Pac­ka­ging In­no­va­tions 2016 za na­mi – pod­su­mo­wa­nie wg Ep­sonPoprzedni artykuł 

Ro­snące za­in­te­re­so­wa­nie atra­men­to­wy­mi dru­kar­ka­mi ety­kiet świad­czy o doj­rze­wa­niu ryn­ku mniej­szych dru­kar­ni i pro­du­cen­tów FMCG.

Odwie­dzi­ny na sto­isku fir­my Ep­son pod­czas ósmej edy­cji Tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions by­ły jed­nym z cie­kaw­szych punk­tów pro­gra­mu go­ści tej im­pre­zy po­szu­ku­jących no­wych mo­żli­wo­ści w dzie­dzi­nie dru­ku re­kla­mo­we­go i opa­ko­wań. Urządze­niem, które przy­ci­ąga­ło uwa­gę zwie­dza­jących z ra­cji swych słusz­nych ga­ba­ry­tów i ta­kich sa­mych re­ali­stycz­nych wy­dru­ków, by­ło Su­re­Co­lor SC-P7000V Spec­tro. To kom­plet­ne roz­wi­ąza­nie do wy­dru­ków prób­nych ety­kiet czy opa­ko­wań w ja­ko­ści pro­duk­cyj­nej, które dzi­ęki uży­ciu pig­men­tów Ul­tra­Ch­ro­me HDX (w tym do­dat­ko­wych m.in. fio­le­tu, zie­le­ni i po­ma­ra­ńczo­we­go) za­pew­nia mak­sy­mal­ną ko­lo­rów i jest w sta­nie od­two­rzyć 99% ko­lo­rów z bi­blio­te­ki Pan­to­ne.

Po­za naj­wier­niej­szą ko­lo­ry­stycz­nie dru­kar­ką wiel­ko­for­ma­to­wą na ryn­ku za­in­te­re­so­wa­niem, skut­ku­jącym kon­kret­ny­mi de­cy­zja­mi za­ku­po­wy­mi cie­szy­ła się eks­po­zy­cja dru­ka­rek Co­lo­rWorks C7500G i C3500. Te sto­sun­ko­wo nie­du­że urządze­nia spraw­dza­ją się do­sko­na­le do bły­ska­wicz­ne­go two­rze­nia krót­kich, zin­dy­wi­du­ali­zo­wa­nych se­rii ety­kiet. Jest to do­sko­na­ły spo­sób na to, by ety­kieta na­wi­ązu­jąca np. do lo­ka­li­za­cji czy okre­ślo­ne­go wy­da­rze­nia wy­różnia­ła to­war na półce spo­śród in­nych po­dob­nych i sta­ła się czyn­ni­kiem de­cy­du­jącym o za­ku­pie. Tę za­le­tę pod­kre­śla­li od­wie­dza­jący sto­isko Ep­son z różnych bra­nż pro­duk­cyj­nych (w tym np. osie­dlo­wych pie­kar­ni), ale jest ona rów­nież do­ce­nia­na przez dru­kar­nie, dla których mo­żli­wo­ści dru­ka­rek Co­lo­rWorks ozna­cza­ją do­dat­ko­we przy­cho­dy oraz pro­stą lo­ja­li­za­cję klien­ta.

Jak mówi Grze­gorz Moch, Bu­si­ness So­lu­tion Ac­co­unt Ma­na­ger z fir­my Ep­son: „Ry­nek lo­kal­nych pro­du­cen­tów doj­rze­wa: ma już za so­bą etap ry­wa­li­za­cji na po­lu ce­ny oraz ja­ko­ści ofe­ro­wa­nych przez sie­bie pro­duk­tów – ich po­ziom jest wy­rów­na­ny i w za­sa­dzie wia­do­mo cze­go spo­dzie­wać się wy­da­jąc okre­ślo­ną su­mę. Prze­ko­na­nie klien­ta do te­go, by wło­żył do ko­szy­ka da­ny pro­dukt spo­czy­wa na „nie­mym sprze­daw­cy” – opa­ko­wa­niu lub ety­kie­cie pro­duktu. Klu­czo­wą ro­lę gra tu ich es­te­ty­ka, ale ta­kże po­czu­cie hu­mo­ru czy uni­kal­no­ść np. zwi­ąza­na z od­nie­sie­niem do bie­żących wy­da­rzeń. Dru­kar­ki Co­lo­rWorks pro­du­ko­wa­ne przez Ep­son po­zwa­la­ją two­rzyć do­sko­na­łej ja­ko­ści krót­kie se­rie ety­kiet, zaś skróce­nie ście­żki od pro­jek­tu do go­to­wej ety­kiety po­zwa­la na szyb­ko­ść i sku­tecz­no­ść de­dy­ko­wa­nych dzia­łań mar­ke­tin­go­wy­ch”.

Ek­splo­ata­cja urządzeń se­rii Co­lo­rWorks jest bez­pro­ble­mo­wa: za­cho­wu­jąc kom­pa­ty­bil­no­ść z różny­mi sys­te­ma­mi ope­ra­cyj­ny­mi, wy­ko­rzy­stu­je tech­no­lo­gię kon­tro­li sta­nu dy­s­zy, au­to­ma­tycz­nie za­stępu­jąc za­blo­ko­wa­ne przez za­schni­ęty atra­ment dy­s­ze co za­po­bie­ga wy­stępo­wa­niu „mar­twych pik­se­li”. Szyb­ko­ść wy­dru­ku na urządze­niu jest sta­ła i wy­no­si 300m­m/s, a. in­tu­icyj­ną ob­słu­gę bez ko­niecz­no­ści uru­cha­mia­nia kom­pu­te­ra za­pew­nia wbu­do­wa­ny pa­nel LCD oraz pa­nel ste­ru­jący.

Pac­ka­ging In­no­va­tions 2016 to naj­wi­ęk­sza te­go ty­pu im­pre­za w Eu­ro­pie Środ­ko­wej – dla zwie­dza­jących jest wy­jąt­ko­wą oka­zją do bez­po­śred­nie­go za­po­zna­nia się z de­dy­ko­wa­ny­mi urządze­nia­mi zgro­ma­dzo­ny­mi w jed­nym miej­scu. Z ko­lei przed­sta­wi­cie­le Ep­so­na po raz ko­lej­ny wy­ko­rzy­sta­li tą im­pre­zę, nie tyl­ko ja­ko oka­zję do bez­po­śred­niej sprze­da­ży urządzeń, ale rów­nież po­zna­nia opi­nii i po­trzeb Klien­tów.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ep­son Eu­ro­pe BV

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści