Ri­coh wzmac­nia po­zy­cję na ryn­ku de­ta­licz­nymPoprzedni artykuł 

Ri­coh Pol­ska roz­wi­ja mo­del sprze­da­ży roz­wi­ązań skie­ro­wa­nych do użyt­kow­ni­ków in­dy­wi­du­al­nych. Fir­ma suk­ce­syw­nie roz­sze­rza do­stęp­no­ść swo­ich pro­duk­tów w zna­nych sie­ciach skle­pów de­ta­licz­nych w ca­łej Pol­sce. W zwi­ąz­ku z pro­wa­dzo­ny­mi dzia­ła­nia­mi naj­wi­ęk­szy wzrost sprze­da­ży od­no­to­wa­no w seg­men­cie ko­lo­ro­wych dru­ka­rek na­biur­ko­wych. 

„Ri­coh ja­ko mar­ka w ostat­nich la­tach znacz­nie zwi­ęk­szy­ła swo­ją roz­po­zna­wal­no­ść. Roz­sze­rza­nie sprze­da­ży na­szych pro­duk­tów o no­we ka­na­ły jest na­tu­ral­ną kon­se­kwen­cją roz­wo­ju na pol­skim ryn­ku” – po­wie­dział To­masz Na­za­ruk, Dy­rek­tor Za­rządza­jący w Ri­coh Pol­ska. „Je­ste­śmy za­do­wo­le­ni z wy­ni­ków, które osi­ągnęli­śmy w ci­ągu mi­nio­nych mie­si­ęcy i wie­rzy­my w utrzy­ma­nie te­go po­zy­tyw­ne­go tren­du” – do­dał.

Ri­coh zwi­ęk­sza udział w seg­men­cie ko­lo­ro­wych dru­ka­rek na­biur­ko­wych. We­dług da­nych In­fo­so­ur­ce za okres li­piec – wrze­sień 2014r.  fir­ma upla­so­wa­ła się w pierw­szej trój­ce pro­du­cen­tów.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ri­coh Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści