Ricoh Company (Ricoh) poinformowało o strategicznej inwestycji w firmę PTI Marketing Technologies™, wiodącego dostawcę usług web-to-print i rozwiązań z zakresu personalizacji marketingowej. Inwestycja ma na celu dalszy rozwój nowych narzędzi marketingowych pomagających przedsiębiorstwom i drukarniom komercyjnym osiągnąć wydajność i wzrost. Jest to kolejne strategiczne posunięcie Ricoh mające na celu zapewnienie klientom kompletnych rozwiązań do druku produkcyjnego - wyposażenie ich we wszystkie zasoby (w tym automatyzację marketingu i zarządzanie marką) niezbędne do zmiany w dostawcę usług marketingowych. Ricoh pomaga firmom każdej wielkości, z całego świata, w rozszerzeniu ich biznesu za pomocą takich narzędzi, jak data intelligence, oprogramowanie do zarządzania dokumentami, wiodące urządzenia cyfrowe, które mają na celu zapewnienie klientom przewagi konkurencyjnej.
Ricoh razem z PTI będzie dostarczało nowe technologie, oprogramowanie i usługi umożliwiające firmom prowadzenie trafnych, multikanałowych kampanii marketingowych na poziomie globalnym, regionalnym i lokalnym. Ricoh od dawna jest zaangażowany w doradzanie firmom jak wykorzystywać wiodące narzędzia marketingowe i wspierające rozwój biznesu poprzez programy takie jak
Business Booster i
Business Driver Program ™. Te oferujące wartość dodaną inicjatywy mają pomóc firmom w szybszym wdrożeniu bardziej produktywnej i przynoszącej zyski strategii marketingowej. Dzięki inwestycji w PTI, klienci Ricoh mogą zwiększyć swoje możliwości, w łatwiejszy sposób rozszerzając swoje portfolio z jednego kanału, jak np. direct mail, do pełnego spektrum multikanałowej komunikacji, dodając wartość i zapewniając wzrost zarówno sobie, jak i swoim klientom.
„Dzisiejszy drukarze komercyjni szukają rozwiązań wykraczających poza tradycyjne usługi drukowania, aby móc być o krok przed konkurencją. To jest właśnie cel naszej inicjatywy „Druk i nie tylko” – aby umożliwić klientom uzyskanie nowych źródeł przychodów, zwiększyć efektywność i obniżyć koszty, niezależnie od tego, w którym kierunku chcą podążać ze swoją firmą. Od analizy danych przez zarządzania marką po nasze nowe narzędzie Clickable Paper - poza tradycyjnym sprzętem mamy wiele ofert, które niosą wartość dodaną dla każdego portfolio” – mówi Yasuhiko Hosoe, associate director i deputy general manager w Ricoh Production Printing Business Group, Ricoh Company.
„Nasza inwestycja w PTI, firmę, która jest innowatorem w zakresie technologii marketingowych, demonstruje nasze zaangażowanie w umożliwianie klientom wykraczania poza standardowe myślenie i poza druk – umożliwia dostarczanie czegoś więcej.” “Cieszymy się bardzo, że Ricoh zainwestowało w naszą firmę. Po wielu latach tworzenia oprogramowania, jest to szczególnie budujące, że lider taki jak Ricoh uważa, że obszar technologii marketingowych jest na tyle istotny, że zdecydował się na inwestycję w naszą firmę” – mówi Coleman Kane, prezes i CEO PTI Marketing Technologies.
„Inwestycja Ricoh, połączona z doświadczeniem i obecnością firmy na całym świecie, pozwoli nam na szybki rozwój i wdrożenie naszego oprogramowania MarcomCentral i FusionPro w skali globalnej. Połączenie najlepszych rozwiązań Ricoh z oprogramowaniem PTI pomoże obu firmom wyróżnić się na tle konkurencji” – kontynuuje Kane.
„Razem będziemy rozwijać i dystrybuować globalną ofertę, która pomoże naszym klientom w osiągnięciu sukcesu.” W 2011 roku, firmy ogłosiły, że Ricoh będzie oferować rozwiązanie oparte na chmurze, które będzie obsługiwać wiele formatów dostarczania dokumentów, w tym PDF, AFP i HTML opartych na oprogramowaniu Saas - PTI MarcomCentral. To rozwiązanie umożliwia przedsiębiorstwom zapewnienie rozproszonym agentom, pracownikom działu sprzedaży i innym dostępu do materiałów dotyczących firmy.
Więcej informacji na temat inicjatywy “Druk i nie tylko” na stronie:
http://ricoh.pl/about-ricoh/ news/2012/Druk-i-nie-tylko- Ricoh-na-targach-drupa-2012. aspx Na podstawie informacji firmy Ricoh