Kodak Polska i Infosystems SA podczas targów Packaging Innovations zaprezentowały tylko części swojej oferty, a mimo to ich stoisko odwiedziły setki gości, z których wielu było zainteresowanych propozycjami obu firm. Pierwsza z nich zaprezentowała odwiedzającym targi nagradzane wielokrotnie urządzenia z rodziny Kodak Flexcel, w skład której wchodzą Kodak Flexcel NX, Flexcel NX Wide, Flexcel Direct oraz Kodak Flexcel SRX, wraz ze sterującym procesami oprogramowaniem Kodak Prinergy Evo Powerpack oraz Prinergy Powerpack. Infosystems SA promowała z kolei innowacyjny, zintegrowany system informatyczny PrintManager.JDF, usprawniający zarządzanie przedsiębiorstwem produkującym opakowania, będący narzędziem do rejestracji, przetwarzania i prezentacji danych związanych ze wszystkimi etapami procesu sprzedaży: począwszy od zapytania ofertowego, poprzez kalkulację kosztów, negocjacje handlowe, rejestrację zamówień, opracowanie kart technologicznych, planowanie produkcji, rejestrację czynności produkcyjnych, na procesach dystrybucji i sprzedaży kończąc.Na stoisku firm Infosystems SA i Kodak Polska goście dodatkowo mogli zapoznać się również z możliwościami pomocy programów unijnych, oferującymi bezzwrotne dofinansowania dla rozwiązań obu firm. Konsultanci z Departamentu Funduszy Europejskich dzielili się swoją fachową wiedzą i prezentowali najbardziej optymalne sposoby łączenia odpowiedniego wykorzystania funduszy unijnych i najlepszych technologii, które przyczyniają się do optymalizacji procesów biznesowych i produkcyjnych oraz wzrostu konkurencyjności, wydajności i produktywności na wymagającym rynku zleceń. To była z pewnością unikalna propozycja na tych targach. Owszem - wiele firm prezentowało swoje rozwiązania, ale propozycja naszego Departamentu Funduszy Europejskich z pewnością wyróżniała nas na tle innych wystawców – podkreśla Krzysztof Łukaszewicz. - To jedna z nielicznych, jeśli nie jedyna tego rodzaju oferta na tych targach, dlatego cieszyła się ona żywym zainteresowaniem. Branża opakowaniowa to intensywnie rozwijający się sektor, który wymaga coraz lepszej infrastruktury produkcyjnej i biznesowej. Dlatego spotkania, podczas których możemy przybliżyć zainteresowanym firmom naszą ofertę oraz sposoby na pozyskanie funduszy na nowe inwestycje są dla nas szczególnie cenne.
Tegoroczna edycja targów Packaging Innovations dobitnie pokazała, że staje się ona coraz ważniejszą imprezą branży opakowaniowej w Polsce. Spora liczba wystawców, coraz więcej gości odwiedzających targi– wszystko to sprawia, że możemy swój udział w tej imprezie jednoznacznie ocenić w kategoriach sukcesu – mówi Krzysztof Łukaszewicz, dyrektor handlowy Infosystems SA.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com