Z początkiem kwietnia Ferag Polska Sp. z o.o. zmieniła nazwę na WRH Global Polska sp. z o.o. Podyktowane to było koniecznością ujednolicenia nazw wszystkich spółek-córek wchodzących – podobnie jak Ferag Polska – w skład firmy WRH Marketing AG (która jest z kolei częścią Walter Reist Holding AG). Ma także podkreślać stałe rozszerzanie portfolio jej produktów i usług, jak również rosnącą liczbę obsługiwanych klientów z różnych rynków. Z nowym wizerunkiem, którego wyrazem jest także zmienione logo, będzie można zapoznać się odwiedzając stoisko WRH Global Polska podczas nadchodzących targów Poligrafia 2015, jakie odbywać się będą w dniach 26-29 maja w Poznaniu.
Mówi Jacek Bucholc, prezes WRH Global Polska (przez ostatnich kilkanaście lat prezes Ferag Polska): „Zmiana nazwy to naturalny krok w strategii rozwoju, obranej przez nasze kierownictwo. Działalność całego koncernu opiera się w dużej mierze na stworzonych przez Ferag innowacyjnych rozwiązaniach w zakresie transportowania. Znane w największym stopniu z drukarń gazetowych, są one od pewnego czasu wykorzystywane także przez przedsiębiorstwa z innych branż: mailingowej, logistycznej, magazynowej czy e-commerce. Mówimy o zaadaptowaniu na ich potrzeby najlepszych i najbardziej sprawdzonych rozwiązań, oferowanych pod markami Ferag i Denipro, przy jednoczesnej kontynuacji współpracy z drukarniami. Kolejnym elementem strategii WRH Marketing jest konsekwentne rozszerzanie portfolio o maszyny, urządzenia, materiały i usługi oferowane przez naszych partnerów z całego świata. W czasie majowej Poligrafii będziemy chcieli pokazać to nowe oblicze, którego wyrazem jest zmiana nazwy na WRH Global Polska”.
Podobny proces jak w Polsce, odbywa się w pozostałych spółkach-córkach WRH Marketing AG z całego świata. W efekcie ma nastąpić unifikacja ich nazw, podkreślająca coraz bliższe, wzajemne więzi w ramach ogólnoświatowej sieci partnerskiej oraz rosnące znaczenie relacji międzynarodowych w działalności WRH Marketing AG. „Dotyczy to także WRH Global Polska – podkreśla Jacek Bucholc. – Już dziś bierzemy aktywny udział w projektach, w które zaangażowana jest nasza szwajcarska centrala. Są to pilotażowe przedsięwzięcia, realizowane zarówno w branży poligraficznej, jak i poza nią. Cieszymy się z faktu, że Polska jest ważnym członkiem koncernu WRH i że mamy szansę przyczynić się do rozwoju całej grupy”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com