Stora Enso partnerem głównym 10. edycji konkursu Art of PackagingPoprzedni artykuł 

Marta Pawłowska (autorka projektu na najlepsze opakowanie premium w edycji "Debiuty") odbiera nagrodę z rąk Mariusza Lewandowskiego z firmy Stora Enso.
Marta Pawłowska (autorka projektu na najlepsze opakowanie premium w edycji "Debiuty") odbiera nagrodę z rąk Mariusza Lewandowskiego z firmy Stora Enso.

Stora Enso po raz kolejny znalazła się – obok KBA – wśród partnerów głównych konkursu na najlepsze opakowanie roku – Art of Packaging, organizowanego przez European Media Group. Firma objęła jednocześnie swoim patronatem dedykowaną produktom luksusowym kategorię „Opakowanie premium”, zarówno w edycji „Debiuty” jak i „Professional”. Uroczyste wręczenie nagród Art of Packaging 2016 odbyło się 7 marca br. w Poznaniu.    

Ideą konkursu – w założeniu organizatorów – jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań. Jury, złożone z ekspertów w tej dziedzinie, wybiera dorocznie najlepsze projekty w dwóch edycjach: „Debiuty” i „Professional”. Konkurs od wielu lat jest licznie wspierany m.in. przez dostawców rozwiązań dedykowanych dla branży opakowań. Stora Enso już po raz kolejny była partnerem głównym Art of Packaging. Mówi Ewa Kubicka, dyrektor zarządzająca Stora Enso Polska: „Było nam ogromnie miło wesprzeć jubileuszową 10. edycję tego prestiżowego konkursu. Promowanie innowacyjnych, wychodzących poza standardowe ramy projektów opakowań – tworzonych także przez młodych projektantów – jest dla nas bardzo ważne. Choćby z uwagi na fakt, że branża ta jest jednym z kluczowych obszarów aktywności Stora Enso”.

Zwycięzcą głównej nagrody za najlepsze „Opakowanie premium” w edycji „Debiuty” okazała się Marta Pawłowska, absolwentka łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Uznanie w oczach jurorów zdobył jej projekt „Sensitive”. Jest to seria ażurowych opakowań wykonanych z powlekanego kartonu, przeznaczonych do ekskluzywnej bielizny damskiej.
W edycji „Professional” główną nagrodę w kategorii „Opakowanie premium” (której Stora Enso patronowała wspólnie z firmą Heidelberg) zdobyła Marta Stolarska z firmy MM Brown za opakowanie na wielkanocne pralinki „The Finest Easter Egg”, wyprodukowane przez Krüger Plus. Projekt ten zyskał jednocześnie miano „Perły wśród opakowań” – uznano go bowiem za najlepszy ze wszystkich zgłoszonych w edycji „Professional”.
W imieniu Stora Enso nagrody podczas uroczystej gali wręczał Mariusz Lewandowski – menedżer sprzedaży odpowiedzialny w firmie Stora Enso Polska za kartony opakowaniowe i papiery specjalne. „W tegorocznej edycji konkursu wzięło udział wielu utalentowanych projektantów, którzy zaprezentowali bardzo ciekawe prace, stojące na wysokim poziomie. Mam na myśli zarówno ich poziom artystyczny, a więc same pomysły, jak też realizację i jakość wykonania. Było mi bardzo miło wręczyć główne nagrody w niezwykle elitarnej kategorii, jaką jest „Opakowanie premium” – podsumowuje Mariusz Lewandowski.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com
Fot.: European Media Group

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności