Ricoh po raz kolejny uznany za lidera w „Magicznym Kwadrancie” Gartnera dla usług zarządzania drukiemPoprzedni artykuł 

Ricoh po raz czwarty z rzędu został umieszczony przez firmę Gartner w kwadrancie liderów w raporcie “Magic Quadrant: Managed Print Services Worldwide.

“Po raz kolejny, wraz z naszymi klientami, udowodniliśmy, że usługi zarządzania dokumentami (Ricoh MDS) to nie tylko zwiększanie efektywności związanej z zarządzaniem dokumentami, ale także poprawienie obsługi klientów i większa konkurencyjność na rynku” – mówi Yoshi Sasaki, General Manager, Business Services Center, Business Solutions Group, Ricoh Company Ltd. „Nigdy wcześniej te potrzeby nie były tak ważne, jak teraz, gdy firmy adaptują się do nowych technologii mobilnych, borykają się z coraz większą konkurencją i starają się utrzymać produktywność swoich pracowników. W Ricoh wierzymy, że nasza pozycja lidera to potwierdzenie dla klientów, że posiadamy odpowiednią wiedzę i doświadczenie, które pomoże im w osiągnięciu sukcesu.”

Firma Ricoh jest znakomicie przygotowana, aby pomagać klientom w realizacji kompleksowej strategii usprawnienia procesów przetwarzania dokumentów, która umożliwia zmniejszenie kosztów i potencjalnie zwiększenie przychodów poprzez usługi zarządzania dokumentami. Sprawdzona metodologia (zrozumienie, poprawa, zmiana, zarządzanie i optymalizacja) pomaga Ricoh  w określeniu z dużą dokładnością jakie są kluczowe procesy w danej organizacji, a następnie dopasowaniu do nich usług, które pomogą klientom w osiągnięciu mierzalnych rezultatów. Wiedza, którą firma Ricoh zdobyła podczas licznych wdrożeń, pozwoliła również poznać najważniejsze problemy biznesowe, które są często spotykane w dzisiejszych środowiskach firmowych. Obejmują one: kontrolę kosztów, zrównoważenie wpływu na środowisko, bezpieczeństwo i zarządzanie informacjami, wydajność procesów biznesowych, zarządzanie zmianami organizacyjnymi, produktywność pracowników informacyjnych (iWorker), optymalizację informacji i infrastrukturę strategiczną. Te cenne informacje pomagają przyspieszyć pierwszy etap procesu – zrozumienie – aby klienci mogli szybciej wdrożyć usprawnienia i móc jak najszybciej czerpać nich korzyści.

Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska Sp. z o.o. 

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności