Ige­pa Pol­ska zdo­byw­cą pre­sti­żo­we­go ty­tu­łu „Ga­ze­la Bi­zne­su 2010”Poprzedni artykuł 

Ige­pa Pol­ska zo­sta­ła uho­no­ro­wa­na ty­tu­łem Ga­ze­la Bi­zne­su za 2010 rok, w 11 edy­cji te­go pre­sti­żo­we­go ran­kin­gu. Jest to już dru­gi ta­ki ty­tuł dla Ige­pa Pol­ska. Wcze­śniej uzy­ska­ła go w 2009 ro­ku.

Ga­ze­le Bi­zne­su to ze­sta­wie­nie naj­bar­dziej dy­na­micz­nych, a jed­no­cze­śnie trans­pa­rent­nych i uczci­wych pol­skich przed­si­ębiorstw śred­niej wiel­ko­ści, który re­dak­cja „Pul­su Bi­zne­su” pu­bli­ku­je co­rocz­nie we współpra­cy z wy­wia­dow­nią go­spo­dar­czą Co­fa­ce.

We­dług or­ga­ni­za­to­ra kon­kur­su, Ga­ze­la Bi­zne­su to: „fir­ma śred­niej wiel­ko­ści, która dzi­ęki nie­zwy­kle dy­na­micz­ne­mu roz­wo­jo­wi do­sko­na­le da­je so­bie ra­dę wśród na­wet znacz­nie wi­ęk­szych kon­ku­ren­tów. W ra­zie za­gro­że­nia z ich stro­ny, po pro­stu ucie­ka do przo­du (…). Ga­ze­la Bi­zne­su ma jesz­cze jed­ną ce­chę, która odróżnia ją od in­nych bi­zne­so­wych ga­tun­ków – re­ki­nów, by­ków, nie­dźwie­dzi, a tym bar­dziej hien. Tą ce­chą jest nie­ska­zi­tel­na re­pu­ta­cja, uczci­wo­ść, wo­bec kon­tra­hen­tów, pra­cow­ni­ków, a ta­kże… Skar­bu Pa­ństwa”.

Od­czu­wa­jąc nie­kła­ma­ną du­mę z te­go za­szczyt­ne­go wy­różnie­nia ma­my świa­do­mo­ść, że otrzy­ma­li­śmy je w głów­nej mie­rze dzi­ęki za­ufa­niu i wspar­ciu ze stro­ny na­szych klien­tów, do­staw­ców i part­ne­rów bi­zne­so­wych. Za to pra­gnie­my im wszyst­kim zło­żyć go­rące po­dzi­ęko­wa­nia. Ja­ko no­wo­na­ro­dzo­na Ga­ze­la Bi­zne­su, będzie­my się usil­nie sta­rać, aby te­go za­ufa­nia nie za­wie­ść i w ko­lej­nych la­tach!

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ige­pa Pol­ska

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści