GMC Analytics – nowa inicjatywa firmy GMC Software TechnologyPoprzedni artykuł 

W ostatnim czasie rozpoczęła działalność GMC Analytics – spółka joint venture utworzona przez dwa szwajcarskie przedsiębiorstwa: GMC Software Technology – renomowanego producenta oprogramowania do personalizacji, i ISG – firmę specjalizującą się w badaniach społecznych. Oferta GMC Analytics, obejmująca tworzenie zaawansowanych, wielokanałowych i dedykowanych kampanii marketingowych, jest dostępna także w ofercie polskiego oddziału GMC Software Technology, który jest obecny na naszym rynku już od pięciu lat.

GMC Software Technology to firma znana nie tylko na rynku poligraficznym. Jej rozbudowane rozwiązanie do personalizacji – PrintNet, wyróżnione m.in. nagrodą European Digital Press Association w kategorii „Najlepsze specjalistyczne oprogramowanie 2008 roku” – jest z powodzeniem stosowane w wielu firmach zajmujących się kompleksową obsługą korespondencji masowej, korporacjach na co dzień drukujących tysiące dokumentów, czy też zakładach poligraficznych, które przy kampaniach reklamowych realizowanych dla swoich klientów wykorzystują narzędzia do personalizacji. Od kilku lat GMC Software Technology posiada oddział w Polsce, który ma za sobą udane wdrożenia w przedsiębiorstwach z różnych segmentów rynkowych, realizowane indywidualnie oraz przy współpracy z czołowymi dostawcami cyfrowych systemów drukujących.
W ostatnim czasie w ofercie firmy pojawiła się nowa usługa, związana z powstaniem GMC Analytics. Mówi Paweł Walczak, Business Development Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o.: Już jakiś czas temu w naszej centrali zauważono zapotrzebowanie rynkowe na większe powiązanie firm dostarczających usługi ze swoimi klientami poprzez wzbogacanie standardowych danych o profil społeczny ich grupy docelowej. ISG, nasz nowy partner technologiczny, dostarcza właśnie tego rodzaju specjalistyczne narzędzia pozwalające na określanie profilu społecznego użytkownika oraz ocenę jego preferencji.
W rezultacie pod koniec ub.r powstała firma GMC Analytics, oferująca zaawansowane technologie umożliwiające zarządzanie wielokanałowymi, multimedialnymi kampaniami marketingowymi dostosowanymi do preferencji końcowych odbiorców i ich profilu społecznego. Od listopada 2009 ub.r. kieruje nią Peter Müller – wcześniej przez 12 lat związany z firmą Gartner, specjalizującą się w doradztwie i badaniach nad technologiami informatycznymi. GMC Analytics to niezwykle ekscytujące, nowe wyzwanie – mówi – o szerokich perspektywach na przyszłość oraz zakresie usług unikalnych w skali całego rynku. Koncentracja na kliencie i niezwykłe wartości biznesowe, których jestem pasjonatem, to klucz w działalności GMC Analytics, dlatego mam nadzieję, że moje doświadczenie zaprocentuje w jej rozwoju.
GMC Analytics dostarcza zaawansowane narzędzia i techniki pozwalające osobom odpowiadającym za działania marketingowe na tworzenie kampanii, w których określenie preferencji klienta jest bardziej przewidywalne. Proces i metodologia stosowane przez firmę uwzględniają m.in. tradycyjne badania internetowe, pozyskiwanie informacji za pośrednictwem wydarzeń o charakterze rozrywkowym oraz specjalistyczną analizę psychograficzną i psychologiczną. Przy użyciu odpowiedniego oprogramowania, GMC Analytics oferuje dostawcom usług poligraficznych i centrom druku masowego oraz ich klientom możliwość przeprowadzenia odpowiedniej analizy danych.
Mamy nadzieję, że nasza nowa usługa spotka się z zainteresowaniem zarówno naszych obecnych jak i potencjalnych klientów – dodaje Krzysztof Turowski, Pre-Sales & Software Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Już dziś chcemy zapowiedzieć działania związane z jej promocją na polskim rynku, m.in. podczas planowanego przez nas wiosennego cyklu spotkań z klientami. Z narzędziami oferowanymi przez GMC Analytics, jak również z pełną ofertą GMC Software Technology, będzie można zapoznać się także na majowych targach Ipex 2010 w Birmingham, gdzie nasza firma będzie miała własne stoisko.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności