MD La­bels i Die­t-Fo­od – wspól­ny suk­ces dzi­ęki tech­no­lo­gii Mark An­dyPoprzedni artykuł 

Maszyny Mark Andy w MD Labels są elementem sukcesu tej firmy
Ma­szy­ny Mark An­dy w MD La­bels są ele­men­tem suk­ce­su tej fir­my

In­ten­syw­ny roz­wój dru­kar­ni MD La­bels, które­go za­sad­ni­czy­mi ele­men­ta­mi są m.in. trzy pra­cu­jące tu ma­szy­ny hy­bry­do­we Mark An­dy, prze­kła­da się obec­nie rów­nież na suk­ce­sy jej klien­tów. W ślad za in­we­sty­cja­mi po­ja­wia­ją się tu no­we zle­ce­nia, przy­by­wa zle­ce­nio­daw­ców, ro­śnie za­trud­nie­nie, zna­cząco zwi­ęk­szy­ła się ta­kże po­wierzch­nia pro­duk­cyj­na. Jed­nak to, co do­ce­nia­ją naj­bar­dziej współpra­cu­jące z tą dru­kar­nią fir­my to fakt, że otrzy­mu­ją one tu ety­kie­ty, które po­zwa­la­ją ich pro­duk­tom wy­różniać się na ryn­ku. Są wśród nich ety­kie­ty ko­lo­ro­we i bia­łe, per­so­na­li­zo­wa­ne, a ta­kże naj­wy­ższej ja­ko­ści ety­kie­ty pre­mium – z uszla­chet­nie­nia­mi, me­ta­li­zo­wa­ne, prze­źro­czy­ste oraz dru­ko­wa­ne na pa­pie­rach ozdob­nych i de­ko­ra­cyj­nych.

Co wi­ęcej – dru­kar­nia mo­że je zre­ali­zo­wać w do­wol­nym na­kła­dzie. Jed­nym z klien­tów, którzy za­ufa­li MD La­bels i na­wi­ąza­li z nią stra­te­gicz­ną współpra­cę w ob­sza­rze ety­kiet, jest fir­ma Die­t-Fo­od (link do fil­mu obra­zu­jące­go współpra­cę obu firm: )

Die­t-Fo­od spe­cja­li­zu­je się w pro­duk­cji zdro­wej i eko­lo­gicz­nej żyw­no­ści. Hi­sto­ria tej fir­my da­tu­je się na rok 2013, a obec­nie po­sia­da ona w swo­im port­fo­lio po­nad 300 różnych pro­duk­tów, z cze­go bli­sko 90% z nich to pro­duk­ty bio. W swo­jej pro­duk­cji – co pod­kre­śla – si­ęga po naj­wy­ższej ja­ko­ści su­row­ce z różnych kra­jów, ta­kich jak Bra­zy­lia, Pe­ru, Ru­mu­nia czy Chi­ny. „To mi­ędzy in­ny­mi wy­jąt­ko­we skład­ni­ki na­da­ją na­szym pro­duk­tom nie­za­po­mnia­ny smak i uni­kal­ny cha­rak­ter – pod­kre­śla Mi­chał Sza­farz, współwła­ści­ciel Die­t-Fo­od. – Tra­fia­ją one później nie tyl­ko na nasz kra­jo­wy ry­nek, ale rów­nież do miejsc tak eg­zo­tycz­nych jak np. Du­baj, czy­ni­ąc zdro­we je­dze­nie do­stęp­nym dla lu­dzi na ca­łym świe­cie”.

Fir­ma od dłu­ższe­go cza­su współpra­cu­je z MD La­bles, zle­ca­jąc jej pro­duk­cję ety­kiet. Dzi­ęki te­mu ety­kiety MD La­bels wy­ko­na­ne na ma­szy­nach Mark An­dy tra­fia­ją na półki skle­po­we na ca­łym świe­cie. „To dla nas du­że wy­zwa­nie – mówi Mar­cin Ja­si­ński, współwła­ści­ciel MD La­bels – Do­kła­da­my wszel­kich sta­rań, aby ety­kiety wy­różnia­ły pro­duk­ty na­szych klien­tów, w tym fir­my Die­t-Fo­ods na półce skle­po­wej. To bo­wiem kon­su­ment, de­cy­du­jący się na za­kup ta­kie­go a nie in­ne­go pro­duk­tu, de­cy­du­je o suk­ce­sie na­szych zle­ce­nio­daw­ców. Dla­te­go ety­kiety mu­szą być naj­wy­ższej ja­ko­ści, co wi­ęcej – od­po­wia­dać na bar­dzo różne po­trze­by zle­ce­nio­daw­ców. Mo­że­my te­mu spro­stać dzi­ęki in­we­sty­cjom, wśród których klu­czo­we to za­kup hy­bry­do­wych ma­szyn dru­ku­jących Mark An­dy”.

Pierw­sza z nich roz­po­częła pra­cę w MD La­bels w 2018 ro­ku, co po­zwo­li­ło dru­kar­ni na znacz­ny wzrost pro­duk­cji. W 2022 ro­ku do­łączy­ła do jej par­ku sprzęto­we­go ko­lej­na ma­szy­na – Di­gi­tal Se­ries HD. W 2024 ro­ku uru­cho­mio­no tu trze­cią, bli­źnia­czą ma­szy­nę, ba­zu­jącą – po­dob­nie jak dwie pierw­sze – na tech­no­lo­gii in­kje­to­wej UV. „Na­sze wy­bo­ry sta­ły się ide­al­ną od­po­wie­dzią na zmie­nia­jące się w ostat­nich la­tach po­trze­by ryn­ko­we – pod­kre­śla Mar­cin Ja­si­ński. – Współcze­śni kon­su­men­ci ocze­ku­ją co­raz bar­dziej sper­so­na­li­zo­wa­nych pro­duk­tów wy­so­kiej ja­ko­ści i w atrak­cyj­nej ce­nie. Ry­nek ge­ne­ru­je też po­trze­bę ni­ższych na­kła­dów czy różnych wer­sji te­go sa­me­go pro­duk­tu. Dzi­ęki Mark An­dy dys­po­nu­je­my od­po­wied­nią tech­no­lo­gią, by spro­stać tym wy­zwa­nio­m”.

Mi­chał Sza­farz po­twier­dza: „Dzi­ęki ety­kie­tom dru­ko­wa­nym przez MD La­bels mo­że­my za­ofe­ro­wać nie tyl­ko pro­dukt wy­so­kiej ja­ko­ści, ale ta­kże atrak­cyj­ny pod względem wi­zu­al­nym. Dzi­ęki te­mu przy­ci­ąga­my uwa­gę kon­su­men­tów przy do­ko­ny­wa­nych przez nich wy­bo­rach za­ku­po­wych. W na­szej bra­nży bar­dzo wa­żny jest też krót­ki czas do­sta­wy, a co za tym idzie opa­ko­wa­nia mu­szą być wy­pro­du­ko­wa­ne bar­dzo szyb­ko. współpra­ca z MD La­bels nam to gwa­ran­tu­je, m.in. dzi­ęki hy­bry­do­wym roz­wi­ąza­niom, ja­ki­mi dys­po­nu­je. Co wi­ęcej – mo­że­my jej zle­cać różne na­kła­dy, co jest rów­nie wa­żne. Wszyst­ko to spra­wia, że od­no­to­wu­je­my wi­ęk­szą sprze­daż, a w efek­cie – dy­na­micz­ny roz­wój”.

„Tech­no­lo­gia cy­fro­wa w pro­duk­cji ety­kiet ofe­ru­je ogrom­ny po­ten­cjał dla bra­nży spo­żyw­czej i in­nych seg­men­tów – mówi Łu­kasz Ch­ru­śli­ński, Sa­les Ma­na­ger Mark An­dy Eu­ro­pe. – Zwłasz­cza w kon­te­kście zmie­nia­jącej się sy­tu­acji ryn­ko­wej. Spa­da­jące na­kła­dy, po­trze­ba pro­duk­cji różnych wer­sji jed­nej ety­kiety, per­so­na­li­za­cja, bo­ga­te uszla­chet­nie­nia przy za­cho­wa­niu wy­so­kiej ja­ko­ści i atrak­cyj­nej ce­ny – to obec­nie naj­wa­żniej­sze po­trze­by i ocze­ki­wa­nia klien­tów. To nie­zwy­kle cie­ka­we i in­spi­ru­jące ob­ser­wo­wać jak szyb­ko fir­ma MD La­bels roz­wi­ja się od­no­sząc suk­ce­sy w bra­nży ety­kietowej, opie­ra­jąc się je­dy­nie na tech­no­lo­gii hy­bry­do­wej Mark An­dy”.

„Mark An­dy po­sia­da bo­ga­te port­fo­lio ma­szyn ba­zu­jących na tech­no­lo­gii flek­so­gra­ficz­nej, jak rów­nież roz­wi­ąza­nia hy­bry­do­we, uwzględ­nia­jące tech­no­lo­gię cy­fro­wą. Dla­te­go za­wsze sta­ra­my się ho­li­stycz­nie po­de­jść do ocze­ki­wań klien­tów, ich mo­żli­wo­ści i po­trzeb na da­nym eta­pie roz­wo­ju, pro­po­nu­jąc naj­lep­sze roz­wi­ąza­nie. Przy­kład MD La­bels i jej współpra­ca z set­ka­mi klien­tów, ja­kie ob­słu­gu­je – w tym z prężnie dzia­ła­jącą nie tyl­ko na ryn­ku pol­skim, ale rów­nież po­za nim fir­mą Die­t-Fo­od – jest do­wo­dem na to, że tech­no­lo­gia Mark An­dy sta­je się częścią suk­ce­sów na­szych klien­tów i ich zle­ce­nio­daw­ców. Wpi­su­je się on rów­nież w za­ło­że­nia ha­sła na­szej fir­my: „Yo­ur growth is our grow­th”. Za­pra­sza­my wi­ęc do kon­tak­tu z na­mi” – pod­su­mo­wu­je Łu­kasz Ch­ru­śli­ński.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści