10. konferencja z cyklu „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”.Poprzedni artykuł 

Firma Polski Drukarz sp. z o.o. – wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”, w ramach Akademii Wiedzy organizuje jubileuszową 10. konferencję z cyklu „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”. Konferencja odbędzie się 22-23 października 2015 roku w Hotelu OSSA **** Congress & Spa, miejscowość Ossa 1, k/Rawy Mazowieckiej.

Konferencja będzie składała się z cyklu prezentacji multimedialnych prowadzonych przez dostawców technologii, maszyn, urządzeń i materiałów do produkcji etykiet. Podczas konferencji można będzie zapoznać się z ofertą firm partnerskich w ramach zaaranżowanej ekspozycji. Konferencja jest przeznaczona przede wszystkim dla przedstawicieli drukarń produkujących etykiety samoprzylepne i ich klientów. Partnerami konferencji są firmy: Avery Dennison, Digiprint, Esco, Flexcon, Flint Group, Fujifilm Sericol, Heidelberg, HP, INFOSYSTEMS, Kodak, Lohmann, Mark Andy, Scorpio, Siegwerk, Sun Chemical, System P, X-Rite, Xeikon.

Patronat nad konferencją sprawują: Polska Izba Fleksografów, Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych.

Program

I dzień konferencji – 22.10.2015 – Sala Audytorium

9.00–9.55 Rejestracja i powitalna kawa

9.55–10.00 Rozpoczęcie konferencji

10.00–10.40 Inspirujące rozwiązania dla branży etykiet samoprzylepnych
Artur Zach, Business Development Manager; Szymon Ignarski, Technical Sales Specialist NEE; Avery Dennison Materials Group Europe
10.40–11.20 Kompleksowe rozwiązania dla drukarni etykietowych
Zbigniew Jemioło, specjalista ds. oprogramowania Esko;
Łukasz Szymański, przedstawiciel ds. produktów firmy Esko i GMG; Digiprint PL
11.20–12.00 Znaczenie taśm kompresyjnych dla wysokiej jakości druku fleksograficznego etykiet
Marcin Wróblewski, inżynier aplikacji produktów fleksograficznych, Lohmann Polska

12.00–12.20 Przerwa kawowa

12.20–13.00 Low Migration (niskie migracje)
Joanna Siwek, Sales Manager Poland, BU Narrow Web, Siegwerk Poland Marki
13.00–13.40 Najprostsza droga do płaskiego punktu w etykiecie
Kamil Haczmerian, kierownik Działu Technologii Fleksograficznej, Scorpio
13.40–14.20 Innowacyjne rozwiązania we fleksograficznym i cyfrowym druku wąskowstęgowym
Łukasz Chruśliński, Sales Manager, Mark Andy Inc.

14.20–15.00 Obiad

15.00–15.40 Rozwiązania o najwyższej skuteczności dla trwałych etykiet
Sander de Jong, dyrektor operacyjny, Holandia, i globalny menedżer serwisu technicznego;
Dorota Witthuhn, Sales Representative for Eastern Europe; FLEXcon Europe Ltd.
15.40–16.20 UV LED – oszczędnie, ekologicznie, wydajnie
Wojciech Szindler, Technical Sales Manager CEE, Packaging and Narrow Web, Flint Group Polska

16.20–16.40 Przerwa kawowa

16.40–17.20 Druk cyfrowy, fleksograficzny, offsetowy…, a może po prostu druk?
Tomasz Wojnarowski, Sales Manager Eastern Europe, Xeikon International BV
17.20–18.00 Postęp w kontroli docisku druku poprzez zastosowanie systemów wizyjnych
Piotr Skłodowski, przedstawiciel AVT i MPS, System P

20.00–24.00 Uroczysta kolacja integracyjna – Restauracja Kryształowa

II dzień – 23.10.2014 – Sala Audytorium

8.30–8.55 Powitalna kawa

9.00 Rozpoczęcie II dnia konferencji

9.00–9.30 Rynek etykiet samoprzylepnych w Polsce. Trendy i perspektywy – inspiracje z Labelexpo Europe 2015
Tomasz Dąbrowski, wiceprzewodniczący Stowarzyszenia Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych
9.30–10.10 Technologia cyfrowa a technologia analogowa w produkcji etykiet samoprzylepnych
Andrzej Turski, kierownik sprzedaży maszyn, Heidelberg Polska
10.10–10.50 Technologia utrwalania UV za pomocą niskoenergetycznych lamp
Piotr Bogusz, Sales Manager, Sun Chemical
10.50–11.30 Nowy standard zarządzania zoptymalizowaną produkcją etykiet i opakowań – iPackManager
Mariusz Sosnowski, prezes zarządu, INFOSYSTEMS SA

11.30–12.00 Przerwa kawowa. Oddanie kluczy od pokoi do recepcji

12.00–12.40 Wodowymywalne płyty fleksograficzne o wysokiej rozdzielczości
Kazuhiko Onishi, Product Development and Marketing Manager, Fujifilm Graphic System Division;
Aleksander Smerczek, koordynator działu technicznego, Fujifilm Sericol
12.40–13.20 Barwa jako wskaźnik i element zarządzania produkcją w drukarniach etykiet samoprzylepnych
Małgorzata Lososová Ungrádová, Sales Manager, Distributors and Dealers Coordination, X-Rite Inc.

13.20–13.40 Przerwa kawowa

13.40–14.20 Druk cyfrowy vs druk analogowy. Korzyści płynące z druku cyfrowego w dzisiejszym świecie opakowań
Paweł Lul, Sales Manager HP Indigo Labels & Packaging Western CEE, HP
14.20–14.50 Etykiety – za co je kochamy?
Jacek Galiński, Account Manager Packaging, Graphic Communications Group, Kodak Polska

14.50–15.00 Losowanie nagród, pytania i odpowiedzi, zakończenie obrad konferencyjnych

15.00–16.30 Obiad. Zwiedzanie wystawy

Zapraszamy podczas przerw do zwiedzania wystawy!

Zgłoś udział

Na podstawie informacji organizatora

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności