Współczesne przedsiębiorstwa w dużej mierze bazują na uzyskiwanych i gromadzonych informacjach, które pozwalają im sterować komunikacją z klientem, wdrażać nowe kanały sprzedaży, poprawiać obsługę klientów i usprawniać pracę biur firmy. Dzięki rosnącemu znaczeniu komunikacji wielokanałowej, firmy coraz częściej korzystają z narzędzi służących do integracji, tworzenia i archiwizacji danych, co przekłada się na dostarczanie właściwej informacji właściwym osobom, we właściwym czasie i z użyciem preferowanego kanału dotarcia. Rozwiązania GMC Software Technology ułatwiają projektowanie i wdrażanie personalizowanych aplikacji służących komunikacji, oferując liczne funkcje w zakresie: obsługi danych, tworzenia layoutów, graficznego workflow, zarządzania barwą, współpracy nad tworzoną treścią publikacji, jej zatwierdzania oraz proofingu, a także zarządzania dostarczanymi odbiorcy komunikatami. Z kolei stworzone przez firmę RSD rozwiązanie RSD Folder umożliwia wydajne pozyskiwanie, gromadzenie, odzyskiwanie i dokładną klasyfikację treści wygenerowanych w dowolnym programie. Świeżo nawiązana współpraca pomiędzy obiema firmami pozwoli na stworzenie zintegrowanego rozwiązania w zakresie kompletnej automatyzacji dokumentów i ich archiwizowania.
W ostatnim czasie testowa wersja narzędzia stworzonego wspólnie przez GMC Software Technology i RSD została wdrożona w jednej z wiodących firm telekomunikacyjnych. Rozwiązanie to ma usprawnić procesy tworzenia, dystrybucji i archiwizowania wszystkich dokumentów generowanych z myślą o klientach tego przedsiębiorstwa. Firma poszukiwała kompleksowej platformy pozwalającej na wyprodukowanie i archiwizację 5 mln personalizowanych dokumentów miesięcznie, które muszą być przechowywane przez okres siedmiu lat. Co więcej, dokumenty należało zintegrować z portalem internetowym firmy, oferując bezpieczny i szybki dostęp do informacji. Dzięki wspólnemu rozwiązaniu GMC Software Technology i RSD, firma, w której została wdrożona testowa wersja, może w efektywny sposób zarządzać całym cyklem życia dokumentu – od jego stworzenia, poprzez produkcję, dystrybucję, na przechowywaniu, odzyskiwaniu i ponownym użyciu skończywszy.
Jest nam bardzo miło powitać firmę GMC Software Technology w gronie strategicznych partnerów RSD, zwłaszcza wobec coraz większych oczekiwań naszych wspólnych klientów odnośnie rozwiązań pozwalających na tworzenie i sprawniejsze zarządzanie informacją – mówi Didier Basset, wiceprezes programu Partner Eco System w RSD. – Nasza firma pomaga też wielu przedsiębiorstwom w znaczącej redukcji kosztów, które często są uzależnione od zmiennych regulacji i wymagań w poszczególnych regionach świata.
Partnerska współpraca z RSD to dla nas duże wyróżnienie, a tworzone razem rozwiązania poprawią komunikację wielu firm z ich klientami – dodaje Hansruedi Jörg, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w GMC Software Technology. – Pomagamy użytkownikom naszych rozwiązań w dostarczaniu informacji do ich klientów za pośrednictwem licznych kanałów dotarcia poprzez ich zintegrowanie ze sobą, czyniąc to w bardzo skoordynowany i jednolity sposób. Z kolei rozwiązania RSD pozwolą im działać zgodnie z obowiązującymi na danym rynku przepisami.
Firma RSD została założona w 1973 roku w Genewie, swoją globalną działalność prowadzi z biur zlokalizowanych w Nowym Jorku, Londynie i Madrycie. Jej rozwiązania, wspierające procesy związane z wydajnym dostarczaniem informacji, znajdują zastosowanie w ponad 1200 firmach z całego świata, w tym wielu przedsiębiorstwach z listy Fortune 500. Dzięki temu z narzędzi RSD na bieżąco korzystają ponad 2 miliony użytkowników, a sieć jej sprzedaży i serwisu obejmuje swym zasięgiem ponad 26 krajów.
GMC Software Technology wspiera użytkowników swoich rozwiązań przy wdrażaniu zaawansowanych, personalizowanych narzędzi do komunikacji, które zwiększają poziom satysfakcji i lojalności ich klientów, pomagają dotrzeć i pozyskać nowych odbiorców, zwiększają wydajność działań i umożliwiają redukcję kosztów. Technologie i usługi GMC Software Technology objęte są certyfikatem jakości ISO 9001:2000 i zgodne z metodologią CMMI. Oprogramowanie firmy znajduje zastosowanie u tysięcy użytkowników z całego świata, z których wielu przetwarza miesięcznie 100 mln i więcej stron personalizowanych dokumentów: druków typu direct mailing, rachunków, faktur, polis ubezpieczeniowych, katalogów, materiałów korespondencyjnych i TransPromo.