Mar­ki Oran­ge, T-Mo­bi­le i Co­ca­-Co­la w STREFIE DRUKU 3DPoprzedni artykuł 

Wraz ze zbli­ża­jącym się ter­mi­nem tar­gów REKLAMA360 na­pły­wa­ją no­we zgło­sze­nia uczest­nic­twa za­in­te­re­so­wa­nych wy­da­rze­niem wy­staw­ców. Or­ga­ni­za­to­rzy za­pro­si­li do współpra­cy pro­du­cen­tów, dys­try­bu­to­rów i fir­my świad­czące usłu­gi dru­ku 3D, które stwo­rzą no­wą STREFĘ DRUKU 3D.

Te­go­rocz­na edy­cja, oprócz dy­na­micz­nej eks­po­zy­cji, przy­ci­ąga wy­staw­ców, którzy w ra­mach STREFY DRUKU 3D za­pre­zen­tu­ją pro­gram me­ry­to­rycz­ny, przy­bli­ża­jący ar­ka­na różnych tech­no­lo­gii dru­ku 3D. Jed­nym z ta­kich part­ne­rów me­ry­to­rycz­nych będzie Cen­trum Dru­ku 3D – por­tal ucho­dzący za naj­wi­ęk­szy ser­wis in­ter­ne­to­wy po­świ­ęco­ny tej tech­no­lo­gii w Pol­sce. Pa­weł Ślu­sar­czyk, twór­ca i re­dak­tor na­czel­ny por­talu www.cen­trum­dru­ku­3d.pl, za­pro­si na wy­kład, pod­czas które­go przed­sta­wi on ce­chy i różni­ce różnych tech­no­lo­gii dru­ku 3D, je­go mo­żli­wo­ści za­ist­nie­nia w bra­nży mar­ke­tin­gu i re­kla­my oraz ogra­ni­cze­nia. Po­nad­to uczest­ni­cy do­wie­dzą się, do cze­go mo­żna wy­ko­rzy­stać druk 3D w dzia­łal­no­ści re­kla­mo­wej oraz przed­sta­wi kil­ka ca­se stu­dy w po­sta­ci pro­jek­tów re­ali­zo­wa­nych przez ta­kie mar­ki, jak Oran­ge, T-Mo­bi­le, Co­ca­-Co­la i in­ne.

W STREFIE DRUKU 3D będzie mo­żli­wo­ść obej­rze­nia w ak­cji dru­kar­ki 3D oraz ga­le­rii wy­dru­ków re­ali­zo­wa­nych w różnych tech­no­lo­giach i różnych ma­te­ria­łach – pla­stik, ży­wi­ca, czy na­wet gra­fen – ma­te­riał przy­szło­ści. Po­nad­to spe­cja­li­ści z CD3D po­dzie­lą się in­for­ma­cja­mi na te­mat dru­ku 3D oraz je­go za­sto­so­wań – za­let oraz ogra­ni­czeń.

Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat Tar­gów REKLAMA360 na stro­nie: www.re­kla­ma­360.eu 

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści