Brother organizuje akcję cash-back dla nabywców wybranych modeli urządzeń wielofunkcyjnychPoprzedni artykuł 

Firma Brother Polska oferuje nabywcom trzech atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych atrakcyjną inicjatywę cash-back. Wszyscy, którzy nabędą modele w okresie od października do listopada 2013 r., będą mogli odebrać części kwoty wydanej na ich zakup. 

Modele objęte promocją firmy Brother Polska to przedstawiciele nowej serii atramentowych urządzeń  wielofunkcyjnych: DCPJ4110DW, MFCJ4410DW oraz MFCJ4510DW. Wszyscy, którzy zakupią powyższe modele w okresie od 1 października do 30 listopada 2013 r. na fakturę, zarejestrują się na specjalnej witrynie internetowej www.innowacjadruku.pl oraz dołączą skan faktury jako dowód zakupu, będą mogli odebrać (po weryfikacji przez organizatora) część kwoty. Zostanie ona przelana na konto nabywcy. Osoby zgłaszające zakup modelu DCPJ4110DW otrzymają kwotę w wysokości 100 PLN, modelu MFCJ4410DW – 120 PLN, a nabywcy modelu MFCJ4510DW – 150 PLN.

Swoją akcję cash back firma Brother Polska kieruje do klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jej celem jest budowanie świadomości marki Brother w Polsce oraz dotarcie do osób decydujących o zakupie urządzeń drukujących w firmach. Poza dedykowaną stroną internetową działania w Internecie obejmą banery na portalach piszących o IT, portalach biznesowych, a także na mobilnych wersjach portali ogólnoinformacyjnych. W skład kampanii wejdzie także mailing do użytkowników portali IT oraz portali biznesowych. Dodatkowo Brother zainwestuje w reklamy w Google. 

Uzupełnieniem całości działań będą materiały POS, wystawione w punktach sprzedażowych.

Na podstawie informacji firmy Brother

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności