W założeniach organizatorów, forum ma stać się cykliczną imprezą, pozwalającą jej uczestnikom zapoznać się z najnowszymi trendami w zakresie druku transakcyjnego i korespondencji masowej. Stąd zaproszenie do jej współtworzenia skierowane do liderów rynkowych oferujących zaawansowane technologicznie narzędzia software’owe, urządzenia drukujące i peryferyjne znajdujące zastosowanie w tej branży. Forum swoim patronatem objął łódzki oddział TVP, a także media związane z szeroko pojętą poligrafią: miesięczniki Poligrafika i Świat Druku oraz portal PrintinPoland.com. W jego pierwszej edycji wzięło udział kilkadziesiąt osób reprezentujących firmy na co dzień korzystające z usług w zakresie obsługi korespondencji masowej i druku transakcyjnego, m.in. z sektora finansowego, ubezpieczeniowego i telekomunikacyjnego.
Jednym z partnerów technologicznych spotkania była firma GMC Software Technology, dostarczająca zaawansowane narzędzia software’owe, przeznaczone do tworzenia i zarządzania dokumentami – także z wykorzystaniem personalizacji – oraz ich przygotowania do wielokanałowej dystrybucji (media elektroniczne, druk). Z tego względu wśród prelegentów forum znalazł się Paweł Walczak, Business Development Manager w jej polskim oddziale, który wystąpił z referatem pt. „Zintegrowana komunikacja z klientami w strategii przedsiębiorstwa”. Przekonywał w nim słuchaczy o konieczności uwzględniania tego typu działań w strategii biznesowej firmy, przeanalizował też aktualną sytuację rynkową w zakresie metod wymiany informacji, przedstawił innowacyjne i wydajne sposoby komunikacji z klientami.
Bardzo się cieszymy z zaproszenia do udziału w 1. Forum Druku Transakcyjnego i Korespondencji Masowej oraz z możliwości zaprezentowana na tym spotkaniu naszej filozofii działania – podsumowuje Paweł Walczak. – Mamy nadzieję, że jego uczestnicy przekonali się, iż narzędzie stworzone przez GMC – mam na myśli system Inspire – to doskonałe rozwiązanie, pozwalające na skuteczną i wydajną realizację zintegrowanych kampanii komunikacyjnych z klientami. O jego zaletach świadczą nie tylko kolejne wdrożenia w korporacjach z całego świata, ale też umowy na zlecenie outsourcingu tego rodzaju usług naszej firmie. Mieliśmy z takową do czynienia w ostatnim czasie także w Polsce – bazując na rozwiązaniu Inspire polski oddział GMC Software Technology będzie zarządzał dokumentami lokalnego oddziału banku Santander Consumer Bank. Już dziś chcemy też zapowiedzieć dalsze aktywne działania, podczas których będziemy popularyzować i upowszechniać wiedzę o naszych rozwiązaniach.