Xerox ogłasza konkurs dla przedsiębiorcówPoprzedni artykuł 

Warszawa, 21 stycznia 2013 r. 7 stycznia 2013 r. ruszyła akcja promocyjna „Xerox pomaga przedsiębiorcom”, która skierowana jest do właścicieli małych i średnich firm. Konkurs polega na stworzeniu hasła reklamowego dla Xerox WorkCentre 3325. Nagrodami są billboardy reklamowe oraz urządzenia wielofunkcyjne Xerox.

Firma Xerox Polska zorganizowała za pomocą specjalnej aplikacji konkurs na swoim fanpage’u na Facebooku (http://www.facebook.com/XeroxPolska), skierowany do przedsiębiorców z sektora MSP. Zadaniem uczestników jest zaproponowanie hasła reklamowego opisującego, w jaki sposób urządzenie Xerox WorkCentre 3325 może pomóc w prowadzeniu ich firmy. Najlepsze teksty opublikowane zostaną na billboardach wraz z nazwą, logotypem oraz zdjęciem zwycięskich przedsiębiorców. Oprócz tego do wygrania są promowane w akcji urządzenia wielofunkcyjne WorkCentre 3325, które umożliwiają drukowanie, skanowanie, kserowanie i faksowanie. Są to tanie w eksploatacji sprzęty, zaprojektowane na potrzeby nowoczesnych biur. Xerox za pomocą akcji wspiera przedsiębiorców w zakresie autopromocji i wdrażania nowych technologii – obszarach strategicznych dla każdej firmy. Firma posiada mocną ekspertyzę w zakresie rozwiązań wspierających rozwój biznesu, z której czerpać mogą nie tylko wielkie korporacje, ale i małe przedsiębiorstwa.


„Mamy nadzieję, że nasza kampania zainteresuje przedstawicieli small businessu w Polsce. Liczymy, że będzie to ciekawe doświadczenie zarówno dla naszych potencjalnych klientów, jak i dla naszej firmy. Xerox zainteresowany jest rozwojem działań w zakresie social media” – mówi Arkadiusz Chłopik, A&P and Strategy Marketing Manager w Xerox Polska.

Konkurs potrwa do 17 marca 2013 roku. Zwycięskie hasła publikowane będą również na profilu Xerox Polska na Facebooku.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności