Ricoh Polska rozwija model sprzedaży rozwiązań skierowanych do użytkowników indywidualnych. Firma sukcesywnie rozszerza dostępność swoich produktów w znanych sieciach sklepów detalicznych w całej Polsce. W związku z prowadzonymi działaniami największy wzrost sprzedaży odnotowano w segmencie kolorowych drukarek nabiurkowych.
„Ricoh jako marka w ostatnich latach znacznie zwiększyła swoją rozpoznawalność. Rozszerzanie sprzedaży naszych produktów o nowe kanały jest naturalną konsekwencją rozwoju na polskim rynku” – powiedział Tomasz Nazaruk, Dyrektor Zarządzający w Ricoh Polska. „Jesteśmy zadowoleni z wyników, które osiągnęliśmy w ciągu minionych miesięcy i wierzymy w utrzymanie tego pozytywnego trendu” – dodał.
Ricoh zwiększa udział w segmencie kolorowych drukarek nabiurkowych. Według danych Infosource za okres lipiec – wrzesień 2014r. firma uplasowała się w pierwszej trójce producentów.
Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska Sp. z o.o.