MASTERPRESS S.A. fi­na­li­stą World Be­ve­ra­ge In­no­va­tion Awards 2014Poprzedni artykuł 

Wy­pro­du­ko­wa­na przez MASTERPRESS S.A. ety­kie­ta sle­eve li­mi­to­wa­nej, fran­cu­skiej edy­cji wód­ki Żu­brów­ka zo­sta­ła wy­se­lek­cjo­no­wa­na do gru­py fi­na­li­stów pre­sti­żo­we­go kon­kur­su World Be­ve­ra­ge In­no­va­tion Awards 2014. War­to pod­kre­ślić, że wy­ko­na­na przez MASTERPRESS ety­kie­ta jest je­dy­nym pro­duk­tem zgło­szo­nym przez fir­mę z Pol­ski, który za­kwa­li­fi­ko­wał się do gro­na zwy­ci­ęz­ców i fi­na­li­stów te­go­rocz­nej edy­cji kon­kur­su.

W te­go­rocz­nej edy­cji World Be­ve­ra­ge In­no­va­tion Awards ety­kie­ta Żu­brów­ki wy­star­to­wa­ła w ka­te­go­rii „Naj­lep­szy pro­jekt opa­ko­wa­nia lub ety­kie­ta”. Spo­śród 28 uczest­ni­ków ka­te­go­rii ju­ry wy­bra­ło gro­no ści­słych fi­na­li­stów, do które­go osta­tecz­nie tra­fi­ło 5 pro­jektów, w tym ety­kie­ta li­mi­to­wa­nej edy­cji Żu­brów­ki. Wy­ni­ki ogło­szo­ne zo­sta­ły pod­czas uro­czy­stej ga­li zor­ga­ni­zo­wa­nej w ra­mach tar­gów Brau­Be­via­le 2014 w No­rym­ber­dze.

Pierw­sza edy­cja kon­kur­su World Be­ve­ra­ge In­no­va­tion Awards od­by­ła się w 2003 r. W ci­ągu 11 lat zy­skał ran­gę naj­wa­żniej­sze­go w świe­cie kon­kur­su w prze­my­śle na­po­jów. Or­ga­ni­za­to­rom przy­świe­ca idea po­pu­la­ry­za­cji i na­gra­dza­nia in­no­wa­cji po­ja­wia­jących się we wszyst­kich sek­to­rach bra­nży na­po­jów na ca­łym świe­cie. W te­go­rocz­nej edy­cji wzi­ęło udział po­nad 325 zgło­szeń z 40 kra­jów w 26 ka­te­go­riach.

"Ety­kie­ta ter­mo­kurcz­li­wa zdo­bi­ąca li­mi­to­wa­ną edy­cję wód­ki Żu­brów­ka w bu­tel­ce 750ml zna­ko­mi­cie pod­kre­śla cha­rak­ter mar­ki pre­mium. Zo­sta­ła wy­dru­ko­wa­na na prze­źro­czy­stej fo­lii PET przy wy­ko­rzy­sta­niu in­no­wa­cyj­ne­go, hy­bry­do­we­go pro­ce­su dru­kar­skie­go. Druk hy­bry­do­wy umo­żli­wił uzy­ska­nie ży­wych ko­lo­rów dzi­ęki za­sto­so­wa­niu farb UV w tech­no­lo­gii flek­so i jed­no­cze­sne wy­ko­rzy­sta­nie far­by me­ta­licz­nej na­nie­sio­nej w tech­no­lo­gii ro­to­gra­wiu­ry. Ca­ły pro­ces od­był się w jed­nym prze­bie­gu ma­szy­ny dru­kar­skiej." – mówi Wal­de­mar Zdro­dow­ski, wi­ce­pre­zes Za­rządu MASTERPRESS, i do­da­je: "Miej­sco­wo za­sto­so­wa­li­śmy rów­nież ma­to­wy la­kier, co po­zwo­li­ło osi­ągnąć efekt zmi­ęk­cze­nia nie­których ele­men­tów wi­zu­al­nych. Do­dat­ko­wo, w pro­duk­cji wy­ko­rzy­sta­li­śmy też pre­pa­rat eli­mi­nu­jący wy­stępo­wa­nie plam mo­gących po­ja­wiać się na nie­za­dru­ko­wa­nych ob­sza­rach ety­kie­ty w wy­ni­ku skra­pla­nia się pa­ry wod­nej."

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my MASTERPRESS S.A.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści