Fe­rag Pol­ska zmie­ni­ła na­zwę na WRH Glo­bal Pol­skaPoprzedni artykuł 

Z po­cząt­kiem kwiet­nia Fe­rag Pol­ska Sp. z o.o. zmie­ni­ła na­zwę na WRH Glo­bal Pol­ska sp. z o.o. Po­dyk­to­wa­ne to by­ło ko­niecz­no­ścią ujed­no­li­ce­nia nazw wszyst­kich spółe­k-córek wcho­dzących – po­dob­nie jak Fe­rag Pol­ska – w skład fir­my WRH Mar­ke­ting AG (która jest z ko­lei częścią Wal­ter Re­ist Hol­ding AG). Ma ta­kże pod­kre­ślać sta­łe roz­sze­rza­nie port­fo­lio jej pro­duk­tów i usług, jak rów­nież ro­snącą licz­bę ob­słu­gi­wa­nych klien­tów z różnych ryn­ków. Z no­wym wi­ze­run­kiem, które­go wy­ra­zem jest ta­kże zmie­nio­ne lo­go, będzie mo­żna za­po­znać się od­wie­dza­jąc sto­isko WRH Glo­bal Pol­ska pod­czas nad­cho­dzących tar­gów Po­li­gra­fia 2015, ja­kie od­by­wać się będą w dniach 26–29 ma­ja w Po­zna­niu.

Mówi Ja­cek Bu­cholc, pre­zes WRH Glo­bal Pol­ska (przez ostat­nich kil­ka­na­ście lat pre­zes Fe­rag Pol­ska): „Zmia­na na­zwy to na­tu­ral­ny krok w stra­te­gii roz­wo­ju, obra­nej przez na­sze kie­row­nic­two. Dzia­łal­no­ść ca­łe­go kon­cer­nu opie­ra się w du­żej mie­rze na stwo­rzo­nych przez Fe­rag in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ąza­niach w za­kre­sie trans­por­to­wa­nia. Zna­ne w naj­wi­ęk­szym stop­niu z dru­ka­rń ga­ze­to­wych, są one od pew­ne­go cza­su wy­ko­rzy­sty­wa­ne ta­kże przez przed­si­ębior­stwa z in­nych bra­nż: ma­ilin­go­wej, lo­gi­stycz­nej, ma­ga­zy­no­wej czy e-com­mer­ce. Mówi­my o za­adap­to­wa­niu na ich po­trze­by naj­lep­szych i naj­bar­dziej spraw­dzo­nych roz­wi­ązań, ofe­ro­wa­nych pod mar­ka­mi Fe­rag i De­ni­pro, przy jed­no­cze­snej kon­ty­nu­acji współpra­cy z dru­kar­nia­mi. Ko­lej­nym ele­men­tem stra­te­gii WRH Mar­ke­ting jest kon­se­kwent­ne roz­sze­rza­nie port­fo­lio o ma­szy­ny, urządze­nia, ma­te­ria­ły i usłu­gi ofe­ro­wa­ne przez na­szych part­ne­rów z ca­łe­go świa­ta. W cza­sie ma­jo­wej Po­li­gra­fii będzie­my chcie­li po­ka­zać to no­we obli­cze, które­go wy­ra­zem jest zmia­na na­zwy na WRH Glo­bal Pol­ska”.

Po­dob­ny pro­ces jak w Pol­sce, od­by­wa się w po­zo­sta­łych spółka­ch-cór­kach WRH Mar­ke­ting AG z ca­łe­go świa­ta. W efek­cie ma na­stąpić uni­fi­ka­cja ich nazw, pod­kre­śla­jąca co­raz bli­ższe, wza­jem­ne wi­ęzi w ra­mach ogól­no­świa­to­wej sie­ci part­ner­skiej oraz ro­snące zna­cze­nie re­la­cji mi­ędzy­na­ro­do­wych w dzia­łal­no­ści WRH Mar­ke­ting AG. „Do­ty­czy to ta­kże WRH Glo­bal Pol­ska – pod­kre­śla Ja­cek Bu­cholc. – Już dziś bie­rze­my ak­tyw­ny udział w pro­jek­tach, w które za­an­ga­żo­wa­na jest na­sza szwaj­car­ska cen­tra­la. Są to pi­lo­ta­żo­we przed­si­ęw­zi­ęcia, re­ali­zo­wa­ne za­rów­no w bra­nży po­li­gra­ficz­nej, jak i po­za nią. Cie­szy­my się z fak­tu, że Pol­ska jest wa­żnym człon­kiem kon­cer­nu WRH i że ma­my szan­sę przy­czy­nić się do roz­wo­ju ca­łej gru­py”.

War­to do­dać, że po­za zmia­na­mi nazw spółek han­dlo­wych, wcho­dzących w skład WRH Mar­ke­ting AG, struk­tu­ra Wal­ter Re­ist Hol­ding AG po­zo­sta­je nie­zmie­nio­na. Kon­cern w dal­szym ci­ągu obej­mu­je część pro­duk­cyj­ną (na­le­żą do niej fir­my Fe­rag AG i De­ni­pro AG) oraz sprze­da­żo­wą (WRH Mar­ke­ting AG). W ra­mach tej dru­giej dzia­ła rów­nież dru­kar­nia Print Me­dia Cor­po­ra­tion, pe­łni­ąca za­ra­zem funk­cję cen­trum de­mon­stra­cyj­no­-sz­ko­le­nio­we­go roz­wi­ązań firm Fe­rag i De­ni­pro.
WRH Glo­bal Pol­ska kon­ty­nu­uje dzia­łal­no­ść sprze­da­żo­wą w ra­mach gru­py WRH Mar­ke­ting AG, pro­wa­dzo­ną od 23 lat w na­szym kra­ju naj­pierw przez fir­mę In­tra­co­mash, a na­stęp­nie – Fe­rag Pol­ska. Spółka za­trud­nia obec­nie 12 osób. Po­za zmia­ną na­zwy jej dzia­łal­no­ść po­zo­sta­je nie­zmie­nio­na i ma być kon­se­kwent­nie roz­sze­rza­na o no­we pro­duk­ty i usłu­gi, zgod­nie z ocze­ki­wa­nia­mi i wy­ma­ga­nia­mi klien­tów oraz ryn­ków, na których jest obec­na.

Wraz z no­wą na­zwą, zmia­nie ule­gły ta­kże: ad­res stro­ny in­ter­ne­to­wej (obec­ny to http://www.wrh-glo­ba­l-pol­ska.com) oraz do­me­ny ad­re­sów e-ma­ilo­wych (wszyst­kie na @wr­h-glo­ba­l-pol­ska.com). Na­to­miast wszel­kie da­ne spółki (NIP, KRS, ad­res i da­ne kon­tak­to­we) po­zo­sta­ją bez zmian. Nie zmie­nia się rów­nież or­gan wła­ści­ciel­ski i za­rząd fir­my, którą kie­ru­je Ja­cek Bu­cholc.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści