GMC Inspire oferuje też zaawansowane możliwości w zakresie zarządzania treścią, dedykowane dla przedsiębiorstw reprezentujących branże o wysokich restrykcjach w zakresie przetwarzania danych, dla których zgodność ze standardami korporacyjnymi oraz obowiązującymi uregulowaniami prawnymi stanowi priorytet przy wszystkich działaniach o charakterze komunikacyjnym. Pierwsze wdrożenia rozwiązania GMC Software Technology pokazują, że wspiera ono szereg kanałów komunikacji z klientami, m.in. e-maile, SMS-y, portale społecznościowe, obecność w Internecie oraz tradycyjne druki.
Żyjemy w cyfrowej erze, gdzie klienci oczekują komunikacji poprzez sieć, drogą e-mailową, za pośrednictwem telefonii komórkowej i przy użyciu portali społecznościowych, a nie tylko za pośrednictwem samego druku – przekonuje Barb Pellow, pełniąca funkcję Group Director w firmie konsultingowej InfoTrends. – Możliwości oferowane przez GMC Inspire w zakresie tworzenia, kształtowania i dostarczania narzędzi komunikacji drogą cyfrową i poprzez kanały tradycyjne, pozwolą wielu przedsiębiorstwom na czerpanie korzyści z zaproponowanego przez GMC Software Technology bardziej zintegrowanego podejścia do swoich strategii komunikacji.
Jak zapewnia producent rozwiązania, funkcjonalność GMC Inspire w zakresie pozyskiwania preferencji klientów w połączeniu z inteligentną automatyką działania, pozwolą jego użytkownikom na dostosowywanie i komunikację w trybie inline, zgodną z wytycznymi korporacyjnymi i obowiązującymi przepisami prawnymi. Program pozwala na indywidualne dostosowanie takich parametrów jak: treść publikacji, jej dostawa poprzez preferowany kanał oraz zapewnienie dotarcia przekazu w optymalnym czasie.
Na współczesnym, niezwykle konkurencyjnym rynku klienci oczekują pełnej kontroli, więc firmy komunikujące się bez wyraźnego przesłania ryzykują raczej wyalienowaniem części swoich odbiorców, niż przyciągnięciem ich uwagi – dodaje Joel Bienvenu, menedżer ds. badań w firmie IDC. – Zdolność do wspierania działań związanych z dostarczaniem właściwych informacji, we właściwym czasie poprzez preferowany kanał komunikacji to podstawa, by zaangażować dziś klienta w cały proces komunikacji marketingowej. GMC Inspire został zaprojektowany w sposób pozwalający na osiągnięcie tego efektu.
Firma GMC Software Technology zakłada, że nowe rozwiązanie da jego biznesowym użytkownikom większą kontrolę nad kluczowymi elementami dowolnego procesu komunikacji, dostarczając jednocześnie wszechstronnych narzędzi zapewniających, że zespoły obsługi technicznej będą w stanie zarządzać i prowadzić wszystkie procesy w sposób wydajny i zgodny ze standardami i prawem.
Komunikacja z klientem dotyczy wszystkich przedsiębiorstw, dlatego osoby za nią odpowiedzialne odgrywają kluczową rolę w procesach zwiększania wskaźnika dotarcia do klientów, podniesienia wartości produktu, efektów pozyskiwania nowych odbiorców itd. – mówi René Müller, CEO firmy GMC Software Technology. – GMC Inspire usuwa bariery związane z ograniczeniami prawnymi i kompleksowością działań, pozwalając przedsiębiorcom na efektywniejszą komunikację i zaangażowanie ich klientów w niezwykle wydajny i ekonomiczny sposób.
Najważniejsze funkcje GMC Inspire
Nowe rozwiązanie firmy GMC Software Technology bazuje na pięciu podstawowych funkcjach. Zdaniem producenta mogą one być stosowane, by w mniejszym lub większym stopniu budować dostosowane indywidualnie rozwiązania, uzależnione od indywidualnych potrzeb biznesowych.
Pierwsza z nich to pełny wgląd w preferencje klienta. GMC Inspire dostarcza zaawansowanych narzędzi w zakresie zarządzania danymi i analizy klientów, które wykorzystują informacje pozyskane z systemów CRM, ERP, ECM i innych źródeł. Co więcej, umożliwia pozyskiwanie i gromadzenie danych w czasie rzeczywistym, określanie na bieżąco preferencji użytkownika i korzystanie z ich profili funkcjonujących w portalach społecznościowych.
Druga ważna funkcja GMC Inspire to komunikacja z klientami. Rozwiązanie to zaprojektowano w taki sposób, by umożliwiało użytkownikom większą kontrolę nad zawartością dokumentów, podczas gdy szczegóły techniczne wciąż mają pozostawać w gestii wyspecjalizowanych zespołów IT. Program oferuje funkcje zasad dynamicznego projektowania i wszechstronnego zarządzania treścią. Dzięki nim użytkownicy mogą tworzyć wysokonakładowe, strukturyzowane działania komunikacyjne jak również działania interakcyjne i w trybie „na żądanie”.
Funkcja produkcji wielokanałowej pozwala na zoptymalizowanie działań komunikacyjnych w oparciu o większość kanałów dotarcia z przekazem marketingowym. Wśród nich są: telefonia komórkowa i obecność w sieci, SMS-y, e-maile, druki, faksy, kanały RSS oraz inne, nowe kanały komunikacji. Ponieważ rozwiązanie to jest oparte na jednej platformie, każdy proces komunikacji musi być stworzony tylko raz, a następnie jest on automatycznie formatowany z myślą o konkretnych kanałach.
GMC Inspire jest też niezwykle pomocne przy zarządzaniu odpowiedziami z kampanii marketingowych. Rozwiązanie to pomaga użytkownikom w pozyskiwaniu, śledzeniu i zarządzaniu odpowiedziami nadchodzącymi od klientów poprzez wszystkie ww. kanały komunikacji. Funkcja zarządzania odpowiedziami w automatyczny sposób aktualizuje systemy biznesowe i aktywuje kolejne działania komunikacyjne.
W zakresie zarządzania procesami i automatyki GMC Inspire umożliwia pełną kontrolę i zautomatyzowanie procesów kompleksowej komunikacji przez 24 godziny na dobę i 7 dni tygodnia. Rozwiązanie pozwala też na zarządzanie komunikacją z klientami w czasie rzeczywistym. GMC Inspire można skonfigurować tak, by program zapewniał kontrolę i automatyzację każdego procesu komunikacji zgodnie z obecnymi potrzebami biznesowymi.
Więcej informacji na temat rozwiązania GMC Inspire, które jest już dostępne w pełni funkcjonalnej wersji rynkowej, można znaleźć na stronie www.gmc.net.