Nowy znak graficzny PWPW S.A.Poprzedni artykuł 

Mam przyjemność poinformować, że Zarząd Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. podjął decyzję, iż z dniem 1 stycznia 2011 roku PWPW S.A. będzie identyfikować się nowym znakiem graficznym odzwierciedlającym rozwój naszej firmy.

W pracach nad nowym znakiem graficznym uwzględniliśmy rosnącą aktywność międzynarodową firmy oraz światowe trendy na rynku druków zabezpieczonych. Nowy logotyp ma określić dzisiejsze PWPW jako markę nowoczesną i innowacyjną, ale dumną ze swej ponad dziewięćdziesięcioletniej historii i zachowującą ciągłość swojej tradycji. Zgodnie z założeniami strategicznymi, wizerunek PWPW ma wspierać realizację celów biznesowych, a także podkreślić główne wartości i atrybuty naszej firmy.

Miło mi również poinformować, że powyższe zmiany poprzedziło przyjęcie misji firmy, zgodnie z którą nasze produkty i usługi zapewnią wiarygodność procesów transakcji i identyfikacji.

Prezes Zarządu
Krzysztof Żarnotal

Na podstawie informacji PWPW S.A.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności