Rok 2015 w fir­mie Do­cu­field: stra­te­gicz­ne in­sta­la­cje, wa­żne pre­mie­ry ryn­ko­wePoprzedni artykuł 

Na targach Hunkeler Innovationdays 2015 firma Docufield podpisała kontrakt na dostawę najnowszę wersję modułowej linii produkcyjnej Modular Book Solution do drukarni Totem.
Na tar­gach Hun­ke­ler In­no­va­tion­days 2015 fir­ma Do­cu­field pod­pi­sa­ła kon­trakt na do­sta­wę naj­now­szę wer­sję mo­du­ło­wej li­nii pro­duk­cyj­nej Mo­du­lar Bo­ok So­lu­tion do dru­kar­ni To­tem.

Fir­ma Do­cu­field, pol­ski przed­sta­wi­ciel ta­kich ma­rek jak Hun­ke­ler, Ne­opost czy Kern, od­no­to­wa­ła w ubie­głym ro­ku zna­czący wzrost za­in­te­re­so­wa­nia swo­imi pro­duk­ta­mi ze stro­ny przed­si­ębiorstw po­li­gra­ficz­nych, głów­nie dru­ka­rń dzie­ło­wych. Zre­ali­zo­wa­ła w nim m.in. pierw­sze i klu­czo­we – z punk­tu wi­dze­nia skie­ro­wa­nej na ten ry­nek ofer­ty – wdro­że­nia zu­pe­łnie no­we­go roz­wi­ąza­nia Hun­ke­ler: li­nii do pro­duk­cji ksi­ążek Mo­du­lar Bo­ok So­lu­tion, a ta­kże pra­cu­jącej w try­bie of­f-li­ne li­nii do ci­ęcia wstęgi (za­dru­ko­wy­wa­nej w tech­ni­ce in­kje­to­wej) na ar­ku­sze.

Z częścią no­wo­ści wpro­wa­dzo­nych na ry­nek pol­scy klien­ci mo­gli za­po­znać się pod­czas wy­sta­wy Hun­ke­ler In­no­va­tion­days 2015. Część z nich zde­cy­do­wa­ła się ta­kże na uzu­pe­łnie­nie swo­je­go par­ku ma­szy­no­we­go o li­nie ko­per­tu­jące Ne­opost. Mi­nio­ny rok był ta­kże ko­lej­nym uda­nym okre­sem dla fir­my Do­cu­field w kon­te­kście ob­słu­gi­wa­ne­go przez nią ryn­ku ko­re­spon­den­cji ma­so­wej i dru­ku trans­ak­cyj­ne­go.

Mówi Mi­chał Oku­row­ski, dy­rek­tor mar­ke­tin­gu w fir­mie Do­cu­field: „Ubie­gły rok przy­ni­ósł pierw­sze efek­ty na­szej stra­te­gii dzia­ła­nia, ukie­run­ko­wa­nej na pol­ski ry­nek pro­duk­cji dzie­ło­wej. Od pew­ne­go cza­su sta­ra­my się bu­do­wać świa­do­mo­ść dzia­ła­jących na nim firm, eks­po­nu­jąc po­ten­cjał wy­so­ko­wy­daj­nych li­nii pro­duk­cyj­nych – ba­zu­jących na tech­no­lo­gii cy­fro­wej – w kon­te­kście dru­ko­wa­nia i dal­szej obrób­ki ksi­ążek. Pol­scy klien­ci co­raz bacz­niej przy­gląda­ją się do­stęp­nej ofer­cie w tym za­kre­sie, cze­go naj­lep­szym do­wo­dem jest ich licz­ny udział w ubie­gło­rocz­nej wy­sta­wie Hun­ke­ler In­no­va­tion­days. Tam wła­śnie za­de­biu­to­wa­ła m.in. naj­now­sza wer­sja mo­du­ło­wej li­nii pro­duk­cyj­nej Mo­du­lar Bo­ok So­lu­tion, za­kon­trak­to­wa­nej jesz­cze pod­czas tr­wa­nia tar­gów przez dru­kar­nię cy­fro­wą To­te­m”.
Inow­ro­cław­ska fir­ma sta­ła się tym sa­mym jej pierw­szym użyt­kow­ni­kiem, nie tyl­ko w Pol­sce, ale w ca­łej Eu­ro­pie Środ­ko­wo­-Wschod­niej. To wszech­stron­ne roz­wi­ąza­nie mar­ki Hun­ke­ler słu­ży do pro­duk­cji wstęp­nie skle­jo­nych blo­ków ksi­ążek w różnych for­ma­tach o dy­na­micz­nie zmien­nej ilo­ści stron.

In­nym, prze­ło­mo­wym z punk­tu wi­dze­nia fir­my Do­cu­field, wdro­że­niem by­ła in­sta­la­cja wy­so­ko­wy­daj­nej li­nii ci­ęcia zwo­jów na ar­ku­sze, zre­ali­zo­wa­na w jed­nej z naj­wi­ęk­szych pol­skich dru­ka­rń of­f­se­to­wych. Pra­cu­je ona w try­bie of­f-li­ne, ob­słu­gu­jąc pro­duk­cję wy­ko­ny­wa­ną w tech­ni­ce in­kje­to­wej na jed­nej z ma­szyn cy­fro­wych. Mi­nio­ny rok przy­ni­ósł też fir­mie Do­cu­field wdro­że­nia li­nii do od­wi­ja­nia­/na­wi­ja­nia wstęgi. Ko­lej­nych klien­tów z ryn­ku po­li­gra­ficz­ne­go zna­la­zły sys­te­my ko­per­tu­jące Ne­opost.
„Jak za­tem wi­dać, na­sze roz­wi­ąza­nia w co­raz wi­ęk­szym stop­niu są wy­ko­rzy­sty­wa­ne przez fir­my z ryn­ku po­li­gra­ficz­ne­go – kon­ty­nu­uje Mi­chał Oku­row­ski. – Bar­dzo nas to cie­szy i na­pa­wa opty­mi­zmem, gdy my­śli­my o roz­po­czy­na­jącym się wła­śnie ro­ku. Ch­ce­my w nim uzy­skać co naj­mniej ta­kie sa­me efek­ty sprze­da­żo­we w tej bra­nży, ja­kie uda­ło nam się zre­ali­zo­wać w ro­ku 2015. Ma­my na­dzie­ję, że po­mo­gą nam w tym m.in. czerw­co­we tar­gi dru­pa, na których z wła­sny­mi sto­iska­mi będą mar­ki, które obec­nie re­pre­zen­tu­je­my w Pol­sce. Ro­zwi­ąza­nia Hun­ke­ler będą też pre­zen­to­wa­ne na sto­iskach wszyst­kich naj­wa­żniej­szych pro­du­cen­tów cy­fro­wych ma­szyn dru­ku­jących. Licz­my na to, że dru­pa sta­nie się dla nas w tym ro­ku po­dob­nym ka­ta­li­za­to­rem w ob­sza­rze sprze­da­ży, ja­kim w ro­ku ubie­głym by­ła wy­sta­wa Hun­ke­ler In­no­va­tion­days. Już dziś za­tem ser­decz­nie za­pra­sza­my do Düs­sel­dor­fu”.

War­to do­dać, że fir­ma Do­cu­field po raz ko­lej­ny wy­stąpi­ła w ro­li part­ne­ra Fo­rum Dru­ku Tran­sak­cyj­ne­go i Ko­re­spon­den­cji Ma­so­wej, or­ga­ni­zo­wa­ne­go do­rocz­nie w Ło­dzi. „To wci­ąż bar­dzo do­bre miej­sce do spo­tkań z na­szy­mi klien­ta­mi z te­go seg­men­tu ryn­ko­we­go, jak też z współpra­cu­jący­mi z na­mi part­ne­rami tech­no­lo­gicz­ny­mi. Stąd też de­cy­zja, by po raz pi­ąty wes­przeć to przed­si­ęw­zi­ęcie” – pod­su­mo­wu­je Mi­chał Oku­row­ski.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści