Tegoroczne targi w Poznaniu firma GMC Software Technology wykorzystała głównie do promocji swojej marki wśród firm z szeroko rozumianego sektora poligraficzno-reklamowego, jak też do prezentacji najnowszych wersji jej rozwiązań dla klientów z segmentów korporacyjnego i poligraficznego, którzy licznie odwiedzali jej stoisko zlokalizowane w ramach ekspozycji Digital Printing Expo. Mówi Paweł Walczak, Business Development Manager w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o.: Nasza firma jest obecna na wszystkich liczących się targach, zarówno o charakterze globalnym jak drupa czy Ipex, jak też regionalnym bądź krajowym w rodzaju poznańskiej Poligrafii. Obecność z własnym stoiskiem to część strategii, której celem jest podniesienie znajomości marki GMC wśród polskich dostawców usług poligraficznych i marketingowych, jakimi po części stają się drukarnie. Zgodnie z założeniami, podczas targów odwiedzali nas też liczni klienci z sektora korporacyjnego, reprezentujący branże telekomunikacyjną, bankową czy ubezpieczeniową. Cieszymy się z tych wizyt, bo oznacza to, że do Poznania – poza osobami stricte związanymi z produkcją poligraficzną czy reklamową – trafili też zleceniodawcy, na czym nam zależało.
Podczas poznańskiej imprezy, głównie w ramach indywidualnie umawianych prezentacji, można było zapoznać się z najważniejszymi i najbardziej popularnymi rozwiązaniami z szerokiego portfolio GMC Software Technology, zdobywającymi od lat prestiżowe nagrody branżowe. Jednym z nich był system web-to-print PortalBuilder, który zdobył nominację do Złotego Medalu targów Poligrafia 2011 – najważniejszej nagrody przyznawanej dla nowych produktów prezentowanych w Poznaniu. PortalBuilder to rozwiązanie pozwalające na uproszczenie procesów i wdrażanie opartych na przeglądarce internetowej aplikacji typu storefront, przeznaczonych do przetwarzania dokumentów personalizowanych oraz umożliwiające prowadzenie zintegrowanych, personalizowanych i wielokanałowych kampanii promocyjnych.
Cieszył się on szczególnie dużym zainteresowaniem wśród firm, które specjalizują się w tworzeniu i prowadzeniu zaawansowanych kampanii marketingowych i reklamowych w imieniu swoich klientów – mówi Krzysztof Turowski, Pre-Sales & Software Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Jest to narzędzie wspomagające ich pracę i w dużym stopniu ją automatyzujące, a przy tym bardzo elastyczne. O jego zaletach przekonuje się coraz większa liczba użytkowników z całego świata, którzy wykorzystują go w bardzo różnym zakresie – w zależności od potrzeb.
Drugim z promowanych na poznańskich targach rozwiązaniem był system PrintNet, na którym PortalBuilder bazuje. PrintNet to sztandarowy produkt GMC Software Technology – jest to rozbudowane oprogramowanie do personalizacji, stosowane w firmach zajmujących się kompleksową obsługą korespondencji masowej, korporacjach na co dzień drukujących tysiące dokumentów, czy też zakładach poligraficznych, które przy kampaniach reklamowych, realizowanych dla swoich klientów wykorzystują narzędzia do druku z danymi zmiennymi. System ten ma swoich użytkowników także w naszym kraju – podkreśla Paweł Walczak – a na targach spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem osób odwiedzających nasze stoisko. Szczególnie duże wrażenie zrobiły jego funkcje automatyzujące i upraszczające proces produkcyjny – od pozyskania zlecenia, poprzez jego przygotowanie do drukowania, na wypuszczeniu finalnych plików, oczywiście z uwzględnieniem personalizacji. Prezentacje targowe pozwoliły nam szerzej pokazać jego możliwości oraz uzmysłowić wielu potencjalnym użytkownikom zalety wynikające z jego wdrożenia.
Przedstawiciele polskiego oddziału GMC Software Technology nie mają wątpliwości, że obecność na targach Poligrafia przyniesie pozytywne efekty: Druk cyfrowy w coraz większym stopniu decyduje o obrazie całej branży poligraficznej – mówi Krzysztof Turowski – dlatego w naturalny sposób rośnie zainteresowanie różnymi, także zaawansowanymi aplikacjami stosowanymi w tej technologii. GMC Software Technology jest w tym zakresie światowym liderem, oferując najwyższej klasy narzędzia w zakresie personalizacji druku i web-to-print. Mamy nadzieję, że m.in. za sprawą spotkania na poznańskich targach o ich zaletach już wkrótce przekonają się kolejni polscy użytkownicy, zarówno z segmentu usług poligraficznych jak i przedstawiciele dużych korporacji.