Pro­jekt Eu­ro­stam­pa na no­wo wy­obra­ża so­bie kul­to­wą ety­kie­tę Nu­tel­la® przy uży­ciu Bria i HPPoprzedni artykuł 

Bria, wio­dące wi­zu­al­ne roz­wi­ąza­nie ge­ne­ra­tyw­nej sztucz­nej in­te­li­gen­cji stwo­rzo­ne dla przed­si­ębiorstw, oraz HP, świa­to­wy li­der tech­no­lo­gii i pierw­sza na świe­cie fir­ma zaj­mu­jąca się dru­kiem cy­fro­wym, z du­mą ogła­sza­ją współpra­cę z Eu­ro­stam­pą przy 8. pro­jek­cie Enve­lo­pe.

Pro­jekt Enve­lo­pe to in­no­wa­cyj­na ini­cja­ty­wa, w ra­mach której kre­atyw­ne wy­zwa­nia pro­jek­to­we są re­ali­zo­wa­ne po­przez współpra­cę wio­dących ma­rek, do­staw­ców tech­no­lo­gii i stu­den­tów z naj­lep­szych uni­wer­sy­te­tów w ce­lu prze­su­ni­ęcia gra­nic pro­jek­to­wa­nia ety­kiet po­przez eks­pe­ry­men­to­wa­nie z no­wy­mi i ist­nie­jący­mi tech­no­lo­gia­mi, ma­te­ria­ła­mi i dru­kiem. Stu­den­ci rzu­ci­li wy­zwa­nie Brii i HP, aby na no­wo wy­obra­zić so­bie kul­to­wą ety­kietę Nu­tel­la® przez pry­zmat różnych ru­chów ar­ty­stycz­nych, w tym ku­bi­zmu, im­pre­sjo­ni­zmu, po­p-ar­tu i in­nych, ma­jąc na ce­lu uczy­nie­nie ka­żde­go sło­ika wy­jąt­ko­wym wy­ra­zem ar­ty­stycz­nym.

Eu­ro­stam­pa, zna­na z wy­so­kiej ja­ko­ści ety­kiet na wi­na, wi­na mu­su­jące, al­ko­ho­le wy­so­ko­pro­cen­to­we, cze­ko­la­dę, żyw­no­ść i opa­ko­wa­nia ko­sme­ty­ków, od kil­ku lat współpra­cu­je ze stu­den­ta­mi z Uni­wer­sy­te­tu Nauk Ga­stro­no­micz­nych w Pol­len­zo we Wło­szech oraz pro­gra­mu DAAP (De­sign, Ar­chi­tec­tu­re, Art, and Plan­ning) Uni­wer­sy­te­tu Cin­cin­na­ti w Ohio. Je­go ósma ite­ra­cja, Enve­lo­pe 8, kon­cen­tro­wa­ła się na wy­ko­rzy­sta­niu sztucz­nej in­te­li­gen­cji do two­rze­nia uni­kal­nych ety­kiet Nu­tel­la®, prze­su­wa­jąc gra­ni­ce per­so­na­li­za­cji i eks­pre­sji ar­ty­stycz­nej za po­mo­cą tech­no­lo­gii.

Ja­ko pio­nier w od­po­wie­dzial­nym ge­ne­ro­wa­niu wi­zu­al­nej sztucz­nej in­te­li­gen­cji, Bria wy­różnia się wy­ko­rzy­sta­niem li­cen­cjo­no­wa­nych tre­ści do tre­no­wa­nia swo­ich mo­de­li, za­pew­nia­jąc od­po­wie­dzial­ne ge­ne­ro­wa­nie obra­zów z od­po­wied­nim przy­pi­sa­niem tan­tiem. Plat­for­ma Bria wy­różnia się w two­rze­niu sper­so­na­li­zo­wa­nych tre­ści wi­zu­al­nych przy jed­no­cze­snym za­cho­wa­niu ści­słej zgod­no­ści z prze­pi­sa­mi do­ty­czący­mi praw au­tor­skich i pry­wat­no­ści, co czy­ni ją ide­al­nym roz­wi­ąza­niem dla ma­rek po­szu­ku­jących sper­so­na­li­zo­wa­nych, ska­lo­wal­nych roz­wi­ązań pro­jek­to­wych.

In­te­gra­cja plat­for­my Bria z tech­no­lo­gią HP Smar­tStre­am De­si­gner „HP Spar­k” umo­żli­wi­ła stwo­rze­nie 9 000 uni­kal­nych ety­kiet Nu­tel­la®. Osi­ągni­ęcie to po­ka­zu­je po­ten­cjał sztucz­nej in­te­li­gen­cji do prze­kszta­łce­nia bra­nży dru­ku zmien­nych da­nych. HP Smar­tStre­am De­si­gner, skład­nik pa­kie­tu Prin­tOS Cre­ati­vi­ty Po­wer Pack, za­pew­nia naj­no­wo­cze­śniej­sze mo­żli­wo­ści dru­ku zmien­nych da­nych. Opro­gra­mo­wa­nie umo­żli­wia pro­jek­tan­tom two­rze­nie nie­ogra­ni­czo­nych wa­rian­tów pro­jek­tów opa­ko­wań i wy­ko­rzy­sta­nie „HP Spar­k” do au­to­ma­tycz­ne­go ge­ne­ro­wa­nia pro­jek­tów opar­tych na sztucz­nej in­te­li­gen­cji, przy jed­no­cze­snym za­cho­wa­niu sta­łej ja­ko­ści w sper­so­na­li­zo­wa­nych na­kła­dach na du­żą ska­lę.

Pro­jekt Enve­lo­pe 8 za­pre­zen­to­wał te mo­żli­wo­ści, płyn­nie łącząc pro­jek­ty ge­ne­ro­wa­ne przez AI z cy­fro­wy­mi pra­sa­mi HP In­di­go fir­my Eu­ro­stam­pa, de­mon­stru­jąc wy­ra­fi­no­wa­ną in­te­gra­cję kre­atyw­nej sztucz­nej in­te­li­gen­cji i za­awan­so­wa­nej tech­no­lo­gii dru­ku.

„Ta współpra­ca sta­no­wi zna­czący krok na­przód w spo­so­bie, w ja­ki wio­dące mar­ki mo­gą sku­tecz­nie wy­ko­rzy­sty­wać wi­zu­al­ną ge­ne­ra­tyw­ną sztucz­ną in­te­li­gen­cję bez ry­zy­ka, jed­no­cze­śnie sta­wia­jąc na pierw­szym miej­scu kre­atyw­no­ść i per­so­na­li­za­cję, za­pew­nia­jąc prze­wi­dy­wal­no­ść i mo­żli­wo­ść kon­tro­lo­wa­nia wy­ni­ku” – po­wie­dział dr Ya­ir Ada­to, współza­ło­ży­ciel i dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Bria. „Dzi­ęki uda­ne­mu po­łącze­niu apli­ka­cji wi­zu­al­nej sztucz­nej in­te­li­gen­cji z mo­żli­wo­ścia­mi dru­ku prze­my­sło­we­go, pro­jekt ten wy­zna­cza no­wy stan­dard za­rów­no w za­kre­sie niestan­dardowych opa­ko­wań pro­duk­tów, jak i ko­mer­cyj­ne­go wy­ko­rzy­sta­nia wi­zu­al­nej sztucz­nej in­te­li­gen­cji ja­ko ca­ło­ści”.

„Ten do­wód kon­cep­cji dla Nu­tel­li® sta­no­wi przy­kład trans­for­ma­cyj­ne­go po­ten­cja­łu po­łącze­nia sztucz­nej in­te­li­gen­cji, wie­dzy pro­jek­to­wej i tech­no­lo­gii dru­ku cy­fro­we­go” – po­wie­dział Jo­an Pe­re­z-Pe­ri­cot, wi­ce­pre­zes i glo­bal­ny dy­rek­tor ds. opro­gra­mo­wa­nia i roz­wi­ązań w HP In­du­strial Print. „Pro­jekt po­ka­zu­je, w ja­ki spo­sób in­no­wa­cje opar­te na współpra­cy mo­gą zre­wo­lu­cjo­ni­zo­wać sper­so­na­li­zo­wa­ne opa­ko­wa­nia, two­rząc wy­jąt­ko­we do­świad­cze­nia kon­su­menc­kie przy jed­no­cze­snym za­cho­wa­niu spój­no­ści mar­ki”.

„W Eu­ro­stam­pa je­ste­śmy za­an­ga­żo­wa­ni we wspie­ra­nie in­no­wa­cji i kre­atyw­no­ści po­przez na­sze part­ner­stwa. An­ga­żu­jąc stu­den­tów w rze­czy­wi­ste pro­jek­ty, po­stępu­je­my na­przód w pro­jek­to­wa­niu ety­kiet i za­pew­nia­my cen­ne mo­żli­wo­ści edu­ka­cyj­ne, aby na­sze ety­kiety spe­łnia­ły ocze­ki­wa­nia kon­su­men­tów z po­ko­le­nia Z” – mówi Ric­car­do Sau­va­igne, dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu i in­no­wa­cji w Eu­ro­stam­pa.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my HP Inc.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści