Obecność na Festiwalu Druku 2016 sukcesem firmy Epson. Drukarki SC-P20000 i SC-S40610 zdobywcami złotego medalu na tegorocznej edycji Festiwalu Druku dowodem na zwiększenie potrzeb rynku marketingowego… i doskonałe ich zaspokajanie przez markę Epson.
Za nami kolejna – ósma - edycja Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej Festiwal Druku. W gronie ponad 250 wystawców nie zabrakło marki Epson, która miała okazję zaprezentować zwiedzającym swoją ofertę urządzeń do profesjonalnych zastosowań druku wielkoformatowego. Znane i sprawdzone od lat portfolio urządzeń do wielkoformatowej produkcji wysokiej jakości oznakowań, ekspozycji i materiałów reklamowych na stoisku firmy reprezentowały modele SureColor SC-S40610, SC-T7200 MFP, SC-P10000, SureLab D700, SC-P800, C3400, C7500, a także drukarka do druku bezpośrednio na odzieży (DTG) - SureColor SC-F2000 oraz sublimacyjna SC-F6200.
Jednak bezkonkurencyjnym przebojem stoiska, przykuwającym uwagę tłumów zwiedzających, był prezentowany premierowo w Polsce najnowszy przedstawiciel rodziny SureColor LFP - model SC-P20000. Potwierdzeniem klasy urządzenia była także decyzja komisji festiwalowej, która nagrodziła je najwyższym wyróżnieniem dla prezentowanego na imprezie sprzętu - Złotym Medalem Festiwalu Marketingu. Z kolei również nagrodzona ekosolwentowa SC-S40610 jest świetną propozycją dla producentów różnorodnych materiałów reklamowych, oznakowani, dekoracji i ekspozycji na różnych materiałach. Atutem docenionym przez komisję jest m.in. rozwiązanie automatycznej kontroli naprężenia (AD-ATC), działające w połączeniu z zaawansowanym systemem podawania nośników oraz rolkami dociskowymi o szerokiej średnicy, co skutkuje bezkonkurencyjną dokładnością rezultatów druku. Istotne znaczenia ma także fakt, że drukarki LFP od Epson są maksymalnie przyjazne w obsłudze, co przekłada się nie tylko na komfort pracy, ale również usprawnienie procesu produkcji.
„Podobnie jak w latach poprzednich, nasza obecność na Festiwalu Druku miała podwójny wymiar. Po pierwsze mieliśmy okazję z dumą zaprezentować to, co Epson ma najlepszego dla branży reklamowej i poligraficznej – dla wielu osób jest to jedyna okazja w ciągu roku by naocznie, w jednym miejscu zapoznać się z wieloma produktami, których zalet nie sposób przekazać w nawet najlepszym folderze. Po drugie, to także okazja dla nas, aby poprzez dziesiątki spotkań i rozmów trzymać rękę na pulsie rynku, poznać jego potrzeby, tak by móc wychodzić im naprzeciw, a nawet wyprzedzać życzenia Klientów - oferując odpowiednio urządzenia i całościowe rozwiązania produkcyjne” – podsumował Tomasz Kuciński Senior Account Manager – LFP z Firmy Epson
Firma Epson serdecznie dziękuje wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko firmy na Targach Reklamy i Poligrafii Reklamowej Festiwal Druku i już dziś zaprasza na kolejną edycję za rok.
Na podstawie informacji firmy Epson