Stoisko firmy Canon będzie podzielone na strefy nawiązujące do wyzwań, z jakimi zmagają się jej profesjonalni klienci z sektora grafiki artystycznej i CRD. Ekspozycja będzie obejmować kolorowe i monochromatyczne maszyny drukarskie, spośród których wiele będzie realizować zadania druku pod kontrolą systemu Helix Production Workflow. Po raz pierwszy zaprezentowana zostanie seria niskonakładowych maszyn imageRUNNER ADVANCE PRO, będących atrakcyjnymi cenowo i skalowalnymi rozwiązaniami umożliwiającymi drukarzom wejście na rynek produkcji cyfrowej. Drukarnie komercyjne i działy CRD, chcące wykorzystać biznesowy potencjał druku wielkoformatowego, na przykład grafik i znaków, będą mogli zapoznać się z systemami druku wielkoformatowego Canon imagePROGRAF, które zapewniają fotograficzną jakość i optymalną produktywność.
Wszystkie wystawione urządzenia będą podłączone do rzeczywistego węzła produkcyjno-usługowego, co pozwoli gościom zobaczyć, jak Canon reaguje na wyzwania techniczne i produkcyjne, które są codziennością we wszystkich środowiskach profesjonalnego druku. Odwiedzający stoisko będą mogli dowiedzieć się więcej o pakietach usług i wsparcia oferowanych przez firmę Canon, a także o inicjatywach takich jak Advanced Operator Maintenance, która optymalizuje sprawność operacyjną i zyskowność we współczesnym druku na żądanie.
Motywem przewodnim stoiska firmy Canon na targach Ipex będzie „Canon Path to Profit” – ścieżka do zysku. Gościom zostaną przedstawione usługi i aplikacje, które pozwolą im się odróżnić od konkurentów i uniknąć branżowej „pułapki masowości”.
W ramach swojego stoiska Canon zaoferuje gościom rady i wsparcie biznesowe w postaci krótkich warsztatów Essential Business Builder. Konsultanci Essential Business Builder będą odpowiadać na konkretne pytania klientów i pokazywać, jak pewne rozwiązania mogą pomóc im w osiągnięciu celów biznesowych.
W oczekiwaniu na targi Canon przeprowadzi kompleksową, obejmującą różne media i skierowaną do drukarzy kampanię o nazwie „Leap”. Ma ona zachęcić drukarzy do odwiedzenia targów Ipex i porozmawiania z Canonem jako partnerem, który może im pomóc w rozwinięciu działalności na nowych obszarach.
Pierwszym miejscem, do którego powinni zajrzeć drukarze zainteresowani odwiedzeniem stoiska Canona na targach Ipex, jest mikrowitryna Canon Ipex pod adresem www.canon-europe.com/ipex. Zainteresowani mogą dzięki niej, po dokonaniu rejestracji, otrzymać szereg spersonalizowanych materiałów dotyczących druku profesjonalnego.
Już na miejscu goście szukający inspiracji wykraczających poza kwestie technologiczne będą mogli odwiedzić Galerię Klientów „ Leap” z rzeczywistymi przykładami klientów Canona, którzy dokonali „skoku”, przekształcając swoją ofertę albo poszukując innowacyjnych modeli biznesowych, zastosowań lub źródeł przychodów.
„Cztery lata, które minęły od targów Ipex 2006, były okresem radykalnych zmian dla Canona i profesjonalnych drukarzy” – powiedział David Preskett, dyrektor ds. druku profesjonalnego w Canon Europe. – „Poprzednie targi były platformą startową dla serii imagePRESS, którą Canon zadebiutował jako poważny gracz na rynku kolorowego druku produkcyjnego. Od tego czasu nieustannie pracujemy nad szeroką gamą technologii druku produkcyjnego, rozwiązań i narzędzi wsparcia biznesowego, które mają na celu pomóc profesjonalnym drukarzom w rozwinięciu działalności i uzyskaniu większego zysku przez stworzenie nowych usług o wartości dodanej”.