Już za dwa tygodnie w Poznaniu rozpocznie się najważniejsze spotkanie dla osób związanych z branżą poligraficzną i reklamową. Od 12 do 15 kwietnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędą się targi POLIGRAFIA i 20. jubileuszowa edycja targów Euro-Reklama. Ekspozycja targów zlokalizowana w trzech pawilonach – 3, 3A i 5 - zgromadzi łącznie blisko
400 wystawców z 27 krajów. Podczas tegorocznego spotkania zaprezentowanych zostanie
100 premierowych produktów. Wśród nowości rynkowych będzie można zobaczyć m.in.: urządzenia do bigowania, falcowania i do mieszania farb, materiały do uszlachetniania druków cyfrowych i offsetowych, folie, farby i etykiety samoprzylepne, ścianę LED montowaną bezpośrednio na szklanych elementach, namiot reklamowy wyposażony w nadruki reklamowe wykonywane sitodrukiem, plotery stołowe, maszyny do sublimacji w trójwymiarze, zintegrowany system sublimacyjny do wykonywania metalowych tabliczek dla branży funeralnej oraz wiele, wiele innych produktów.
Tradycyjnie podczas targów odbędzie się wiele seminariów i konferencji stanowiących cenne źródło wiedzy o poligrafii, reklamie i marketingu.
W programie m.in.: ¨ Konferencja edukacyjna -
Zawodowe szkolnictwo poligraficzne w epoce przełomu technologii cyfrowych organizowana przez
Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego i Międzynarodowe Targi Poznańskie;
¨ Poligrafia - o rynku i nowościach – spotkanie przygotowane przez
Heidelberg Polska, Grafikus oraz KPMG;
¨ Warsztaty z zakresu zarządzania barwą Color management organizowane przez Wydawnictwo Polski Drukarz i MTP;
¨ Konferencja : 2012 – Czy tylko dla dużych graczy ? ; ¨ Konferencja Polskiej Izby Druku -
Przyszłość książki w świecie cyfrowym; ¨ Konferencja Euro-Reklama SPORT II. Wydarzenia specjalne: ¨ Akademia Poligraficzna ¨ Display SuperStar POLAND ¨ 2nd Car Wrap Championship ¨ Miasteczko Drukarń Polskich Na podstawie informacji MTP