ani dzien­ni­ka­rzem?
2. Cz­te­ry zło­te za­sa­dy two­rze­nia ko­mu­ni­ka­tu co­pyw­ri­tin­go­we­go, prin­tw­ri­ting a we­bw­ri­ting
3. Tekst i je­go ele­men­ty. In­for­ma­cja “O mnie” pry­wat­nie i za­wo­do­wo, “O na­s” na www
4. For­my pro­ste: wy­li­cze­nia, pod­pi­sy pod ilu­stra­cje, ty­tu­ły o zmien­nym za­bar­wie­niu emo­cjo­nal­nym
5. Ze­staw po­stów na FB – tekst sko­ja­rzo­ny z obra­zem. Mo­żli­wo­ści po­zy­ska­nia ilu­stra­cji
6. Za­sa­dy bu­do­wa­nia slo­ga­nów re­kla­mo­wych – two­rzy­my ze­sta­wy do kam­pa­nii pro­mo­cyj­nych
7. Krót­kie for­my z utrud­nie­nia­mi: ofer­ty sprze­da­żo­we, prze­kszta­łce­nie tek­stu ci­ągłe­go w ta­be­lę
8. Ar­ty­ku­ły na stro­ny www i blo­gi z uwzględ­nie­niem USP oraz SEO, py­ta­nia do wy­wia­du re­kla­mo­we­go
9. Ob­szer­niej­sze ar­ty­ku­ły spon­so­ro­wa­ne ze sło­wa­mi klu­czo­wy­mi. Jak do­brać sło­wa klu­czo­we?
10. Tak­ty­ka ko­mu­ni­ka­tu ma­ilo­we­go, czy­li jak pi­sać sku­tecz­ne ma­ile, w tym od­po­wie­dzi na re­kla­ma­cje
11. Tek­sty po­rad­ni­ko­we oraz prec­lo­we ze sło­wa­mi klu­czo­wy­mi
12. Skra­ca­nie tek­stu ze zmia­ną gru­py do­ce­lo­wej w sto­sun­ku do in­for­ma­cji źródło­wej
13. Spe­cjal­ne za­da­nia co­pyw­ri­te­ra: sce­na­riusz spo­tu re­kla­mo­we­go, sto­ry­tel­ling
14. Mi­ni słow­nik po­jęć re­kla­mo­wych
15. Po­my­sł na sku­tecz­ne port­fo­lio, struk­tu­ra wła­sne­go port­fo­lio


Koszt: 530 zł brut­to

Za­pi­sy na https://pu­bli­shing­scho­ol.pl/kur­s-co­pyw­ri­tin­gu/

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści