Firma Avargraf – usługi serwisowePoprzedni artykuł 

Firma Avargraf – działający już od wielu lat dostawca maszyn i urządzeń poligraficznych – podsumowuje swoje usługi serwisowe w kontekście działalności firmy w minionym 2012 roku, który wyraźnie pokazał, że kompleksowa, oparta na wieloletniej współpracy obsługa klientów - w tym serwis - ma coraz większe znaczenie dla klientów.

„Miniony rok wyraźnie pokazał nam jak ważne dla całości działania firmy dostarczającej urządzenia są świadczone przez nią usługi serwisowe oparte na wieloletnim doświadczeniu – mówi Sławomir Kugaudo – prezes firmy Avargraf - Od początku naszej działalności sprawy związane z serwisem były dla nas bardzo istotne, ale coraz częściej klienci decydują się na współpracę z nami biorąc pod uwagę nie tylko bogatą ofertę i jakość urządzeń znajdujących się w ofercie Avargrafu. Coraz częściej zwracają uwagę także na nasz profesjonalny, sprawdzony serwis, co niezmiernie nas cieszy. Naszym klientom, co nie raz podkreślili, daje on poczucie bezpieczeństwa transakcji. Biorąc pod uwagę te opinie podsumowaliśmy nasze działania w tym zakresie, nawiązując do naszych doświadczeń głównie z minionego roku”.

Awarie to zdarzenia losowe mogące przytrafić się w nawet najlepiej przygotowanej drukarni, dlatego wybór odpowiedniego partnera serwisowego jest zawsze bardzo istotny w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz utrzymaniu płynności produkcji. Serwis, jaki proponuje firma Avargraf swoim klientom - wychodząc naprzeciw ich wymaganiom i oczekiwaniom - dopasowuje się do ich możliwości. Korzystając ze swojego wieloletniego już doświadczenia Avargraf szkoli pracowników drukarń obsługujących dostarczane przez nią urządzenia. Ponadto - za pośrednictwem konsultacji, wizyt naprawczych czy przeglądów - wspiera działalność swoich klientów, budując długookresową współpracę opartą na zaufaniu oraz wieloletniej znajomości dostarczanych produktów. Wykwalifikowany personel techniczny, przeszkolony przez producentów maszyn, których przedstawicielem jest firma Avargraf, służy pomocą w ciągu całego cyklu życia maszyny - od instalacji, przez przeprowadzanie szkoleń obsługi i przeglądów gwarancyjnych, po naprawy doraźne i pogwarancyjne przeglądy okresowe. Gwarancją skutecznie przeprowadzonej naprawy są dostępność sprawdzonych części zamiennych oraz wysoki poziom wiedzy technicznej serwisantów, a takich posiada Avargraf. To wieloletni pracownicy tej firmy, stale podążający za zmianami technologicznymi, jakie mają miejsce w branży poligraficznej i pokrewnych.

Obecnie żadna drukarnia nie może pozwolić sobie na utratę powierzonej pracy, gdyż może to również oznaczać utratę klienta. Dlatego też Avargraf wypracował procedury, dzięki którym jest pomocny dla swoich klientów dzięki odpowiednio szybkiej i efektywnej interwencji. Zapewnia krótkie terminy przyjazdu do zgłoszonych napraw awaryjnych dzięki czemu przestój maszyny spowodowany awarią ograniczany jest do minimum. To bardzo istotny czynnik, gdyż taki przestój i opóźnienie w realizacji zlecenia to często wielokrotnie wyższy koszt dla drukarni niż wydatek poniesiony na ekspresowy przyjazd serwisu czy sprowadzenie danej części zamiennej o czym coraz częściej przekonują się klienci Avargrafu.

Serwisanci Avargrafu służą klientom wsparciem technicznym na miejscu, bądź - w pewnych sytuacjach, kiedy jest to możliwe i by zaoszczędzić koszty klienta - doradzają rozwiązania podczas konsultacji telefonicznych. W niektórych maszynach spośród bogatej oferty firmy Avargraf, zwłaszcza tych nowszej generacji, istnieje także możliwość zastosowania diagnostyki i naprawy zdalnej poprzez wdrożenie zdalnej kontroli maszyny. Rozwiązanie takie pozwala zredukować ewentualne koszty serwisu, gdyż już zdalnie udaje się dowiedzieć w czym może leżeć problem; pozwala to odwiedzić klienta z odpowiednim przygotowaniem. W przypadku nieco starszych urządzeń, nie będących standardowo wyposażonych w tego typu przyłącza modemowe, czasem istnieje możliwość opcjonalnej rozbudowy sterowania o stosowne moduły sieciowe. W zależności od wybranej przez drukarnię polityki, łącze takie może być wykorzystywane jako nadzór bieżący lub jedynie w sytuacjach wystąpienia awarii.

W razie konieczności lub w przypadku, gdy klient Avargrafu zgłasza tego rodzaju żądanie i jest ono zgodne z wytycznymi producenta, przeprowadzane są aktualizacje maszyn i urządzeń w zakresie oprogramowania i podzespołów. Podczas wizyt serwisowych technicy firmy Avargraf mogą również wytypować części konieczne lub sugerowane do wymiany, w które można się następnie zaopatrzyć w dziale części zamiennych firmy. Elementy maszyn, które można naprawić, mogą zostać przekazane do serwisu Avargrafu lub za jego pośrednictwem – do producenta, w celu zdiagnozowania usterki i jej reperacji. Firma pośredniczy również w wymianie i regeneracji wałków do niektórych maszyn, jak również w ostrzeniu noży do gilotyn i trójnoży. W przypadku zgłoszenia przez klienta konieczności zmiany lokalizacji maszyn na hali lub zmiany lokalizacji samej firmy, Avargraf świadczy również usługi ich przenoszenia i instalacji w nowym miejscu.

Firma Avargraf ponadto, jakiś czas temu - by sprostać dynamicznej sytuacji rynkowej - oprócz obsługi w dni robocze wprowadziła do swojej oferty również sobotnie dyżury serwisu. Dzięki temu możliwe jest przeprowadzanie przeglądów czy napraw bez kolidowania z normalnym cyklem produkcyjnym. Aby zmniejszyć ryzyko awarii, firma zawiera też często z przedsiębiorstwami długoterminowe umowy serwisowe; oferuje również pakiety serwisowe, obejmujące okresową opiekę nad maszynami, na co decyduje się wielu klientów. Pozwala to między innymi na wczesne wykrycie zużywania się części czy zaopatrzenie się w elementy, których żywotność w urządzeniu się kończy.

Avargraf jest pomocny dla swoich klientów w trudnych sytuacjach. Kiedy zdarza się np. zlecenie bardzo nietypowe (nawet w niskim nakładzie), a wymagana jakość produktu jest bardzo wysoka. Chcąc mieć stuprocentową pewność perfekcyjnego wykonania takiego zlecenia, niektóre drukarnie zwracają się do serwisu Avargraf z prośbą o wsparcie w postaci obecności technika tej firmy podczas całego procesu realizacji zlecenia, celem nadzoru prawidłowej pracy urządzeń. Avargraf również wtedy nie pozostawia klientów bez pomocy - serwisant tej firmy jest gotowy do ustawienia maszyny czy dokonania ewentualnych korekt, co zapewnia drukarni spokój i bezpieczeństwo realizacji danego zlecenia.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności