Ep­son pod­su­mo­wu­je Fe­sti­wal Dru­ku 2016Poprzedni artykuł 

Obec­no­ść na Fe­sti­wa­lu Dru­ku 2016 suk­ce­sem fir­my Ep­son. Dru­kar­ki SC-P20000 i SC-S40610 zdo­byw­ca­mi zło­te­go me­da­lu na te­go­rocz­nej edy­cji Fe­sti­wa­lu Dru­ku do­wo­dem na zwi­ęk­sze­nie po­trzeb ryn­ku mar­ke­tin­go­we­go… i do­sko­na­łe ich za­spo­ka­ja­nie przez mar­kę Ep­son.

Za na­mi ko­lej­na – ósma – edy­cja Tar­gów Re­kla­my i Po­li­gra­fii Re­kla­mo­wej Fe­sti­wal Dru­ku. W gro­nie po­nad 250 wy­staw­ców nie za­bra­kło mar­ki Ep­son, która mia­ła oka­zję za­pre­zen­to­wać zwie­dza­jącym swo­ją ofer­tę urządzeń do pro­fe­sjo­nal­nych za­sto­so­wań dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go. Zna­ne i spraw­dzo­ne od lat port­fo­lio urządzeń do wiel­ko­for­ma­to­wej pro­duk­cji wy­so­kiej ja­ko­ści ozna­ko­wań, eks­po­zy­cji i ma­te­ria­łów re­kla­mo­wych na sto­isku fir­my re­pre­zen­to­wa­ły mo­de­le Su­re­Co­lor SC-S40610, SC-T7200 MFP, SC-P10000, Su­re­Lab D700, SC-P800, C3400, C7500, a ta­kże dru­kar­ka do dru­ku bez­po­śred­nio na odzie­ży (DTG) – Su­re­Co­lor SC-F2000 oraz sub­li­ma­cyj­na SC-F6200.

Jed­nak bez­kon­ku­ren­cyj­nym prze­bo­jem sto­iska, przy­ku­wa­jącym uwa­gę tłu­mów zwie­dza­jących, był pre­zen­to­wa­ny pre­mie­ro­wo w Pol­sce naj­now­szy przed­sta­wi­ciel ro­dzi­ny Su­re­Co­lor LFP – mo­del SC-P20000. Po­twier­dze­niem kla­sy urządze­nia by­ła ta­kże de­cy­zja ko­mi­sji fe­sti­wa­lo­wej, która na­gro­dzi­ła je naj­wy­ższym wy­różnie­niem dla pre­zen­to­wa­ne­go na im­pre­zie sprzętu – Zło­tym Me­da­lem Fe­sti­wa­lu Mar­ke­tin­gu. Z ko­lei rów­nież na­gro­dzo­na eko­sol­wen­to­wa SC-S40610 jest świet­ną pro­po­zy­cją dla pro­du­cen­tów różno­rod­nych ma­te­ria­łów re­kla­mo­wych, ozna­ko­wa­ni, de­ko­ra­cji i eks­po­zy­cji na różnych ma­te­ria­łach. Atu­tem do­ce­nio­nym przez ko­mi­sję jest  m.in. roz­wi­ąza­nie au­to­ma­tycz­nej kon­tro­li na­pręże­nia (AD-ATC), dzia­ła­jące w po­łącze­niu z za­awan­so­wa­nym sys­te­mem po­da­wa­nia no­śni­ków oraz rol­ka­mi do­ci­sko­wy­mi o sze­ro­kiej śred­ni­cy, co skut­ku­je bez­kon­ku­ren­cyj­ną do­kład­no­ścią re­zul­ta­tów dru­ku. Istot­ne zna­cze­nia ma ta­kże fakt, że dru­kar­ki LFP od Ep­son są mak­sy­mal­nie przy­ja­zne w ob­słu­dze, co prze­kła­da się nie tyl­ko na kom­fort pra­cy, ale rów­nież uspraw­nie­nie pro­ce­su pro­duk­cji.

Oba wy­różnio­ne mo­de­le sta­no­wią ko­lej­ny etap kon­se­kwent­ne­go roz­wi­ja­nia przez Ep­son tech­no­lo­gii cy­fro­we­go dru­ku atra­men­to­we­go, w opar­ciu o au­tor­skie roz­wi­ąza­nie gło­wi­cy Mi­cro Pie­zo. Za­rów­no na­gro­dzo­ne dru­kar­ki, jak i in­ne pre­zen­to­wa­ne mo­de­le, ofe­ru­ją dzi­ęki te­mu naj­wy­ższą ja­ko­ść pro­duk­cji, gwa­ran­tu­jąc znacz­nie wi­ęk­szą nie­za­wod­no­ść w po­rów­na­niu do atra­men­to­we­go dru­ku ter­micz­ne­go.

„Po­dob­nie jak w la­tach po­przed­nich, na­sza obec­no­ść na Fe­sti­wa­lu Dru­ku mia­ła podwój­ny wy­miar. Po pierw­sze mie­li­śmy oka­zję z du­mą za­pre­zen­to­wać to, co Ep­son ma naj­lep­sze­go dla bra­nży re­kla­mo­wej i po­li­gra­ficz­nej – dla wie­lu osób jest to je­dy­na oka­zja w ci­ągu ro­ku by na­ocz­nie, w jed­nym miej­scu za­po­znać się z wie­lo­ma pro­duk­ta­mi, których za­let nie spo­sób prze­ka­zać w na­wet naj­lep­szym fol­de­rze. Po dru­gie, to ta­kże oka­zja dla nas, aby po­przez dzie­si­ąt­ki spo­tkań i roz­mów trzy­mać rękę na pul­sie ryn­ku, po­znać je­go po­trze­by, tak by móc wy­cho­dzić im na­prze­ciw, a na­wet wy­prze­dzać ży­cze­nia Klien­tów – ofe­ru­jąc od­po­wied­nio urządze­nia i ca­ło­ścio­we roz­wi­ąza­nia pro­duk­cyj­ne” – pod­su­mo­wał To­masz Ku­ci­ński Se­nior Ac­co­unt Ma­na­ger – LFP z Fir­my Ep­son

Fir­ma Ep­son ser­decz­nie dzi­ęku­je wszyst­kim go­ściom, którzy od­wie­dzi­li sto­isko fir­my na Tar­gach Re­kla­my i Po­li­gra­fii Re­kla­mo­wej Fe­sti­wal Dru­ku i już dziś za­pra­sza na ko­lej­ną edy­cję za rok.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ep­son

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści