Lexmark ponownie został umieszczony w kwadrancie liderów przez Gartner Inc., czołową firmę analityczną w branży IT. Gartner opublikował właśnie swój doroczny raport pt. „Magiczny Kwadrant: Usługi Zarządzania Drukiem na Świecie (Managed Print Services, Worldwide)”.W raporcie Lexmark został doceniony za “wszechstronność wizji”, jak również za “zdolność do jej realizacji”. Według Gartnera „Liderzy dostarczają usługi MPS do szerokiego kręgu klientów, w tym tych największych i rozproszonych geograficznie, dlatego muszą dowieść, że mają rzeczywiście globalny zasięg. Muszą nie tylko wykazać zdolność do dostarczania usług MPS na dzisiejszą miarę, ale także wykazywać zrozumienie, inicjatywę i zasoby, aby być przygotowanym do świadczenia usług zarządzania drukiem w przyszłości. Jest rzeczą charakterystyczną, że liderzy rozszerzają zakres usług MPS o szereg usług dodatkowych. W rezultacie są oni często pożądanym partnerem dla dużych i średniej wielkości klientów.”
Specjalistyczna wiedza, którą posiada Lexmark w zakresie poszczególnych branż, pozwala na wdrażanie usług MPS, dostosowanych do różnych dziedzin gospodarki, takich jak bankowość, przemysł wytwórczy czy handel detaliczny. Kompetencje Lexmarka w zakresie tych branż, począwszy od skuteczności operacyjnej poprzez instalowanie i zarządzanie globalną infrastrukturą, po kompleksowe rozwiązania optymalizujące, umożliwiają klientom Lexmarka sprawne zarządzanie nieuporządkowanymi informacjami.
Co więcej, ta specjalistyczna wiedza w zakresie branżowych usług MPS, pozwala klientom Lexmarka usprawnić swoje procesy biznesowe, co z kolei podnosi produktywność i poprawia
skuteczność, a w efekcie poprawia zadowolenie klientów.
W ciągu ostatnich dwóch lat Lexmark zdobył 20 nowych kontraktów na usługi zarządzania drukiem dla firm z list Global 500 lub Fortune 500. Lexmark
będzie po raz pierwszy współpracował z tymi firmami, co stanowi bezpośrednie przełożenie na wzrost obrotów firmy.
„Lexmark od lat jest uznawany za lidera usług
zarządzania drukiem i jesteśmy dumni, że współczynnik odnowy kontraktów
MPS z naszymi klientami wynosi 96% (licząc od 2009 roku).”, powiedział Marty Canning, wiceprezes
Lexmarka i prezes działu Imaging Solutions and Services. „Połączenie
specjalistycznej wiedzy w zakresie różnych branż, bliskie relacje
z klientami oraz dysponowanie własną technologią, pozwala klientom
realizować szybki zwrot z inwestycji, wdrażając jednocześnie rozwiązania
korzystnie wpływające na ich produktywność, wzrost i procesy biznesowe.”
Na podstawie informacji firmy Lexmark International, Inc.