W sobotę, 15 marca, zakończył się „Bieg na Igrzyska” - cykl zawodów organizowanych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Biegów Narciarskich. Ricoh Polska, która od samego początku wspiera inicjatywę, również w tym roku była oficjalnym partnerem Biegu.
„Bieg na Igrzyska” wystartował w tym roku po raz czwarty. Składał się z dziesięciu dni rywalizacji. Pierwsze zawody dla młodych biegaczy i biegaczek narciarskich odbyły się na początku stycznia na Polanie Jakuszyckiej w Szklarskiej Porębie, ostatnie 15 marca w Zakopanem.
Narodowy Program Rozwoju Biegów Narciarskich „Bieg na Igrzyska” jest ogólnopolskim programem sportowo-społecznym, zainaugurowanym w sezonie 2009/2010, adresowanym do młodzieży uprawiającej narciarstwo biegowe. Ambasadorem programu jest Justyna Kowalczyk – złota, srebrna i brązowa medalistka Igrzysk Olimpijskich oraz zdobywczyni Kryształowej Kuli za zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w 2009, 2010 i 2011 roku oraz trzykrotna z rzędu triumfatorka Tour de Ski.
Podstawowym celem twórców programu jest pomoc w wyłonieniu największych talentów tej dyscypliny sportu. „To pierwsza taka inicjatywa w Polsce. Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny wzięliśmy w niej udział” – mówi Paweł Barski, Dyrektor Marketingu w Ricoh Polska.
Więcej informacji na stronie: http://www.biegnaigrzyska.info/.
Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska Sp. z o.o.