Ferag Polska zmieniła nazwę na WRH Global PolskaPoprzedni artykuł 

Z początkiem kwietnia Ferag Polska Sp. z o.o. zmieniła nazwę na WRH Global Polska sp. z o.o. Podyktowane to było koniecznością ujednolicenia nazw wszystkich spółek-córek wchodzących – podobnie jak Ferag Polska – w skład firmy WRH Marketing AG (która jest z kolei częścią Walter Reist Holding AG). Ma także podkreślać stałe rozszerzanie portfolio jej produktów i usług, jak również rosnącą liczbę obsługiwanych klientów z różnych rynków. Z nowym wizerunkiem, którego wyrazem jest także zmienione logo, będzie można zapoznać się odwiedzając stoisko WRH Global Polska podczas nadchodzących targów Poligrafia 2015, jakie odbywać się będą w dniach 26-29 maja w Poznaniu.

Mówi Jacek Bucholc, prezes WRH Global Polska (przez ostatnich kilkanaście lat prezes Ferag Polska): „Zmiana nazwy to naturalny krok w strategii rozwoju, obranej przez nasze kierownictwo. Działalność całego koncernu opiera się w dużej mierze na stworzonych przez Ferag innowacyjnych rozwiązaniach w zakresie transportowania. Znane w największym stopniu z drukarń gazetowych, są one od pewnego czasu wykorzystywane także przez przedsiębiorstwa z innych branż: mailingowej, logistycznej, magazynowej czy e-commerce. Mówimy o zaadaptowaniu na ich potrzeby najlepszych i najbardziej sprawdzonych rozwiązań, oferowanych pod markami Ferag i Denipro, przy jednoczesnej kontynuacji współpracy z drukarniami. Kolejnym elementem strategii WRH Marketing jest konsekwentne rozszerzanie portfolio o maszyny, urządzenia, materiały i usługi oferowane przez naszych partnerów z całego świata. W czasie majowej Poligrafii będziemy chcieli pokazać to nowe oblicze, którego wyrazem jest zmiana nazwy na WRH Global Polska”.

Podobny proces jak w Polsce, odbywa się w pozostałych spółkach-córkach WRH Marketing AG z całego świata. W efekcie ma nastąpić unifikacja ich nazw, podkreślająca coraz bliższe, wzajemne więzi w ramach ogólnoświatowej sieci partnerskiej oraz rosnące znaczenie relacji międzynarodowych w działalności WRH Marketing AG. „Dotyczy to także WRH Global Polska – podkreśla Jacek Bucholc. – Już dziś bierzemy aktywny udział w projektach, w które zaangażowana jest nasza szwajcarska centrala. Są to pilotażowe przedsięwzięcia, realizowane zarówno w branży poligraficznej, jak i poza nią. Cieszymy się z faktu, że Polska jest ważnym członkiem koncernu WRH i że mamy szansę przyczynić się do rozwoju całej grupy”.

Warto dodać, że poza zmianami nazw spółek handlowych, wchodzących w skład WRH Marketing AG, struktura Walter Reist Holding AG pozostaje niezmieniona. Koncern w dalszym ciągu obejmuje część produkcyjną (należą do niej firmy Ferag AG i Denipro AG) oraz sprzedażową (WRH Marketing AG). W ramach tej drugiej działa również drukarnia Print Media Corporation, pełniąca zarazem funkcję centrum demonstracyjno-szkoleniowego rozwiązań firm Ferag i Denipro.
WRH Global Polska kontynuuje działalność sprzedażową w ramach grupy WRH Marketing AG, prowadzoną od 23 lat w naszym kraju najpierw przez firmę Intracomash, a następnie – Ferag Polska. Spółka zatrudnia obecnie 12 osób. Poza zmianą nazwy jej działalność pozostaje niezmieniona i ma być konsekwentnie rozszerzana o nowe produkty i usługi, zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami klientów oraz rynków, na których jest obecna.

Wraz z nową nazwą, zmianie uległy także: adres strony internetowej (obecny to http://www.wrh-global-polska.com) oraz domeny adresów e-mailowych (wszystkie na @wrh-global-polska.com). Natomiast wszelkie dane spółki (NIP, KRS, adres i dane kontaktowe) pozostają bez zmian. Nie zmienia się również organ właścicielski i zarząd firmy, którą kieruje Jacek Bucholc.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności