Lexmark w kwadrancie liderów w zakresie usług zarządzania drukiem w 2013 roku wg Raportu GartneraPoprzedni artykuł 

Lexmark ponownie został umieszczony w kwadrancie liderów przez Gartner Inc., czołową firmę analityczną w branży IT. Gartner opublikował właśnie swój doroczny raport pt. „Magiczny Kwadrant: Usługi Zarządzania Drukiem na Świecie (Managed Print Services, Worldwide)”.

W raporcie Lexmark został doceniony za “wszechstronność wizji”, jak również za “zdolność do jej realizacji”. Według Gartnera „Liderzy dostarczają usługi MPS do szerokiego kręgu klientów, w tym tych największych i rozproszonych geograficznie, dlatego muszą dowieść, że mają rzeczywiście globalny zasięg. Muszą nie tylko wykazać zdolność do dostarczania usług MPS na dzisiejszą miarę, ale także wykazywać zrozumienie, inicjatywę i zasoby, aby być przygotowanym do świadczenia usług zarządzania drukiem w przyszłości. Jest rzeczą charakterystyczną, że liderzy rozszerzają zakres usług MPS o szereg usług dodatkowych. W rezultacie są oni często pożądanym partnerem dla dużych i średniej wielkości klientów.”

Specjalistyczna wiedza, którą posiada Lexmark w zakresie poszczególnych branż, pozwala na wdrażanie usług MPS, dostosowanych do różnych dziedzin gospodarki, takich jak bankowość, przemysł wytwórczy czy handel detaliczny. Kompetencje Lexmarka w zakresie tych branż, począwszy od skuteczności operacyjnej poprzez instalowanie i zarządzanie globalną infrastrukturą, po kompleksowe rozwiązania optymalizujące, umożliwiają klientom Lexmarka sprawne zarządzanie nieuporządkowanymi informacjami.
R E K L A M A

Co więcej, ta specjalistyczna wiedza w zakresie branżowych usług MPS, pozwala klientom Lexmarka usprawnić swoje procesy biznesowe, co z kolei podnosi produktywność i poprawia skuteczność, a w efekcie poprawia zadowolenie klientów.

W ciągu ostatnich dwóch lat Lexmark zdobył 20 nowych kontraktów na usługi zarządzania drukiem dla firm z list Global 500 lub Fortune 500. Lexmark będzie po raz pierwszy współpracował z tymi firmami, co stanowi bezpośrednie przełożenie na wzrost obrotów firmy.

„Lexmark od lat jest uznawany za lidera usług zarządzania drukiem i jesteśmy dumni, że współczynnik odnowy kontraktów MPS z naszymi klientami wynosi 96% (licząc od 2009 roku).”, powiedział Marty Canning, wiceprezes Lexmarka i prezes działu Imaging Solutions and Services. „Połączenie specjalistycznej wiedzy w zakresie różnych branż, bliskie relacje z klientami oraz dysponowanie własną technologią, pozwala klientom realizować szybki zwrot z inwestycji, wdrażając jednocześnie rozwiązania korzystnie wpływające na ich produktywność, wzrost i procesy biznesowe.”


Na podstawie informacji firmy Lexmark International, Inc.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności