6. konferencja użytkowników rozwiązań firmy Kodak w AtenachPoprzedni artykuł 

W dniach 23-26 lutego w Atenach odbędzie się 6. konferencja użytkowników rozwiązań Kodak organizowana przez Graphic Users Association (GUA) – stowarzyszenie zrzeszające klientów tego dostawcy. Najbliższa edycja ma skoncentrować się na sposobach jak najlepszego wykorzystaniu potencjału tkwiącego w technologii stworzonej przez Kodak. Spotkanie jest dedykowane dla przedstawicieli wszelkiego rodzaju drukarń m.in. akcydensowych, dziełowych i opakowaniowych. Konferencja GUA to też właściwe miejsce dla osób opracowujących własną strategię wzrostu biznesu – kwestia ta będzie poruszana podczas specjalnej, dedykowanej sesji seminaryjnej.

GUA to działająca w skali całego świata, niezależna organizacja typu non profit, stworzona przez użytkowników rozwiązań Kodak i z myślą o innych użytkownikach produktów tego dostawcy. Ma ona na celu wzbogacanie wiedzy o narzędzia i informacje, które pozwolą klientom Kodak osiągać sukcesy rynkowe. Europejski oddział Rady Stowarzyszenia, który zarządza działaniami GUA na Starym Kontynencie, składa się z dziewięciu klientów i dwóch przedstawicieli firmy Kodak.
Tegoroczna konferencja odbędzie się w Atenach, udział w niej mogą wziąć wyłącznie członkowie GUA. W celu zarejestrowania się w stowarzyszeniu, co automatycznie umożliwia uczestnictwo w konferencji, należy wejść na stronę http://www.mygua.org.

Eksperci radzą: jak działać bardziej wydajnie i zyskownie
W skład rozwiązań firmy Kodak wchodzą liczne narzędzia i funkcje pomagające przedsiębiorcom z branży poligraficznej w usprawnieniu ich działalności. 6. konferencja GUA ma przynieść ich użytkownikom pełne zrozumienie funkcjonalności systemów, które nabyli i cieszyć się ze wszystkich zalet jakie one oferują.
Uczestnicy dowiedzą się również o nowych produktach i usługach – informacje te przekażą członkowie zespołu ds. rozwoju firmy Kodak aktywnie uczestniczący w tworzeniu nowych rozwiązań. Ważnym aspektem spotkania jest możliwość rozmowy w cztery oczy z czołowymi ekspertami technicznymi firmy Kodak, służącymi swoimi radami i doświadczeniem wszystkim klientom dążącym do usprawnienia pracy swoich przedsiębiorstw. Konferencja jest wreszcie znakomitą okazją do wymiany poglądów między poszczególnymi członkami GUA.
R E K L A M A
Mówi Paul Bartsch, prezes stowarzyszenia GUA: Nasze konferencje zawsze cieszyły się dużą popularnością, co roku ściągając coraz większą liczbę uczestników. A ponieważ wielu dostawców usług poligraficznych wciąż odczuwa skutki recesji, znowu oczekujemy kompletu uczestników. Ze względu na niesprzyjający klimat ekonomiczny wielu z nich ciągle obawia się inwestować w nowe technologie, więc jeden z naszych lajtmotiwów – pełne wykorzystanie już posiadanych rozwiązań – staje się tym bardziej ważną kwestią.

Co w programie konferencji?
Prezentacje, seminaria i studia przypadku przygotowane z myślą o 6. spotkaniu GUA obejmują wszystkie segmenty przemysłu poligraficznego. Oto lista wybranych zagadnień: „Dlaczego należy dbać o stabilność procesu drukowania” (wpływ nowych płyt termicznych Kodak Trillian SP na niezawodność, wydajność i wysoką jakość procesów drukowania po obniżonych kosztach); „Przegląd trendów i rozwiązań” (prezentacja różnych technologii Kodak, które razem tworzą kompleksowe rozwiązanie dla rynku wydawniczego; przegląd aktualnych trendów wpływających na aplikacje poligraficzne stosowane na rynku wydawniczym); „Wielka dyskusja o płytach: fleksografia i strategie zrównoważonego rozwoju” (próba zrozumienia, w jaki sposób decyzja o wyborze płyty podyktowana względami ekologicznymi powinna uwzględniać cały proces druku fleksograficznego; wpływ pozostałych czynników na obróbkę płyty drukowej); „Pomysły marketingowe wspierające twoich klientów” (dyskusja na temat sposobów pozyskiwania nowych klientów).

Z myślą o uczestnikach konferencji GUA firma Kodak przygotowała też specjalną ofertę na zakup oprogramowania. Przedstawiciel każdej z reprezentowanych firm – użytkowników rozwiązań Kodak – otrzyma voucher opiewający na kwotę 2,5 tys. USD z przeznaczeniem na zakup wybranych produktów software’owych z portfolio Kodaka, przy czym liczba voucherów na firmę nie może przekroczyć trzech.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności