Obchody rocznicy potrwają do końca listopada i będą stanowiły część globalnych obchodów 25-lecia wprowadzenia do sprzedaży pierwszych tego typu urządzeń. W jej ramach zostaną wykorzystane takie środki komunikacji jak: ulotki, materiały POS, mailingi oraz banery.
„Od momentu wprowadzenia do sprzedaży pierwszego urządzenia P-touch w 1988 roku mija właśnie ćwierćwiecze. Brother nie ustaje jednak w wysiłkach by uczynić swoje produkty jeszcze lepszymi. Takie podejście, w połączeniu z ogromnym doświadczeniem, daje gwarancję naszym użytkownikom, że zawsze korzystają z najwyższej jakości sprzętu. Jestem przekonany, że przez kolejne lata nasze urządzenia nadal pozostaną jednymi z najpopularniejszych w tej kategorii”. – powiedział Piotr Baca, Dyrektor Zarządzający w Brother Polska.
Kampania będzie obejmowała cztery modele z serii P-touch, w tym nowe urządzenie PT-H300, oraz PT-2730VP, PT-D200VP, PT-2430PC i trzy urządzenia z serii QL: QL710W, QL720NW i QL700. Wszystkie urządzenia są objęte 3-letnią gwarancją (po rejestracji na www.brother.pl)
Na podstawie informacji firmy Brother