Wraz ze zbliżającym się terminem targów REKLAMA360 napływają nowe zgłoszenia uczestnictwa zainteresowanych wydarzeniem wystawców. Organizatorzy zaprosili do współpracy producentów, dystrybutorów i firmy świadczące usługi druku 3D, które stworzą nową STREFĘ DRUKU 3D.
Tegoroczna edycja, oprócz dynamicznej ekspozycji, przyciąga wystawców, którzy w ramach STREFY DRUKU 3D zaprezentują program merytoryczny, przybliżający arkana różnych technologii druku 3D. Jednym z takich partnerów merytorycznych będzie Centrum Druku 3D – portal uchodzący za największy serwis internetowy poświęcony tej technologii w Polsce. Paweł Ślusarczyk, twórca i redaktor naczelny portalu www.centrumdruku3d.pl, zaprosi na wykład, podczas którego przedstawi on cechy i różnice różnych technologii druku 3D, jego możliwości zaistnienia w branży marketingu i reklamy oraz ograniczenia. Ponadto uczestnicy dowiedzą się, do czego można wykorzystać druk 3D w działalności reklamowej oraz przedstawi kilka case study w postaci projektów realizowanych przez takie marki, jak Orange, T-Mobile, Coca-Cola i inne.
W STREFIE DRUKU 3D będzie możliwość obejrzenia w akcji drukarki 3D oraz galerii wydruków realizowanych w różnych technologiach i różnych materiałach - plastik, żywica, czy nawet grafen - materiał przyszłości. Ponadto specjaliści z CD3D podzielą się informacjami na temat druku 3D oraz jego zastosowań - zalet oraz ograniczeń.
Więcej informacji na temat Targów REKLAMA360 na stronie: www.reklama360.eu
Na podstawie informacji firmy organizatora