Poznańskie targi poligraficzno - reklamowe rozpoczętePoprzedni artykuł 

Pierwszy dzień targów Poligrafia i Euro-Reklama już za nami. Jeszcze do piątku, 15 kwietnia, na Międzynarodowych Targach Poznańskich można zapoznać się najnowszymi technologiami, produktami i ofertą rynku poligraficznego i reklamowego.
W trzech pawilonach - 3, 3A i 5 - swoją ofertę prezentuje blisko 400 wystawców z 27 krajów. Nie zawiedli także zwiedzający. Już ponad 4 500 osób zarejestrowało się on-line.

Owocne rozmowy i prezentacje

Liczną publiczność zgromadziła Konferencja edukacyjna Zawodowe szkolnictwo poligraficzne w epoce przełomu technologii cyfrowych przygotowana przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego przy udziale MTP. Spotkanie dedykowane było nauczycielom i kadrze zarządzającej średnich szkół zawodowych oraz wszystkim, którzy zajmują się przygotowaniem zawodowym pracowników firm poligraficznych. Dużym zainteresowaniem cieszyły się również pokazy druku na offsetowych maszynach arkuszowych organizowane na stoisku firmy KBA CEE.

Podczas pierwszego dnia targów Euro-Reklama ogromne emocje zarówno zawodników, organizatorów, widzów i mediów wzbudziły Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych – 2nd Car Wrap Championship organizowane przez European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie. Podczas pierwszego starcia zawodnicy oklejali samochody własnymi materiałami. W trakcie kolejnych dni targów będziemy mieli okazję zobaczyć oklejanie materiałami dostarczonymi przez organizatora oraz freestyle. Finał konkursu przewidywany jest na czwartek na godz. 18:00 na stoisku organizatora (pawilon 3 stoisko 60).

Drugi dzień targów przed nami

W środę (13.04) interesująco zapowiada się konferencja Poligrafia – o rynku i nowościach skierowana do szerokiego grona osób odpowiedzialnych za procesy produkcyjne i rozwiązania technologiczne w zakładach poligraficznych, ale także właścicieli i osób zarządzających drukarniami. Organizatorami wydarzenia są firmy Grafikus, Heidelberg Polska i MTP. W ramach spotkania zaprezentowany zostanie pierwszy raport nt. polskiego rynku poligraficznego przygotowanego przez KPMG przy współpracy Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga.

O godzinie 11.00 rozpoczną się również warsztaty z zakresu zarządzania barwą „color management” z udziałem wiodących firm dostarczających rozwiązania z tej dziedziny: Maciej Baur (Agfa Graphics), Tomasz Kuciński (Epson Europe), Danuta Tyrowicz (Frogimus), Adam Bieniewski (Konica Minolta Business Solutions Polska), Marek Janowski (Reprograf), Małgorzata Lososova-Ungradova (X-Rite).

Tego samego dnia o godz. 15:00 rozstrzygnięty zostanie konkurs dla branży POS (points of sales) SuperStar POLAND 2011. Na stoisku organizatora Display Magazine (pawilon 3, stoisko 10) wręczone zostaną nagrody za najciekawsze rozwiązania wystawiennicze.

W czwartek 14 kwietnia od 11:00 do 16:00 w Holu Wschodnim w Sali Niebieskiej odbędzie się konferencja Euro-Reklama SPORT II. Wydarzeniu poświęconemu marketingowi sportowemu małych i średnich klubów, działaczom i trenerom będzie towarzyszyć wystawa gadżetów sportowych.

Przez cały czas trwania targów można zobaczyć wystawę z okazji jubileuszu 85-lecia Polskiego Radia zlokalizowaną w Holu Wschodnim na piętrze, a w pawilonie 3A czeka na wszystkich miłośników filmów Stanisława Barei: głowa misia (z filmu MIŚ), milicyjny samochód z filmu, budka telefoniczna, rząd krzeseł z kina oraz inne nostalgiczne gadżety.

Warto zwrócić też uwagę na kolosalnego kota zerkającego na pawilon 3 z jednego z rogów oraz na dmuchany autobus.

Na podstawie informacji MTP

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności