Pol­ski od­dział Ag­fa Gra­phics w no­wej sie­dzi­biePoprzedni artykuł 

Z po­cząt­kiem pa­ździer­ni­ka br. pol­ski od­dział Ag­fa Gra­phics NV prze­ni­ósł się do no­wej, prze­stron­nej sie­dzi­by, zlo­ka­li­zo­wa­nej w biu­row­cu Oxy­gen Park przy ul. Ju­trzen­ki 137A w War­sza­wie. Prze­pro­wadz­ka by­ła zwi­ąza­na m.in. z roz­bu­do­wą struk­tur fir­my o eu­ro­pej­skie cen­trum ob­słu­gi klien­ta. W uro­czy­stym, ofi­cjal­nym otwar­ciu no­wej sie­dzi­by, ja­kie mia­ło miej­sce 2 pa­ździer­ni­ka, wzi­ął udział m.in. Ch­ri­stian Re­inau­do – pre­zes kon­cer­nu Ag­fa-Gevaert, w skład które­go wcho­dzi Ag­fa Gra­phics.

W ubie­głym ro­ku Ag­fa Gra­phics pod­jęła de­cy­zję o scen­tra­li­zo­wa­niu ob­słu­gi klien­tów fir­my z wi­ęk­szo­ści kra­jów Eu­ro­pej­skich w biu­rze w War­sza­wie. W zwi­ąz­ku z tym z po­cząt­kiem kwiet­nia br. stwo­rzo­no tu de­dy­ko­wa­ne cen­trum – Eu­ro­pe­an Sha­red Se­rvi­ce Cen­ter (ESSC). Kie­ru­je nim Be­ata Bog­da­ńska, wcze­śniej dy­rek­tor dzia­łu ope­ra­cyj­ne­go w pol­skim od­dzia­le Ag­fa Gra­phics. Obec­nie pra­cu­je w nim oko­ło 30 osób z różnych kra­jów, do­ce­lo­wo ma ich być oko­ło 70. W re­zul­ta­cie pol­ski od­dział Ag­fa Gra­phics, w skład które­go for­mal­nie wcho­dzi cen­trum, będzie za­trud­niał po­nad 100 pra­cow­ni­ków.
„Sy­tu­acja ta wy­mu­si­ła na nas ko­niecz­no­ść prze­pro­wadz­ki do no­wej sie­dzi­by – tłu­ma­czy Mi­chał Śliz, dy­rek­tor za­rządza­jący pol­skie­go od­dzia­łu Ag­fa Gra­phics. – Tę zna­le­źli­śmy bar­dzo, bli­sko, bo w sąsia­du­jącym bu­dyn­ku no­wo otwar­te­go kom­plek­su biu­ro­we­go Oxy­gen Park. Zaj­mo­wa­na przez nas po­wierzch­nia, głów­nie z uwa­gi na wci­ąż two­rzo­ne cen­trum ob­słu­gi klien­tów, zwi­ęk­szy­ła się dzi­ęki te­mu bli­sko trzy­krot­nie, do ok. 1400 m2”.

Pre­zes Ag­fa­-Ge­va­ert z wi­zy­tą w Pol­sce
W zwi­ąz­ku z prze­no­si­na­mi do no­wej sie­dzi­by oraz z uwa­gi na two­rzo­ne cen­trum ESSC, do War­sza­wy przy­je­chał Ch­ri­stian Re­inau­do – pre­zes kon­cer­nu Ag­fa­-Ge­va­ert. Pod­czas spo­tka­nia z pra­cow­ni­ka­mi Ag­fa Gra­phics i Ag­fa He­al­thCa­re przed­sta­wił on wy­ni­ki fi­nan­so­we gru­py za 1. półro­cze, ak­cen­tu­jąc szcze­gól­nie wzrost ma­rży zy­sku brut­to i zy­sku ope­ra­cyj­ne­go EBIT. Pod­kre­ślił rów­nież zna­cze­nie wdra­ża­nych pro­gra­mów oszczęd­no­ścio­wych dla kon­dy­cji ca­łe­go kon­cer­nu. Ch­ri­stian Re­inau­do po­gra­tu­lo­wał bar­dzo do­brych wy­ni­ków sprze­da­ży, ja­kie na pol­skim ryn­ku od­no­to­wu­je Ag­fa Gra­phics.

„Rze­czy­wi­ście ma­my czym się po­chwa­lić – po­twier­dza Mi­chał Śliz. – Po pierw­szych trzech kwar­ta­łach br. w dzia­le in­kje­to­wym zre­ali­zo­wa­li­śmy za­ło­że­nia bu­dże­to­we na ca­ły rok. Zwi­ęk­szy­li­śmy w nim sprze­daż – w po­rów­na­niu z ana­lo­gicz­nym okre­sem ub.r. – o po­nad 24%. W dzia­le pre­press za­no­to­wa­li­śmy wzrost o po­nad 10%, głów­nie z uwa­gi na zna­czące zwi­ęk­sze­nie ilo­ści sprze­da­nych płyt. Jest to god­ne pod­kre­śle­nia wo­bec ostrej wal­ki ce­no­wej i wci­ąż nie­naj­lep­szej ko­niunk­tu­ry na ryn­kach świa­to­wych.”

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści