Le­xmark w kwa­dran­cie li­de­rów w za­kre­sie usług za­rządza­nia dru­kiem w 2013 ro­ku wg Ra­por­tu Gart­ne­raPoprzedni artykuł 

Le­xmark po­now­nie zo­stał umiesz­czo­ny w kwa­dran­cie li­de­rów przez Gart­ner Inc., czo­ło­wą fir­mę ana­li­tycz­ną w bra­nży IT. Gart­ner opu­bli­ko­wał wła­śnie swój do­rocz­ny ra­port pt. „Ma­gicz­ny Kwa­drant: Usłu­gi Za­rządza­nia Dru­kiem na Świe­cie (Ma­na­ged Print Se­rvi­ces, Worl­dwi­de)”.

W ra­por­cie Le­xmark zo­stał do­ce­nio­ny za “w­szech­stron­no­ść wi­zji”, jak rów­nież za “z­dol­no­ść do jej re­ali­za­cji”. We­dług Gart­ne­ra „Li­de­rzy do­star­cza­ją usłu­gi MPS do sze­ro­kie­go kręgu klien­tów, w tym tych naj­wi­ęk­szych i roz­pro­szo­nych geo­gra­ficz­nie, dla­te­go mu­szą do­wie­ść, że ma­ją rze­czy­wi­ście glo­bal­ny za­si­ęg. Mu­szą nie tyl­ko wy­ka­zać zdol­no­ść do do­star­cza­nia usług MPS na dzi­siej­szą mia­rę, ale ta­kże wy­ka­zy­wać zro­zu­mie­nie, ini­cja­ty­wę i za­so­by, aby być przy­go­to­wa­nym do świad­cze­nia usług za­rządza­nia dru­kiem w przy­szło­ści. Jest rze­czą cha­rak­te­ry­stycz­ną, że li­de­rzy roz­sze­rza­ją za­kres usług MPS o sze­reg usług do­dat­ko­wych. W re­zul­ta­cie są oni często po­żąda­nym part­ne­rem dla du­żych i śred­niej wiel­ko­ści klien­tów.”

Spe­cja­li­stycz­na wie­dza, którą po­sia­da Le­xmark w za­kre­sie po­szcze­gól­nych bra­nż, po­zwa­la na wdra­ża­nie usług MPS, do­sto­so­wa­nych do różnych dzie­dzin go­spo­dar­ki, ta­kich jak ban­ko­wo­ść, prze­my­sł wy­twór­czy czy han­del de­ta­licz­ny. Kom­pe­ten­cje Le­xmarka w za­kre­sie tych bra­nż, po­cząw­szy od sku­tecz­no­ści ope­ra­cyj­nej po­przez in­sta­lo­wa­nie i za­rządza­nie glo­bal­ną in­fra­struk­tu­rą, po kom­plek­so­we roz­wi­ąza­nia opty­ma­li­zu­jące, umo­żli­wia­ją klien­tom Le­xmarka spraw­ne za­rządza­nie nie­upo­rząd­ko­wa­ny­mi in­for­ma­cja­mi.

Co wi­ęcej, ta spe­cja­li­stycz­na wie­dza w za­kre­sie bra­nżo­wych usług MPS, po­zwa­la klien­tom Le­xmar­ka uspraw­nić swo­je pro­ce­sy bi­zne­so­we, co z ko­lei podno­si pro­duk­tyw­no­ść i po­pra­wia sku­tecz­no­ść, a w efek­cie po­pra­wia za­do­wo­le­nie klien­tów.

W ci­ągu ostat­nich dwóch lat Le­xmark zdo­był 20 no­wych kon­trak­tów na usłu­gi za­rządza­nia dru­kiem dla firm z list Glo­bal 500 lub For­tu­ne 500. Le­xmark będzie po raz pierw­szy współpra­co­wał z ty­mi fir­ma­mi, co sta­no­wi bez­po­śred­nie prze­ło­że­nie na wzrost obro­tów fir­my.

„Le­xmark od lat jest uzna­wa­ny za li­de­ra usług za­rządza­nia dru­kiem i je­ste­śmy dum­ni, że współczyn­nik od­no­wy kon­trak­tów MPS z na­szy­mi klien­ta­mi wy­no­si 96% (li­cząc od 2009 ro­ku).”, po­wie­dział Mar­ty Can­ning, wi­ce­pre­zes Le­xmar­ka i pre­zes dzia­łu Ima­ging So­lu­tions and Se­rvi­ces. „Po­łącze­nie spe­cja­li­stycz­nej wie­dzy w za­kre­sie różnych bra­nż, bli­skie re­la­cje z klien­ta­mi oraz dys­po­no­wa­nie wła­sną tech­no­lo­gią, po­zwa­la klien­tom re­ali­zo­wać szyb­ki zwrot z in­we­sty­cji, wdra­ża­jąc jed­no­cze­śnie roz­wi­ąza­nia ko­rzyst­nie wpły­wa­jące na ich pro­duk­tyw­no­ść, wzrost i pro­ce­sy bi­zne­so­we.”


Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Le­xmark In­ter­na­tio­nal, Inc.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści