Nowe wydanie magazynu „Aktualności Heidelberga”Poprzedni artykuł 

Najnowsza technologia jest obecnie dostępna na całym świecie. Innymi słowy: w Bogocie, Bangalore lub Pekinie drukuje się dzisiaj tak samo dobrze i wydajnie, jak w Bostonie, Birmingham czy Berlinie. Ten kto chce zapewnić sobie przewagę, powinien inwestować nie tylko w najlepszą technikę, lecz także w wiedzę, która przynosi zysk.

Heidelbergerer Druckmaschinen AG (Heidelberg) w najnowszym wydaniu swojego magazynu przedstawia zakłady poligraficzne umiejętnie wykorzystujące czynnik „wiedzy” jako motor rozwoju gospodarczego. „Aktualności Heidelberga” pokazują, na przykładzie holenderskiej firmy Henk Grafimedia Center, w jaki sposób, wykorzystując procesy zarządzania połączyć różne obszary kompetencji w jedną z najbardziej ekologicznych drukarni na świecie. Na przykładzie drukarni opakowań Printwell z Filipin czytelnicy mogą zrozumieć, jak wygrywać wśród 5.000 konkurentów na 7.000 wysp dzięki odpowiedniemu szkoleniu i wspieraniu własnych pracowników. Natomiast artykuł o szwajcarskiej firmie Brunner AG pokazuje, jak dużo czasu i pieniędzy można zaoszczędzić dzięki AutoPlate XL.

Poza tym w magazynie znajdują się cenne informacje na temat szerokiej oferty szkoleń i usług doradczych Heidelberga, porady dla drukarń jak udoskonalić własny marketing, a także interesujące spostrzeżenie na temat psychologii negocjacji handlowych.

Bieżące wydanie „Aktualności Heidelberga” podaje również informacje z zaufanych źródeł na temat kształcenia poligraficznego w różnych krajach i porusza zagadnienie oferowanych nowych opcji sprzętowych i programowych dla zainstalowanych już maszyn Heidelberg.

Numer 270 „Aktualności Heidelberga” jest już dostępny. Osobiste egzemplarze można łatwo zamówić na stronie www.heidelberg-news.com, drogą mailową pod adresem Heidelberg.News@heidelberg.com lub faksem pod numerem +49-6221-92-5042.

Na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności