Warsztat składa się z trzech części. W trakcie pierwszej z nich prezentowane są najważniejsze informacje ze wspomnianego raportu. Uczestnicy zapoznają się głębiej z rynkiem CRD, z problemami i wyzwaniami operacyjnymi, które stoją przed działami CRD, a także z obszarami potencjalnego wzrostu i redukcji kosztów.
W drugiej części uczestnicy dowiadują się, jak wyszukać sposobności do ulepszenia istniejących i opracowania nowych usług. Poznają także strategie, dzięki którym klienci zyskują łatwość obsługi, dostęp do specjalistycznych porad, szerszy wybór i lepszą wartość, zaś działy CRD poprawiają swoje wyniki biznesowe. Odkrywają także inne, istotne czynniki, które należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia strategii. Otrzymują wskazówki, jak promować zmiany wśród klientów i jak przeprowadzić ocenę powdrożeniową.
W trakcie trzeciej części uczestnicy analizują studium przypadku działu CRD, który poradził sobie z wyzwaniami i zwiększył skalę druku.
„Aby nasi klienci z działów CRD mogli w pełni wykorzystać swój potencjał, sięgnąć po technologię druku cyfrowego i poszerzyć ofertę usług, muszą otrzymać wsparcie i wskazówki biznesowe, a nie tylko naszą cyfrową technologię i specjalistyczną wiedzę w tym zakresie” – powiedział Chas Blanchard, dyrektor ds. marketingu w Canon Europe.
W celu uzyskania dodatkowych informacji o warsztacie, należy skontaktować się z lokalnym przedstawicielem firmy Canon.
Program Canon Essential Business Builder to pakiet wsparcia o charakterze doradczym, dopasowany do potrzeb klientów w zakresie rozwoju biznesu. Obejmuje on przewodniki informacyjne, jednodniowe warsztaty grupowe oraz doradztwo. Warsztaty są prowadzone przez niezależnych specjalistów, którzy dopasowują moduły do wymogów klientów. Gdy potrzebne jest bardziej zaawansowane, zindywidualizowane wsparcie, Canon może zorganizować bliską współpracę między konsultantami a klientami, dotyczącą konkretnych problemów i możliwości.
Na podstawie informacji firmy Canon Europa