Zło­te Go­dło dla Ac­ti­ve­JetPoprzedni artykuł 

Ac­ti­ve­Jet po raz szósty z rzędu zdo­był Zło­ty Laur Klien­ta w ka­te­go­rii „Ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne do dru­ka­re­k”. Tym sa­mym po­twier­dził,  iż cie­szy się nie­usta­jąco ro­snącym za­ufa­niem klien­tów.

W ogól­no­pol­skim ba­da­niu mar­ka Ac­ti­ve­Jet zdo­by­ła 44 proc. gło­sów kon­su­men­tów, na dru­gim miej­scu upla­so­wa­ły się pro­duk­ty Black Po­int, które otrzy­ma­ły 28  proc. gło­sów, na trze­cim fir­ma Prin­te z wy­ni­kiem 12 proc. gło­sów.

„Laur Klien­ta” to naj­wi­ęk­szy pro­jekt kon­su­menc­ki w kra­ju. Gło­sy zbie­ra­ne są za po­śred­nic­twem por­ta­li te­ma­tycz­nych spółki Ago­ra S.A., por­ta­li Dzien­ni­ka Ga­ze­ty Praw­nej i Me­di­ów Re­gio­nal­nych. Do­dat­ko­wo gło­so­wa­nie od­by­wa się te­le­fo­nicz­nie oraz na stro­nie in­ter­ne­to­wej pro­jektu Laur Kon­su­men­ta. Kon­su­men­ci spo­śród pro­duk­tów wy­bie­ra­li ten, który uwa­ża­ją za naj­lep­szy i chęt­nie po­le­cą go swo­im zna­jo­mym.

- Zło­ty Laur Klien­ta  zdo­by­ty po raz szósty jest po­twier­dze­niem uzna­nia dla na­szej mar­ki i jej ja­ko­ści.Ba­da­nia kon­su­menc­kie są naj­bar­dziej mia­ro­daj­nym te­stem na­szej pra­cy, ja­ką wkła­da­my w bu­do­wa­nie nie­za­wod­no­ści pro­duk­tów Ac­ti­ve­Jet. To klien­ci przy­zna­li nam na­gro­dę, a ist­nie­je­my prze­cież wła­śnie dla nich. W tro­sce o na­szych klien­tów nie­usta­jąco  po­sze­rza­my ofer­tę, by na bie­żąco wy­cho­dzić na­prze­ciw ich po­trze­bom. Jak  wi­dać, po­mi­mo trud­ne­go ryn­ku, świet­nie so­bie ra­dzi­my – ko­men­tu­je Ra­fał Or­now­ski, Pe­łno­moc­nik Za­rządu ds. Mar­ki w ACTION S.A., będącej wła­ści­cie­lem mar­ki Ac­ti­ve­Jet.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my ACTION S.A.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści