GMC Software Technology wśród partnerów technologicznych 1. Ogólnopolskiego Forum Druku Transakcyjnego i Korespondencji MasowejPoprzedni artykuł 

Fot.: Świat Druku
Fot.: Świat Druku
25 października w Łodzi odbyła się pierwsza edycja Ogólnopolskiego Forum Druku Transakcyjnego i Korespondencji Masowej, zorganizowanego przez Centrum Komputerowe ZETO – jednego z polskich liderów na rynku obsługi korespondencji masowej. Wśród partnerów technologicznych spotkania znalazła się firma GMC Software Technology, której przedstawiciel – Paweł Walczak – wystąpił z referatem poświęconym zintegrowanej komunikacji z klientami w strategii przedsiębiorstwa.

W założeniach organizatorów, forum ma stać się cykliczną imprezą, pozwalającą jej uczestnikom zapoznać się z najnowszymi trendami w zakresie druku transakcyjnego i korespondencji masowej. Stąd zaproszenie do jej współtworzenia skierowane do liderów rynkowych oferujących zaawansowane technologicznie narzędzia software’owe, urządzenia drukujące i peryferyjne znajdujące zastosowanie w tej branży. Forum swoim patronatem objął łódzki oddział TVP, a także media związane z szeroko pojętą poligrafią: miesięczniki Poligrafika i Świat Druku oraz portal PrintinPoland.com. W jego pierwszej edycji wzięło udział kilkadziesiąt osób reprezentujących firmy na co dzień korzystające z usług w zakresie obsługi korespondencji masowej i druku transakcyjnego, m.in. z sektora finansowego, ubezpieczeniowego i telekomunikacyjnego.

Jednym z partnerów technologicznych spotkania była firma GMC Software Technology, dostarczająca zaawansowane narzędzia software’owe, przeznaczone do tworzenia i zarządzania dokumentami – także z wykorzystaniem personalizacji – oraz ich przygotowania do wielokanałowej dystrybucji (media elektroniczne, druk). Z tego względu wśród prelegentów forum znalazł się Paweł Walczak, Business Development Manager w jej polskim oddziale, który wystąpił z referatem pt. „Zintegrowana komunikacja z klientami w strategii przedsiębiorstwa”. Przekonywał w nim słuchaczy o konieczności uwzględniania tego typu działań w strategii biznesowej firmy, przeanalizował też aktualną sytuację rynkową w zakresie metod wymiany informacji, przedstawił innowacyjne i wydajne sposoby komunikacji z klientami.

R E K L A M A
W swoim wystąpieniu podkreślał jak ważne jest wykorzystywanie różnych sposobów komunikacji oraz przedstawiał rolę, jaką spełnia każdy z nich (papier, e-mail, technologie mobilne) w strategii działania firmy. Zaprezentował też sposoby odpowiedniego docierania z przekazem do klientów, a także korzyści, jakie może przynieść przedsiębiorstwu odpowiednio zaplanowana kampania informacyjna czy reklamowa. Paweł Walczak mówił też o kształtowaniu sprzedaży produktów i usług poprzez właściwą, zintegrowaną i wielokanałową komunikację. Na zakończenie przedstawił narzędzia służące do jej realizacji, m.in. stworzoną przez GMC Software Technology platformę Inspire.

Bardzo się cieszymy z zaproszenia do udziału w 1. Forum Druku Transakcyjnego i Korespondencji Masowej oraz z możliwości zaprezentowana na tym spotkaniu naszej filozofii działania – podsumowuje Paweł Walczak. – Mamy nadzieję, że jego uczestnicy przekonali się, iż narzędzie stworzone przez GMC – mam na myśli system Inspire – to doskonałe rozwiązanie, pozwalające na skuteczną i wydajną realizację zintegrowanych kampanii komunikacyjnych z klientami. O jego zaletach świadczą nie tylko kolejne wdrożenia w korporacjach z całego świata, ale też umowy na zlecenie outsourcingu tego rodzaju usług naszej firmie. Mieliśmy z takową do czynienia w ostatnim czasie także w Polsce – bazując na rozwiązaniu Inspire polski oddział GMC Software Technology będzie zarządzał dokumentami lokalnego oddziału banku Santander Consumer Bank. Już dziś chcemy też zapowiedzieć dalsze aktywne działania, podczas których będziemy popularyzować i upowszechniać wiedzę o naszych rozwiązaniach.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności