Firma GMC Software Technology, producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i zarządzania dokumentami, poinformowała, że na rozpoczynających się jutro w Brukseli targach Post-Expo 2012 zaprezentuje Inspire HybridMail – nowej generacji rozwiązanie do automatyzacji i zarządzania mailingiem. Będzie ono demonstrowane przez wszystkie trzy dni,odbywającej się do czwartku wystawy na stoisku nr 4000.„Ręczny proces wysyłki niestrukturalnych dokumentów to dla dużego przedsiębiorstwa koszt idący w miliony euro każdego roku – mówi Zbyněk Hodic, dyrektor techniczny GMC Software Technology. – Inspire HybridMail umożliwia lepszą kontrolę realizowanych wysyłek, wpływając w efekcie na większą wydajność zatrudnionych przy nim ludzi oraz redukując koszty związane z jego realizacją nawet o 60%.”
Stosując Inspire HybridMail firmy mogą znacznie usprawnić niestrukturalną korespondencję z klientami, tworzoną przez pracowników, która w standardowych warunkach może zostać niesprawdzona i niezarejestrowana. Rozwiązanie to umożliwia uzyskanie znaczących oszczędności związanych z obsługą mailingu, zwiększenie efektywności pracowników oraz lepszą kontrolę ryzyka związanego z komunikacją opartą na poczcie tradycyjnej i elektronicznej.
„Będąc czołowym dostawcą usług poligraficznych, jesteśmy niezwykle zdeterminowani w dostarczaniu wartości dodanej i maksymalnej redukcji kosztów związanych z całym procesem wysyłki realizowanym dla naszych klientów korporacyjnych – mówi Vincent Jouault – dyrektor ds. innowacji w firmie DataOne, która zdecydowała się na wdrożenie nowego rozwiązania GMC. – Inspire HybridMail, w połączeniu z bogatym doświadczeniem DataOne, pozwala naszym klientom na znaczącą obniżkę ich wewnętrznych kosztów administracyjnych, poprawę wydajności pracowników oraz wyeliminowanie ryzyka związanego z niezwykle istotną komunikacją biznesową”.
W ostatnim czasie nowe rozwiązanie wdrożyła także firma Group Joos, certyfikowany klient GMC Software Technology, będący największym niezależnym dostawcą usług pocztowych w Belgii. W ślad za sukcesami odnoszonymi na rynku tradycyjnych rozwiązań offline, będzie ona wykorzystywać Inspire HybridMail do rozszerzenia oferty swoich usług realizowanych w trybie online, a w ślad za tym – dostarczać klientom usługi o większej wartości dodanej.
Inspire HybridMail to oparte na przeglądarce internetowej oprogramowanie, umożliwiające zbieranie w trybie ad hoc tworzonej przez poszczególne osoby korespondencji e-mailowej, a następnie jej przetwarzanie w format przemysłowy. Rozwiązanie to konsoliduje, dzieli i w bezpieczny sposób wysyła korespondencję do wskazanego przez klienta dostawcy usług pocztowych bądź do dowolnej scentralizowanej jednostki pocztowej, gdzie dokumenty są drukowane i wysyłane tradycyjną drogą. Inspire HybridMail pozwala też na śledzenie każdej z realizowanych przesyłek w dowolnym punkcie procesu mailingu, dostarczając użytkownikowi raporty o statusie zlecenia i umożliwiając zarządzanie za pomocą raportów zawierających
m.in. informacje o oszczędności kosztów, ilości wydrukowanych dokumentów, niedostarczonych przesyłkach itd.
Z punktu widzenia zatrudnionych przy procesie wysyłki pracowników, etap związany z wydrukowaniem dokumentów nie ulega zmianie. Korzystając z Inspire HybridMail, pracownik w prosty sposób kieruje wszystkie druki do programu, który następnie w automatyczny sposób uruchamia zbieranie, wysyłkę i śledzenie korespondencji. W rezultacie rozwiązanie to eliminuje konieczność indywidualnego zaangażowania poszczególnych osób w cały proces mailingu, które dzięki temu mogą skoncentrować swoją pracę na innych zadaniach.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com