Scuderia Ferrari i HP łączą technologię i design na Grand Prix MiamiPoprzedni artykuł 

Scuderia Ferrari i HP Inc. (NYSE: HPQ) zaprezentowały dziś specjalną, wspólnie zaprojektowaną kolorystykę na Grand Prix Miami, upamiętniającą pierwszy rok partnerstwa tytułowego. Najnowocześniejsza wersja barw, zaprezentowana dziś po południu w centrum Miami przez kierowców Scuderia Ferrari HP i dyrektora zespołu, Freda Vasseura, jest wynikiem ścisłej współpracy obu firm, która pozwoliła przesunąć granice projektowania wizualnego i osiągów.

Barwy łączą czerwony kolor Ferrari z charakterystyczną bielą i elektrycznym błękitem HP, naniesionymi przy użyciu nowych, wspólnie opracowanych technologii, które otworzą drogę do jeszcze bardziej efektownych projektów w przyszłości.

Wspólne projektowanie dla osiągów

W ramach serii trwających wspólnych projektów inżynierów HP i Scuderia Ferrari, opracowanie barw w Miami stanowi doskonały przykład innowacji w praktyce. Zespoły inżynierów Ferrari w Maranello i HP w Barcelonie ściśle współpracowały i eksperymentowały z technologiami i materiałami, aby osiągnąć ostateczny rezultat.

Do produkcji folii pokrywającej część modelu SF-25 wykorzystano innowacyjne techniki. Stanowią one znaczący krok naprzód w stosunku do technologii zastosowanej w zeszłym roku, tworząc oklejenie samochodu, które jest do 14% lżejsze i do 17% cieńsze, a jednocześnie charakteryzuje się zwiększoną odpornością termiczną1. Folia nie zawiera PVC, nadaje się w całości do recyklingu i jest nakładana przy użyciu najnowszej generacji technologii lateksowej HP.

Formuła 1 nieustannie się rozwija, a obie firmy będą wspólnie udoskonalać technologie oklejania, czyniąc je jeszcze bardziej wydajnymi, umożliwiając odważniejsze rozwiązania estetyczne i innowacje w zakresie projektowania, a jednocześnie skracając czas potrzebny do nakładania folii.

Specjalna kolorystyka na GP Miami

Specjalna kolorystyka na ten weekend odzwierciedla ewolucję tej współpracy i wspólne wysiłki, które za nią stoją. Po raz pierwszy w historii Scuderii barwy bolidów SF-25 Charlesa Leclerca i Lewisa Hamiltona zawierają asymetryczne elementy graficzne. Akcenty charakterystycznego dla HP elektrycznego błękitu pojawiają się na przednich i tylnych skrzydłach, choć dominującym kolorem pozostaje czerwony Ferrari. Koła są pomalowane na biało, co nadaje bolidom czysty, nowoczesny wygląd, odzwierciedlający innowacyjną wizję zespołu.

Ten wygląd to nie tylko ćwiczenie stylistyczne, ale namacalne świętowanie wspólnych ambicji – dwóch firm, dwóch wizji, połączonych technologią i kreatywnością, współpracujących w celu przesuwania granic tego, co możliwe.

Budowanie środowiska pracy przyszłości

Współpraca zmienia również sposób pracy Ferrari na torze i w Maranello dzięki zainstalowaniu setek laptopów, monitorów, wydajnych stacji roboczych i drukarek HP w fabryce oraz w mobilnych biurach zespołu podczas zawodów Formuły 1. Dzięki najnowszej generacji wydajnej i przyjaznej dla użytkownika technologii poprawiła się również efektywność biznesowa, produktywność i współpraca.

Trwająca współpraca między HP i Ferrari jest przykładem tego, jak technologia może poprawić komfort pracy, zwiększając satysfakcję i wydajność, a ciągła integracja technologii HP w Ferrari tworzy pozytywne środowisko pracy, w którym pracownicy mogą się rozwijać.

W strefie dla fanów i na torze

Oprócz prezentacji specjalnej kolorystyki, w strefie HP Experience na Wynwood Marketplace odbędzie się szereg wydarzeń pokazujących, w jaki sposób technologia HP wspiera Scuderia Ferrari oraz jak może pomóc pracownikom i firmom na całym świecie osiągnąć większą satysfakcję z pracy. Od jutra fani udający się na tor wyścigowy zauważą również, że kombinezony i kaski kierowców zostały zaprojektowane tak, aby pasowały do specjalnej kolorystyki stworzonej na wyścig w Miami.

„Nasza współpraca z Ferrari jest dowodem na to, jak HP przesuwa granice tego, co jest możliwe” – powiedział Enrique Lores, prezes i dyrektor generalny HP Inc. »Wspólnie wykorzystujemy technologię, wydajność i innowacje, aby tworzyć i wspólnie projektować wyjątkowe doświadczenia na torze i poza nim. HP nieustannie dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania, które definiują przyszłość pracy, wyznaczając nowe standardy współpracy i innowacji«.

Benedetto Vigna, dyrektor generalny Ferrari, skomentował:Wszystko zaczęło się rok temu podczas Grand Prix w Miami i od tego czasu widzieliśmy, jak bardzo nasze firmy są zbieżne w podejściu do znaczenia ludzi dla stymulowania innowacji, dążenia do doskonałości i przekraczania granic.

„Grand Prix będzie oznaczało powrót do miejsca, w którym rozpoczęła się współpraca między naszymi firmami, a uroczystość upamiętniająca tę podróż będzie miała miejsce w nowej, odważnej, asymetrycznej kolorystyce. Jest to wyraz naszego wspólnego przekonania o sile designu, technologii i wydajności w napędzaniu znaczących zmian.

„Poza torem wyścigowym partnerstwo to pozwoliło nam również podnieść jakość naszej codziennej pracy. Dzięki najnowocześniejszym urządzeniom i technologiom HP udało nam się zwiększyć wydajność, łączność i elastyczność naszych miejsc pracy, zapewniając każdemu członkowi naszego zespołu najlepsze możliwe warunki do osiągania najwyższych wyników. Jest to symbol tego, jak daleko zaszliśmy razem, i zapowiedź tego, co nas czeka w przyszłości. Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować współpracę z HP, patrząc w bardzo obiecującą przyszłość”.

O Scuderia Ferrari HP

Scuderia Ferrari to najbardziej utytułowany zespół w historii Formuły 1, który startuje w każdym sezonie od początku istnienia mistrzostw w 1950 roku. Z ponad 1100 startami w Grand Prix zespół odniósł prawie 250 zwycięstw, 16 tytułów mistrzowskich konstruktorów i 15 tytułów mistrzowskich kierowców. Legendarne nazwiska, takie jak Michael Schumacher, Niki Lauda i Alberto Ascari, przyczyniły się do bogatej i pełnej historii spuścizny Scuderia Ferrari. Scuderia Ferrari HP z siedzibą w Maranello we Włoszech jest synonimem doskonałości inżynieryjnej, nieustannych innowacji i niezachwianej pasji do sportów motorowych. Jej czerwone samochody stały się globalnym symbolem osiągów i prestiżu — odzwierciedleniem trwałego wpływu zespołu zarówno na torze, jak i poza nim.

Na podstawie informacji firmy HP Inc.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2025 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności