Canon: sukcesy w sprzedaży profesjonalnych cyfrowych rozwiązań drukarskich w EuropiePoprzedni artykuł 

Firma Canon poinformowała o sukcesach w zakresie sprzedaży maszyn z serii imagePRESS na terenie Europy. W skład rodziny rozwiązań Canon imagePRESS, która swoją premierę miała na targach Ipex 2006, wchodzą modele przeznaczone do cyfrowego druku produkcyjnego.

W 2009 roku liczba instalacji kolorowych maszyn drukarskich Canon imagePRESS przekroczyła 1000 sztuk. Przyczyniło się tego wprowadzenie modeli 6000 i 6000VP w 2008 roku. W całej Europie Canon dotychczas sprzedał 1100 kolorowych maszyn drukarskich Canon imagePRESS drukarniom komercyjnym, centralnym działom reprograficznym (CRD) i firmom Print-for-Pay. Od momentu premiery serii imagePRESS europejscy klienci firmy Canon wydrukowali ponad 1,9 mld kolorowych stron za pomocą tych urządzeń.

Sprzedaż modelu imagePRESS C1+, wprowadzonego na rynek pod koniec 2008 roku, przekroczyła w 2009 roku liczbę 1000 sztuk. Klienci chętnie skorzystali z oferowanych przez urządzenie możliwości tworzenia specjalnych efektów drukarskich z wykorzystaniem przezroczystego tonera.

Wprowadzenie trzech nowych maszyn monochromatycznych — modeli imagePRESS 1135, 1125 i 1110 — wiosną 2009 roku pozwoliło użytkownikom wykorzystać wysoką jakość i produktywność imagePRESS również w druku monochromatycznym. Do końca roku w Europie zainstalowano ponad 200 sztuk tych urządzeń. Modele te odniosły szczególny sukces na terenie Włoch, po części ze względu na dynamicznie rozwijający się lokalny rynek produkcji czarno-białej, takiej jak podręczniki techniczne i instrukcje obsługi.

Zaprezentowane jesienią 2009 roku modele imageRUNNER ADVANCE C9060 i C9070 PRO umożliwiły klientom osiąganie doskonałych wyników w zakresie elastyczności, wydajności i jakości w druku niskonakładowym. Urządzenia spotkały się z przychylnym przyjęciem ze strony klientów z sektora CRD i Print-for-Pay, a także komercyjnych dostawców usług druku, którzy szukali ekonomicznego sposobu na rozpoczęcie produkcji cyfrowej lub zapewnienie dodatkowej mocy produkcyjnej. W ciągu pierwszych sześciu tygodni po premierze zainstalowano 250 sztuk modeli C9060 i C9070 PRO, które cieszą się niesłabnącym popytem zarówno wśród klientów bezpośrednich, jak i dystrybutorów.

Klienci chętnie korzystali również z usług konsultingowych firmy Canon. Zainteresowanie autorskim programem Canon Essential Business Builder wzrosło raptownie w minionym roku. Przez ostatnie dwa lata Canon zorganizował ponad 100 warsztatów Essential Business Builder, z których skorzystało niemal 1000 przedstawicieli klientów.

Wprowadzając na rynek szerokie portfolio maszyn cyfrowych dopasowanych do rzeczywistych potrzeb naszych klientów dowiedliśmy naszego zaangażowania na rzecz społeczności profesjonalnego druku” – powiedział David Preskett, dyrektor ds. druku profesjonalnego w Canon Europe. – „W latach 2008 i 2009 wielu dostawców usług druku zmagało się z problemami biznesowymi, ale nasi klienci doskonale rozumieli, że stanie w miejscu nie wchodzi w grę. W trudnej sytuacji ekonomicznej zwrócili się do nas nie tylko po rozwiązania technologiczne, ale również po poradę, aby z naszą pomocą rozwinąć działalność w nowych kierunkach. W 2010 roku zamierzamy kontynuować politykę partnerskiego podejścia do naszych klientów”.

Na podstawie informacji firmy Canon Europa

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności