Ag­fa Gra­phics pod­su­mo­wu­je uda­ny de­biut na tar­gach InPrint 2014Poprzedni artykuł 

Ag­fa Gra­phics, spon­so­r-za­ło­ży­ciel tar­gów InPrint 2014, do­ko­na­ła pod­su­mo­wa­nia swo­je­go udzia­łu w tej im­pre­zie. Jej sto­isko, na którym pre­zen­to­wa­ne by­ły roz­wi­ąza­nia dla różnych ga­łęzi prze­my­słu, licz­nie od­wie­dza­li go­ście z ca­łe­go świa­ta. Wśród nich do­mi­no­wa­li przed­sta­wi­cie­le bra­nż: mo­to­ry­za­cyj­nej, wy­po­sa­że­nia wnętrz, spo­żyw­czej, de­ko­ra­cyj­nej i po­li­gra­ficz­nej. Ko­lej­na oka­zja, pod­czas której Ag­fa Gra­phics za­de­mon­stru­je swo­ją ofer­tę w ob­sza­rze prze­my­sło­we­go dru­ku in­kje­to­we­go, nada­rza się już nie­ba­wem. W dniach 20–23 ma­ja w Mo­na­chium od­będą się tar­gi Fe­spa Di­gi­tal, na których bel­gij­ska fir­ma po­ja­wi się z wła­snym sto­iskiem.

Tar­gi InPrint, od­by­wa­jące się po raz pierw­szy w hi­sto­rii, od­wie­dzi­ło łącz­nie po­nad 5 ty­si­ęcy pro­fe­sjo­na­li­stów. Wśród nich m.in. przed­sta­wi­cie­le firm spe­cja­li­zu­jących się w in­te­gra­cji sys­te­mów i prze­twór­stwie, prze­my­słow­cy i wła­ści­cie­le ma­rek. Z my­ślą o nich na sto­isku Ag­fa Gra­phics pre­zen­to­wa­ne by­ło sze­ro­kie port­fo­lio jej ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych w za­kre­sie tzw. dru­ku prze­my­sło­we­go: atra­men­ty do dru­ko­wa­nia opa­ko­wań i ety­kiet, do za­sto­so­wań de­ko­ra­cyj­nych, zna­ko­wa­nia i ko­do­wa­nia; la­kie­ry dys­per­syj­ne i po­wło­ki; oraz spe­cja­li­stycz­ne, prze­wo­dzące prąd atra­men­ty, ba­zu­jące na po­li­me­rach i na­no­sre­brze, sto­so­wa­ne przy za­dru­ko­wy­wa­niu ele­men­tów elek­tro­nicz­nych. Ca­ło­ść pre­zen­ta­cji prze­bie­ga­ła pod ha­słem „Ag­fa Gra­phics – twój part­ner przy in­te­gra­cji dru­ku i dzia­łań prze­my­sło­wy­ch”.

„Za­pre­zen­to­wa­li­śmy na­szą ofer­tę zu­pe­łnie no­we­mu gro­nu po­ten­cjal­nych klien­tów, re­pre­zen­tu­jących różne śro­do­wi­ska bi­zne­so­we. Na­sze do­świad­cze­nie w two­rze­niu po­szcze­gól­nych skła­do­wych pro­ce­su dru­ko­wa­nia, w po­łącze­niu z kno­w-how na te­mat ryn­ku sign & di­splay, spo­tka­ły się z bar­dzo po­zy­tyw­nym od­bio­rem ze stro­ny go­ści tar­go­wych. Wy­sta­wa InPrint po­ka­za­ła, że ry­nek jest w pe­łni go­to­wy na na­sze pro­po­zy­cje pro­duk­to­we i ofer­tę bi­zne­so­wą” – mówi Tom Clo­ots, me­ne­dżer w dzia­le dru­ku prze­my­sło­we­go Ag­fa Gra­phics.

Pod­czas tar­gów fir­ma pre­zen­to­wa­ła swo­ją ofer­tę we współpra­cy z kil­ko­ma part­ne­ra­mi tech­no­lo­gicz­ny­mi. Wśród nich by­li in­te­gra­to­rzy sys­te­mo­wi, part­ne­rzy OEM, jak też do­staw­cy gło­wic i sys­te­mów UV, wy­ko­rzy­sty­wa­nych w jej wiel­ko­for­ma­to­wych plo­te­rach dru­ku­jących. M.in. dzi­ęki tej współpra­cy, w za­le­żno­ści od spe­cy­ficz­nych po­trzeb klien­ta, Ag­fa Gra­phics mo­że za­ofe­ro­wać kom­plet­ny sys­tem umo­żli­wia­jący in­te­gra­cję dru­ku w ra­mach ist­nie­jące­go śro­do­wi­ska prze­my­sło­we­go. Skła­da­ją się na nie­go: urządze­nie dru­kujące, me­dia, atra­men­ty, a ta­kże spe­cja­li­stycz­ne opro­gra­mo­wa­nie, wy­po­sa­żo­ne m.in. w funk­cje za­rządza­nia bar­wą, per­so­na­li­za­cji i wstęp­nej we­ry­fi­ka­cji pli­ków. Od­po­wied­nio do­sto­so­wa­ne, umo­żli­wia­ją wy­ko­rzy­sta­nie tech­ni­ki in­kje­to­wej w zu­pe­łnie no­wych ob­sza­rach bi­zne­so­wych.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści