Heidelbergerer Druckmaschinen AG (Heidelberg) w najnowszym wydaniu swojego magazynu przedstawia zakłady poligraficzne umiejętnie wykorzystujące czynnik „wiedzy” jako motor rozwoju gospodarczego. „Aktualności Heidelberga” pokazują, na przykładzie holenderskiej firmy Henk Grafimedia Center, w jaki sposób, wykorzystując procesy zarządzania połączyć różne obszary kompetencji w jedną z najbardziej ekologicznych drukarni na świecie. Na przykładzie drukarni opakowań Printwell z Filipin czytelnicy mogą zrozumieć, jak wygrywać wśród 5.000 konkurentów na 7.000 wysp dzięki odpowiedniemu szkoleniu i wspieraniu własnych pracowników. Natomiast artykuł o szwajcarskiej firmie Brunner AG pokazuje, jak dużo czasu i pieniędzy można zaoszczędzić dzięki AutoPlate XL.
Poza tym w magazynie znajdują się cenne informacje na temat szerokiej oferty szkoleń i usług doradczych Heidelberga, porady dla drukarń jak udoskonalić własny marketing, a także interesujące spostrzeżenie na temat psychologii negocjacji handlowych.
Bieżące wydanie „Aktualności Heidelberga” podaje również informacje z zaufanych źródeł na temat kształcenia poligraficznego w różnych krajach i porusza zagadnienie oferowanych nowych opcji sprzętowych i programowych dla zainstalowanych już maszyn Heidelberg.