Euro-Reklama 2011 – wykreuj markę w PoznaniuPoprzedni artykuł 

Widowiskowe ekspozycje, szereg spektakularnych wydarzeń oraz warsztaty, konferencje i pokazy. Tysiące profesjonalnych zwiedzających znajdujących odpowiedzi na pytania dotyczące kształtu rynku reklamy oraz najświeższe informacje o nowościach i trendach. To wszystko już w kwietniu w Poznaniu na Międzynarodowych Targach Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA 2011.

Targi EURO-REKLAMA to od 20 lat najważniejsze spotkanie sektora out-of-home media w Polsce. Przestrzenie Międzynarodowych Targów Poznańskich zamieniają się wtedy w wyjątkowe miejscem spotkań z klientami i partnerami handlowymi, a także stają się idealną przestrzenią do pozyskania nowych, bardzo wartościowych kontaktów biznesowych. Targi EURO-REKLAMA togwarancjazaprezentowania swojej oferty szerokiej grupie profesjonalnych zwiedzających. To wyjątkowe miejsce integracji całego środowiska działającego na rynku reklamy oraz kreowania biznesu.
Podczas targów zaprezentowane zostaną rozwiązania o wszechstronnej tematyce. Dotyczyć będą one m.in następujących bloków tematycznych: Komunikacja wizualna (outdoor / indoor), Usługi reklamowe, Dostawcy usług reklamowych, Usługi wystawiennicze, Ambient, Materiały i urządzenia do produkcji reklamy, POS, Organizacje branżowe, Wydawnictwa specjalistyczne, Portale branżowe i inne.

Dobrze skrojony program wydarzeń

Ekspozycje, wydarzenia oraz warsztaty odbywające się podczas targów EURO-REKLAMA co roku przyciągają do Poznania tysiące profesjonalnych zwiedzających. Program wydarzeń umożliwia firmom aktywny udział w budowaniu i rozwijaniu relacji z klientami
i dostarcza im ważnych informacji rynkowych. Podczas tegorocznych targów odbędzie się szereg zawodów i pokazów wręczone zostaną również prestiżowe nagrody Międzynarodowych Targów Poznańskich: Złote Medale oraz nagrody Acanthus Aureus przyznawane za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej.

• 2nd Car Wrap Championship

VISUAL COMMUNICATION już po raz drugi organizuje, wraz z MTP, Mistrzostwa
w Aplikacjach Samochodowych - 2nd Car Wrap Championship
, których finały odbędą się podczas targów EURO-REKLAMA 2011. Konkurs ten to połaczenie w jedynym tego rodzaju projekcie w Polsce funkcji pokazowych, promocyjnych
i edukacyjnych. Zawody rozegrają się według sprawdzonej już formuły w trzech kategoriach: klejenie materiałami własnymi, freestyle oraz klejenie materiałami dostarczonymi. Na ponad pięciuset metrach kwadratowych pokazane zostaną najnowocześniejsze trendy i rozwiązania, a także potencjał reklamy tranzytowej jako ważnego kanału komunikacji wizualnej. W trakcie konkursu rozegrane zostaną trzy tury konkursowe. Zwycięzcą konkursu zostanie firma, która łącznie w ciągu trzech tur i trzech dni konkursu zdobędzie najwyższą ilość punktów przyznanych przez Jury (w którego skład wchodzą osoby wyznaczone przez Organizatora, European Media Group Sp. z o.o. - wydawcę Visual Communication). Oficjalne ogłoszenie wyników Konkursu odbędzie się 14.04.2011 roku po rozstrzygnięciu ostatniej kategorii, na stoisku Visual Communication w hali nr 3.
R E K L A M A

Konkurs SuperStar

Po raz kolejny targi EURO-REKLAMA staną się miejscem wręczenia prestiżowych nagród SuperStar. Ten międzynarodowy konkurs, organizowany przez magazyn Display, cieszy się co roku ogromnym zainteresowaniem całej branży POS (point of sales). Konstrukcje
i produkty ocenione zostaną aż w 8 kategoriach. Ekspozycja konkursowa będzie dostępna dla zwiedzających przez cały czas trwania targów, na specjalnie wyznaczonej przestrzeni. Uczestnicy, których eksponaty zdobędą pierwsze i drugie miejsce zostaną wyróżnieni specjalną statuetką, dodatkowo logotypy firm oraz fotografie eksponatów biorących udział w konkursie będą opublikowane w czasopiśmie „display”.

• Konferencja Euro-Reklama Sport II

Konferencja dedykowana jest przede wszystkim klubom i organizacjom sportowym. Temat: Klub marką – marka produktem – produkt towarem to cykl prelekcji na temat skutecznego budowania przez kluby własnego wizerunku. Podczas spotkania zaproszeni prelegenci i eksperci z różnych dziedzin powiedzą jak efektywnie prowadzić klub, jak zachęcić młodzież do uprawiania sportu oraz jak na swojej działalności zarobić. Konferencja została pomyślana jako zwiększenie świadomości klubów w kontekście kreowania ich jako nowoczesnej marki przy małym wkładzie finansowym, podkreślenie znaczenia klubów sportowych dla kształtu całej dyscypliny, a także edukację z zakresu różnych możliwości pozyskiwania funduszy na budowę dobrze prosperującego klubu sportowego. Każde wystąpienie będzie niosło za sobą cenne, żywe wskazówki, prezentowane nie przez teoretyków, lecz osoby doświadczone, działające w sporcie
i odnoszące sukcesy w kreowaniu własnej marki i budowaniu dobrze prosperującego klubu. Patronat nad konferencją objęła Ewa Bąk – Dyrektor Wydziału Kultury Fizycznej Urzędu Miasta Poznania, a Patronem Medialnym konferencji jest telewizja SPORTKLUB. Konferencja odbędzie się 14 kwietnia 2011w godz. 11:00-16:00 w Sali Niebieskiej.

Konferencji towarzyszyć będzie wystawa upominków reklamowych. Kreacje będą przygotowane przez firmy, które tworzą profesjonalne produkty dla klubów sportowych. Całość wystawy będzie dedykowana fikcyjnej marce klubu, stworzonej specjalnie na potrzeby wystawy, by pokazać jak spójne mogą być materiały i w jaki sposób mogą wpłynąć na świadomość odbioru marki klubu. Gadżety sportowe to podstawowe narzędzie promocji klubu sportowego a także szansa na pozyskanie dodatkowych funduszy na swoją działalność. Jest on także podstawowym produktem klubu budującym silną więź zawodników oraz kibiców z klubem. Gadżety sportowe przedstawione w galerii reklamować będą markę stworzonego wyłącznie na potrzeby galerii klubu „Warsaw Blades”.

Międzynarodowe Targi Artykułów i Usłóg Reklamowych EURO-REKLAMA
odbędą się na terenie Miedzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 12-15 kwietnia 2011 w hali nr 3 razem z Międzynarodowymi Targami Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych (hale 3A, 4, 5).

Na podstawie informacji MTP

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności