Asa­hi Pho­to­pro­ducts na 7. edy­cji Chi­na In­ter­na­tio­nal Im­port Expo w Szan­gha­juPoprzedni artykuł 

Asa­hi Pho­to­pro­ducts, pio­nier w dzie­dzi­nie roz­wi­ązań dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go, z po­wo­dze­niem uczest­ni­czył w 7. edy­cji Chi­na In­ter­na­tio­nal Im­port Expo (CIIE), która od­by­ła się w Na­tio­nal Exhi­bi­tion and Co­nven­tion Cen­ter w Szan­gha­ju w dniach od 5 do 10 li­sto­pa­da 2024 ro­ku. To pre­sti­żo­we wy­da­rze­nie zgro­ma­dzi­ło li­de­rów bra­nży z ca­łe­go świa­ta w ce­lu zba­da­nia no­wych tren­dów i in­no­wa­cji w han­dlu mi­ędzy­na­ro­do­wym.

Pod­czas tar­gów fir­ma Asa­hi Pho­to­pro­ducts za­pre­zen­to­wa­ła swo­je naj­now­sze osi­ągni­ęcia, które po­ma­ga­ją klien­tom prze­jść z tra­dy­cyj­nej pro­duk­cji płyt na ba­zie roz­pusz­czal­ni­ków na al­ter­na­ty­wy zmy­wal­ne wo­dą. Pły­ty AFP-RTM o ob­ni­żo­nej za­war­to­ści roz­pusz­czal­ni­ka ofe­ru­ją przy­stęp­ny punkt we­jścia, wy­ma­ga­jący mi­ni­mal­nych in­we­sty­cji w no­wy sprzęt. Na­stęp­nie klien­ci mo­gą za­sto­so­wać pły­ty AWP™ zmy­wal­ne wo­dą, które wy­ko­rzy­stu­ją wo­dę wo­do­ci­ągo­wą bez de­ter­gen­tów do zmy­wa­nia, znacz­nie zmniej­sza­jąc ślad węglo­wy. Ta­kie po­de­jście jest zgod­ne z ro­snącym na­ci­skiem bra­nży na zrów­no­wa­żo­ny roz­wój, jed­no­cze­śnie zwi­ęk­sza­jąc kon­ku­ren­cyj­no­ść ope­ra­cyj­ną. Cel Asa­hi Ka­sei, ja­kim jest osi­ągni­ęcie neu­tral­no­ści węglo­wej we wszyst­kich ope­ra­cjach do 2050 r., pod­kre­śla to za­an­ga­żo­wa­nie w zrów­no­wa­żo­ne in­no­wa­cje.

Ek­sklu­zyw­ne se­mi­na­rium po­świ­ęco­ne tren­dom w bra­nży

W dniu 7 li­sto­pa­da fir­ma Asa­hi zor­ga­ni­zo­wa­ła na swo­im sto­isku eks­klu­zyw­ne se­mi­na­rium, pod­czas które­go eks­per­ci bra­nżo­wi po­dzie­li­li się wy­ni­ka­mi nie­daw­ne­go ba­da­nia po­rów­naw­cze­go emi­sji­CO2 dla wklęsło­dru­ku i flek­so­dru­ku w Chi­nach. Przed­sta­wi­cie­le Pe­ki­ńskie­go In­sty­tu­tu Ko­mu­ni­ka­cji Gra­ficz­nej (BIGC) i Chi­ńskiej Fe­de­ra­cji Opa­ko­wań przed­sta­wi­li wy­ni­ki, a ta­kże spo­strze­że­nia na te­mat po­stępów w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­nych ma­te­ria­łów opa­ko­wa­nio­wych. Głów­ne mar­ki, ta­kie jak Wa­ha­ha Gro­up i Son­gyu Prin­ting and Pac­ka­ging, rów­nież za­bra­ły głos, wy­ra­ża­jąc za­miar za­sto­so­wa­nia dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go do pa­ko­wa­nia na­po­jów w ce­lu zmniej­sze­nia wpły­wu na śro­do­wi­sko. Fir­my te dążą do ob­jęcia po­zy­cji li­de­ra w Chi­nach w za­kre­sie prze­jścia na bar­dziej zrów­no­wa­żo­ne prak­ty­ki.

Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat pro­duk­tów i roz­wi­ązań Asa­hi Pho­to­pro­ducts, które przy­czy­nia­ją się do po­pra­wy ja­ko­ści ży­cia lu­dzi na ca­łym świe­cie, mo­żna zna­le­źć na stro­nie www.asa­hi­-pho­to­pro­ducts.com.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Asa­hi Pho­to­pro­duct

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści