ActiveJet po raz szósty z rzędu zdobył Złoty Laur Klienta w kategorii „Materiały eksploatacyjne do drukarek”. Tym samym potwierdził, iż cieszy się nieustająco rosnącym zaufaniem klientów.
W ogólnopolskim badaniu marka ActiveJet zdobyła 44 proc. głosów konsumentów, na drugim miejscu uplasowały się produkty Black Point, które otrzymały 28 proc. głosów, na trzecim firma Printe z wynikiem 12 proc. głosów.
„Laur Klienta" to największy projekt konsumencki w kraju. Głosy zbierane są za pośrednictwem portali tematycznych spółki Agora S.A., portali Dziennika Gazety Prawnej i Mediów Regionalnych. Dodatkowo głosowanie odbywa się telefonicznie oraz na stronie internetowej projektu Laur Konsumenta. Konsumenci spośród produktów wybierali ten, który uważają za najlepszy i chętnie polecą go swoim znajomym.
- Złoty Laur Klienta zdobyty po raz szósty jest potwierdzeniem uznania dla naszej marki i jej jakości.Badania konsumenckie są najbardziej miarodajnym testem naszej pracy, jaką wkładamy w budowanie niezawodności produktów ActiveJet. To klienci przyznali nam nagrodę, a istniejemy przecież właśnie dla nich. W trosce o naszych klientów nieustająco poszerzamy ofertę, by na bieżąco wychodzić naprzeciw ich potrzebom. Jak widać, pomimo trudnego rynku, świetnie sobie radzimy - komentuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A., będącej właścicielem marki ActiveJet.
Na podstawie informacji firmy ACTION S.A.