Black Po­int po­ma­ga dzie­ciom w Ja­worz­niePoprzedni artykuł 

Przez ca­ły li­sto­pad część do­cho­du z ka­żde­go ku­pio­ne­go w KBK Biu­ro­-Land w Ja­worz­nie pro­duk­tu mar­ki Black Po­int zo­sta­nie prze­ka­za­na tam­tej­szej Po­wia­to­wej Pla­ców­ce Opie­ku­ńczo­-Wy­cho­waw­czej. Ak­cja ma na ce­lu m.in. sfi­nan­so­wa­nie świ­ątecz­ne­go wy­jaz­du pod­opiecz­nym ośrod­ka.

Jak za­opa­tru­jąc swo­je biu­ro w nie­zbęd­ne ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne, wspo­móc szczyt­ny cel? Wy­star­czy ku­pić w KBK Biu­ro­-Land w Ja­worz­nie do­wol­ny pro­dukt Black Po­in­ta – kar­tri­dż atra­men­to­wy, to­ner mo­no­ch­ro­ma­tycz­ny Su­per Plus lub to­ner ko­lo­ro­wy. Aż do ko­ńca li­sto­pa­da 5% do­cho­du z za­ku­pu zo­sta­nie prze­ka­za­ne miej­sco­we­mu do­mu dziec­ka. Opła­ce­nie świ­ątecz­ne­go wy­jaz­du, za­ku­pu obu­wia i nie­zbęd­nej na zi­mę cie­płej odzie­ży dla pod­opiecz­nych to cel, który po­sta­wi­li so­bie or­ga­ni­za­to­rzy ak­cji. – Po­ma­gaj­my wspól­nie! To nic nie kosz­tu­je, a wy­star­czy odro­bi­na życz­li­wo­ści, by re­al­nie wes­przeć dzie­ci po­krzyw­dzo­ne przez los – mówi Ka­mi­la Ya­ma­sa­ki, pre­zes Black Po­int SA.

Ak­cja pro­wa­dzo­na z KBK Biu­ro­-Land nie jest pierw­szym cha­ry­ta­tyw­nym dzia­ła­niem mar­ki Black Po­int. Przed ro­kiem fir­ma zo­sta­ła part­ne­rem cha­ry­ta­tyw­ne­go kon­cer­tu Ja­na Gar­bar­ka i The Hil­liard En­sam­ble w ra­mach „Gło­sów dla Ho­spi­cju­m”. Ca­łko­wi­ty do­chód ze sprze­da­ży bi­le­tów prze­ka­za­no wte­dy wro­cław­skim ho­spi­cjom.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Black Po­int

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści