Po­zna­ńskie tar­gi po­li­gra­ficz­no – re­kla­mo­we roz­po­czętePoprzedni artykuł 

Pierw­szy dzień tar­gów Po­li­gra­fia i Eu­ro­-Re­kla­ma już za na­mi. Jesz­cze do pi­ąt­ku, 15 kwiet­nia, na Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gach Po­zna­ńskich mo­żna za­po­znać się naj­now­szy­mi tech­no­lo­gia­mi, pro­duk­ta­mi i ofer­tą ryn­ku po­li­gra­ficz­ne­go i re­kla­mo­we­go.
W trzech pa­wi­lo­nach – 3, 3A i 5 – swo­ją ofer­tę pre­zen­tu­je bli­sko 400 wy­staw­ców z 27 kra­jów. Nie za­wie­dli ta­kże zwie­dza­jący. Już po­nad 4 500 osób za­re­je­stro­wa­ło się on-li­ne.

Owoc­ne roz­mo­wy i pre­zen­ta­cje

Licz­ną pu­blicz­no­ść zgro­ma­dzi­ła Kon­fe­ren­cja edu­ka­cyj­na Za­wo­do­we szkol­nic­two po­li­gra­ficz­ne w epo­ce prze­ło­mu tech­no­lo­gii cy­fro­wych przy­go­to­wa­na przez Cen­tral­ny Ośro­dek Ba­daw­czo­-Ro­zwo­jo­wy Prze­my­słu Po­li­gra­ficz­ne­go przy udzia­le MTP. Spot­ka­nie de­dy­ko­wa­ne by­ło na­uczy­cie­lom i ka­drze za­rządza­jącej śred­nich szkół za­wo­do­wych oraz wszyst­kim, którzy zaj­mu­ją się przy­go­to­wa­niem za­wo­do­wym pra­cow­ni­ków firm po­li­gra­ficz­nych. Du­żym za­in­te­re­so­wa­niem cie­szy­ły się rów­nież po­ka­zy dru­ku na of­f­se­to­wych ma­szy­nach ar­ku­szo­wych or­ga­ni­zo­wa­ne na sto­isku fir­my KBA CEE.

Pod­czas pierw­sze­go dnia tar­gów Eu­ro­-Re­kla­ma ogrom­ne emo­cje za­rów­no za­wod­ni­ków, or­ga­ni­za­to­rów, wi­dzów i me­di­ów wzbu­dzi­ły Mi­strzo­stwa w Apli­ka­cjach Sa­mo­cho­do­wych – 2nd Car Wrap Cham­pion­ship or­ga­ni­zo­wa­ne przez Eu­ro­pe­an Me­dia Gro­up i Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Po­zna­ńskie. Pod­czas pierw­sze­go star­cia za­wod­ni­cy okle­ja­li sa­mo­cho­dy wła­sny­mi ma­te­ria­ła­mi. W trak­cie ko­lej­nych dni tar­gów będzie­my mie­li oka­zję zo­ba­czyć okle­ja­nie ma­te­ria­ła­mi do­star­czo­ny­mi przez or­ga­ni­za­to­ra oraz fre­esty­le. Fi­nał kon­kur­su prze­wi­dy­wa­ny jest na czwar­tek na godz. 18:00 na sto­isku or­ga­ni­za­to­ra (pa­wi­lon 3 sto­isko 60).

Dru­gi dzień tar­gów przed na­mi

W śro­dę (13.04) in­te­re­su­jąco za­po­wia­da się kon­fe­ren­cja Po­li­gra­fia – o ryn­ku i no­wo­ściach skie­ro­wa­na do sze­ro­kie­go gro­na osób od­po­wie­dzial­nych za pro­ce­sy pro­duk­cyj­ne i roz­wi­ąza­nia tech­no­lo­gicz­ne w za­kła­dach po­li­gra­ficz­nych, ale ta­kże wła­ści­cie­li i osób za­rządza­jących dru­kar­nia­mi. Or­ga­ni­za­to­ra­mi wy­da­rze­nia są fir­my Gra­fi­kus, He­idel­berg Pol­ska i MTP. W ra­mach spo­tka­nia za­pre­zen­to­wa­ny zo­sta­nie pierw­szy ra­port nt. pol­skie­go ryn­ku po­li­gra­ficz­ne­go przy­go­to­wa­ne­go przez KPMG przy współpra­cy Pol­skie­go Brac­twa Ka­wa­le­rów Gu­ten­ber­ga.

O go­dzi­nie 11.00 roz­pocz­ną się rów­nież warsz­ta­ty z za­kre­su za­rządza­nia bar­wą „co­lor ma­na­ge­men­t” z udzia­łem wio­dących firm do­star­cza­jących roz­wi­ąza­nia z tej dzie­dzi­ny: Ma­ciej Baur (Ag­fa Gra­phics), To­masz Ku­ci­ński (Ep­son Eu­ro­pe), Da­nu­ta Ty­ro­wicz (Fro­gi­mus), Adam Bie­niew­ski (Ko­ni­ca Mi­nol­ta Bu­si­ness So­lu­tions Pol­ska), Ma­rek Ja­now­ski (Re­pro­graf), Ma­łgo­rza­ta Lo­so­so­va­-Un­gra­do­va (X-Ri­te).

Te­go sa­me­go dnia o godz. 15:00 roz­strzy­gni­ęty zo­sta­nie kon­kurs dla bra­nży POS (po­ints of sa­les) Su­pe­rStar POLAND 2011. Na sto­isku or­ga­ni­za­to­ra Di­splay Ma­ga­zi­ne (pa­wi­lon 3, sto­isko 10) wręczo­ne zo­sta­ną na­gro­dy za naj­cie­kaw­sze roz­wi­ąza­nia wy­sta­wien­ni­cze.

W czwar­tek 14 kwiet­nia od 11:00 do 16:00 w Ho­lu Wschod­nim w Sa­li Nie­bie­skiej od­będzie się kon­fe­ren­cja Eu­ro­-Re­kla­ma SPORT II. Wy­da­rze­niu po­świ­ęco­ne­mu mar­ke­tin­go­wi spor­to­we­mu ma­łych i śred­nich klu­bów, dzia­ła­czom i tre­ne­rom będzie to­wa­rzy­szyć wy­sta­wa ga­dże­tów spor­to­wych.

Przez ca­ły czas tr­wa­nia tar­gów mo­żna zo­ba­czyć wy­sta­wę z oka­zji ju­bi­le­uszu 85-le­cia Pol­skie­go Ra­dia zlo­ka­li­zo­wa­ną w Ho­lu Wschod­nim na pi­ętrze, a w pa­wi­lo­nie 3A cze­ka na wszyst­kich mi­ło­śni­ków fil­mów Sta­ni­sła­wa Ba­rei: gło­wa mi­sia (z fil­mu MIŚ), mi­li­cyj­ny sa­mo­chód z fil­mu, bud­ka te­le­fo­nicz­na, rząd krze­seł z ki­na oraz in­ne no­stal­gicz­ne ga­dże­ty.

War­to zwrócić też uwa­gę na ko­lo­sal­ne­go ko­ta zer­ka­jące­go na pa­wi­lon 3 z jed­ne­go z ro­gów oraz na dmu­cha­ny au­to­bus.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji MTP

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści