Wszystko pod kontrolą Jak skutecznie monitorować firmową flotę drukującąPoprzedni artykuł 

W poszukiwaniu oszczędności firmy coraz częściej decydują się na optymalizację druku. Nie kończy się ona jednak na wdrożeniu tańszych w eksploatacji i bardziej wydajnych urządzeń. Zarządzanie drukiem wiąże się także z monitoringiem zastosowanych rozwiązań. Zdalna opieka serwisowa odciąża wewnętrzny dział IT i zwiększa niezawodność sprzętu, dzięki czemu firma może realizować codzienne zadania biurowe bez przestojów. Przedsiębiorstwom, które wciąż nie wiedzą, od czego zacząć, radzimy jak monitorować flotę drukującą.

Korzystaj z pomocy ekspertów

Jako czołowy dostawca usług zarządzania drukiem (Managed Print Services) Konica Minolta wykorzystuje specjalistyczną wiedzę w dziedzinie produkcji i obiegu dokumentów do zidentyfikowania problemów w firmie klienta, zaproponowania optymalnych rozwiązań oraz zarządzania zasobami. Przedsiębiorstwa nie muszą samodzielnie reorganizować i monitorować środowiska druku, mogą zlecić to zadanie zewnętrznym ekspertom. Zdalne serwisowanie urządzeń przez techników Konica Minolta zapobiega marnowaniu czasu i potencjału działu IT na realizację zadań związanych z uzupełnianiem papieru czy tonera w urządzeniach.

Nie czekaj na awarię

Zdalna opieka serwisowa pozwala nie tylko błyskawicznie reagować na usterki techniczne czy informację o niskim poziomie materiałów eksploatacyjnych, ale też zapobiegać potencjalnym awariom. Niekiedy serwisanci działają, zanim sami użytkownicy zauważą konieczność interwencji. Automatyczny monitoring sprzętu sprawia, że przestoje w druku są redukowane do minimum, a wszystkie zadania związane z kopiowaniem, drukowaniem, skanowaniem i faksowaniem przebiegają sprawniej.

Zainwestuj w sprawdzone rozwiązania

Wśród dostępnych na rynku rozwiązań znajduje się pakiet usług Optimized Print Services od Konica Minolta, którego elementem jest OPS Monitoring Comfort Plus – sprawdzony sposób na zwiększenie kontroli druku. Pozwala on na obsługę techniczną urządzeń wszystkich światowych producentów, dzięki czemu serwis może objąć nadzorem całą firmową flotę drukującą. Dodatkowo usługa telefonicznej pomocy technicznej sprawia, że konsultanci Konica Minolta pomagają rozwiązać zgłaszane problemy także przez telefon. Korzystnym rozwiązaniem jest system zdalnego monitorowania, który automatycznie raportuje problemy techniczne do serwisu wraz z pełnym opisem zdarzenia i specyfikacją uszkodzonego elementu. W taki sposób działa system CS Remote Care, dzięki któremu informacje o problemach technicznych docierają do techników w ciągu trzech minut od ich zaistnienia, a czas reakcji Centrum Obsługi Klienta nie przekracza dziesięciu minut. Po otrzymaniu informacji o usterce serwis pomaga rozwiązać problem telefonicznie lub umawia potrzebną wizytę serwisową.
R E K L A M A

Nie martw się o koszty

Firmy coraz częściej decydują się na najem urządzeń drukujących bezpośrednio od producenta.. W ten sposób nie ponoszą one wydatków związanych z inwestycją w nowy sprzęt, uiszczając jedynie opłatę za zrealizowane wydruki. Równocześnie mogą cieszyć się wszystkimi zaletami stałej opieki serwisowej.

- Monitoring to nie tylko zdalne nadzorowanie i serwisowanie sprzętu, ale też narzędzia do autoryzacji i kontroli kosztów. Nowoczesne rozwiązania, takie jak oprogramowanie PageScope Enterprise Suite (PSES), pozwalają między innymi monitorować stan, dostępność i wydajność firmowej floty drukującej. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą w pełni kontrolować proces druku – powiedział Paweł Grzyb, Optimized Print Services Product Manager w Konica Minolta Business Solutions Polska.

Na podstawie informacji firmy Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności