Xe­rox ogła­sza kon­kurs dla przed­si­ębior­cówPoprzedni artykuł 

War­sza­wa, 21 stycz­nia 2013 r. 7 stycz­nia 2013 r. ru­szy­ła ak­cja pro­mo­cyj­na „Xe­rox po­ma­ga przed­si­ębior­co­m”, która skie­ro­wa­na jest do wła­ści­cie­li ma­łych i śred­nich firm. Kon­kurs po­le­ga na stwo­rze­niu ha­sła re­kla­mo­we­go dla Xe­rox Wor­kCen­tre 3325. Na­gro­da­mi są bil­l­bo­ar­dy re­kla­mo­we oraz urządze­nia wie­lo­funk­cyj­ne Xe­rox.

Fir­ma Xe­rox Pol­ska zor­ga­ni­zo­wa­ła za po­mo­cą spe­cjal­nej apli­ka­cji kon­kurs na swo­im fan­pa­ge­’u na Fa­ce­bo­oku (http://www.fa­ce­bo­ok.com/Xe­roxPol­ska), skie­ro­wa­ny do przed­si­ębior­ców z sek­to­ra MSP. Za­da­niem uczest­ni­ków jest za­pro­po­no­wa­nie ha­sła re­kla­mo­we­go opi­su­jące­go, w ja­ki spo­sób urządze­nie Xe­rox Wor­kCen­tre 3325 mo­że po­móc w pro­wa­dze­niu ich fir­my. Naj­lep­sze tek­sty opu­bli­ko­wa­ne zo­sta­ną na bil­l­bo­ar­dach wraz z na­zwą, lo­go­ty­pem oraz zdjęciem zwy­ci­ęskich przed­si­ębior­ców. Oprócz te­go do wy­gra­nia są pro­mo­wa­ne w ak­cji urządze­nia wie­lo­funk­cyj­ne Wor­kCen­tre 3325, które umo­żli­wia­ją dru­ko­wa­nie, ska­no­wa­nie, kse­ro­wa­nie i fak­so­wa­nie. Są to ta­nie w eks­plo­ata­cji sprzęty, za­pro­jek­to­wa­ne na po­trze­by no­wo­cze­snych biur. Xe­rox za po­mo­cą ak­cji wspie­ra przed­si­ębior­ców w za­kre­sie au­to­pro­mo­cji i wdra­ża­nia no­wych tech­no­lo­gii – ob­sza­rach stra­te­gicz­nych dla ka­żdej fir­my. Fir­ma po­sia­da moc­ną eks­per­ty­zę w za­kre­sie roz­wi­ązań wspie­rających roz­wój bi­zne­su, z której czer­pać mo­gą nie tyl­ko wiel­kie kor­po­ra­cje, ale i ma­łe przed­si­ębior­stwa.


„Ma­my na­dzie­ję, że na­sza kam­pa­nia za­in­te­re­su­je przed­sta­wi­cie­li small bu­si­nes­su w Pol­sce. Li­czy­my, że będzie to cie­ka­we do­świad­cze­nie za­rów­no dla na­szych po­ten­cjal­nych klien­tów, jak i dla na­szej fir­my. Xe­rox za­in­te­re­so­wa­ny jest roz­wo­jem dzia­łań w za­kre­sie so­cial me­dia” – mówi Ar­ka­diusz Chło­pik, A&P and Stra­te­gy Mar­ke­ting Ma­na­ger w Xe­rox Pol­ska.

Kon­kurs po­trwa do 17 mar­ca 2013 ro­ku. Zwy­ci­ęskie ha­sła pu­bli­ko­wa­ne będą rów­nież na pro­fi­lu Xe­rox Pol­ska na Fa­ce­bo­oku.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści