Dwa ra­zy Du­plo w dru­kar­ni al­l-se­rvi­cePoprzedni artykuł 

Od lewej: Łukasz Bobrowski (all service), Gabriela Swat (Duplo Polska)
Od le­wej: Łu­kasz Bo­brow­ski (all se­rvi­ce), Ga­brie­la Swat (Du­plo Pol­ska)

No­we mo­żli­wo­ści – to naj­wi­ęk­sza ko­rzy­ść, ja­ką od­nio­sła fir­ma al­l-se­rvi­ce po za­ku­pie urządzeń z ofer­ty Du­plo – Do­cu­cut­te­ra DC-646Pro i sys­te­mu bro­szu­ru­jące­go 600i z trój­no­żem. In­we­sty­cje wpły­nęły ko­rzyst­nie rów­nież na czas wy­ko­na­nia za­mówień oraz ich ja­ko­ść.

Krót­kie ter­mi­ny re­ali­za­cji, wy­so­ka ja­ko­ść dru­ku, spe­cja­li­stycz­ne do­radz­two – to atu­ty al­l-se­rvi­ce – agen­cji re­kla­mo­wej i dru­kar­ni z Zie­lo­nej Góry, ob­słu­gu­jącej fir­my i in­sty­tu­cje z ca­łej Pol­ski. Choć po­zy­sku­je ona zle­ce­nia głów­nie dro­gą in­ter­ne­to­wą, po­przez por­tal we­b-to­-print.pl, rów­nie chęt­nie na­wi­ązu­je kon­tak­ty z klien­ta­mi w spo­sób tra­dy­cyj­ny. A tych sta­le przy­by­wa – w ska­li ro­ku ich ilo­ść wzra­sta aż o trzy­dzie­ści do czter­dzie­stu pro­cent. Niek­tórzy z kon­tra­hen­tów al­l-se­rvi­ce współpra­cu­ją z dru­kar­nią od po­cząt­ku jej ist­nie­nia.

Fir­ma ist­nie­je już trzy­na­ście lat, a jesz­cze dłu­żej z bra­nżą po­li­gra­ficz­ną zwi­ąza­ny jest jej wła­ści­ciel, Łu­kasz Bo­brow­ski. Aby spro­stać wy­zwa­niom ryn­ku, al­l-se­rvi­ce nie­ustan­nie się roz­wi­ja. Obec­nie dru­kar­nia dys­po­nu­je tak roz­bu­do­wa­nym i no­wo­cze­snym par­kiem ma­szy­no­wym (opar­tym na ma­szy­nach cy­fro­wych), że jest w sta­nie zre­ali­zo­wać zle­ce­nie dla klien­ta w ci­ągu za­le­d­wie kil­ku go­dzin. „Jest to mo­żli­we – jak pod­kre­śla pan Łu­kasz – mi­ędzy in­ny­mi dzi­ęki ostat­nim in­we­sty­cjom w urządze­nia z ofer­ty Du­plo”.

„Ma­szy­ny te­go pro­du­cen­ta by­ły mi zna­ne od daw­na, jed­nak po­cząt­ko­wo sku­si­łem się na kon­ku­ren­cyj­ny sprzęt. Nie spe­łnił on jed­nak mo­ich wy­ma­gań, wi­ęc si­ęgnąłem po roz­wi­ąza­nia z wy­ższej półki, czy­li sys­te­my Du­plo. Oka­za­ły się one nie­za­wod­ne i za­pew­ni­ły nam du­żo wy­ższą wy­daj­no­ść. Urządze­nia te umo­żli­wi­ły nam ta­kże re­ali­za­cję wie­lu zle­ceń, które do tej po­ry by­ły dla nas nie­wy­ko­nal­ne, mam na my­śli przede wszyst­kim wi­ęk­sze na­kła­dy, których wy­ko­ńcza­nie, przy ów­cze­snych mo­żli­wo­ściach, zaj­mo­wa­ło nam bar­dzo du­żo cza­su. Te­raz nie­które pro­duk­ty, na przy­kład wi­zy­tów­ki, mo­że­my wy­ko­ny­wać nie­ma­lże od ręki. Rów­nież czas re­ali­za­cji zle­ceń na bro­szu­ry skrócił się kil­ku­krot­nie”.

Al­l-se­rvi­ce roz­po­częło swo­ją ak­tyw­no­ść ja­ko agen­cja re­kla­mo­wa w 2004 ro­ku. „Szyb­ko roz­sze­rzy­li­śmy dzia­łal­no­ść o no­we usłu­gi, nie tyl­ko z za­kre­su re­kla­my i iden­ty­fi­ka­cji wi­zu­al­nej, ale ta­kże po­li­gra­fii. Przez wszyst­kie te la­ta zre­ali­zo­wa­li­śmy set­ki pro­jek­tów i je­ste­śmy obec­nie jed­ną z naj­wi­ęk­szych agen­cji re­kla­mo­wych w Zie­lo­nej Górze. Na­szym klien­tom za­pew­nia­my kom­plek­so­wą ob­słu­gę – od pro­fe­sjo­nal­ne­go do­radz­twa, przez pro­ces two­rze­nia pro­jek­tu, w którym uczest­ni­czą, aż po re­ali­za­cję. Do­kła­da­my wszel­kich sta­rań, by wci­ąż uno­wo­cze­śniać park ma­szy­no­wy i au­to­ma­ty­zo­wać pro­duk­cję tak, aby mo­żli­we by­ło za­cho­wa­nie jak naj­wy­ższej ja­kości usłu­g”.

Dru­kar­nia wy­po­sa­żo­na by­ła w kil­ka ma­szyn cy­fro­wych, jed­nak dział in­tro­li­ga­tor­ski al­l-se­rvi­ce nie nadążał za ich mo­żli­wo­ścia­mi. „Pro­ce­sy ci­ęcia, bi­go­wa­nia, per­fo­ra­cji, bro­szu­ro­wa­nia tr­wa­ły za dłu­go – mówi szef. – Po za­ku­pie sys­te­mów Du­plo mak­sy­mal­nie je upro­ści­li­śmy i zna­cząco przy­spie­szy­li­śmy”.

Użyt­kow­nik Do­cu­cut­te­ra DC-646Pro, pierw­sze­go z za­ku­pio­nych przez pa­na Łu­ka­sza urządzeń, mo­że wpro­wa­dzać da­ne i re­ali­zo­wać wy­bra­ny pro­ces bez­po­śred­nio z po­zio­mu ma­szy­ny. Prze­de wszyst­kim zaś mo­że za­pi­sy­wać w je­go pa­mi­ęci wła­sne pro­gra­my, co znacz­nie uła­twia re­ali­za­cję zle­ceń po­wta­rzal­nych. Sprzęt ten po­sia­da ka­me­rę – czyt­nik ko­du, który wcze­śniej, pod­czas dru­ko­wa­nia, na­le­ży na­nie­ść na ar­kusz. Po ze­ska­no­wa­niu znacz­ni­ka sys­tem ła­du­je od­po­wied­ni pro­gram i re­ali­zu­je pro­ces zgod­nie z za­pi­sa­ny­mi wcze­śniej usta­wie­nia­mi. „Ma­szy­na jest in­tu­icyj­na, po­dob­nie zresz­tą jak sys­tem bro­szu­ru­jący 600i z trój­no­żem, który za­ku­pi­li­śmy w ostat­nim cza­sie. To jed­na z prio­ry­te­to­wych cech urządzeń, na które się de­cy­du­je­my, bo in­tu­icyj­na ob­słu­ga zna­cząco wpły­wa na czas re­ali­za­cji zle­ceń. Ow­szem, mo­gli­śmy zde­cy­do­wać się na roz­wi­ąza­nia kon­ku­ren­cyj­ne, jed­nak ich przy­go­to­wa­nie do pro­cesów wy­ko­ńcza­nia na­szych pro­duk­tów wy­ma­ga spo­ro cza­su. Z Du­plo wszyst­ko od­by­wa się spraw­nie i szyb­ko”.

Sy­stem bro­szu­ru­jący Du­plo 600i – ko­lej­na z za­ku­pio­nych przez al­l-se­rvi­ce ma­szyn – jest de­dy­ko­wa­ny do opra­wy ze­szy­to­wej i pro­duk­cji bro­szur w for­ma­cie al­bu­mo­wym. „Sy­stem ten za­pew­nia bar­dzo pre­cy­zyj­ne szy­cie ka­ta­lo­gów – za­pew­nia wła­ści­ciel. – Je­go dzia­ła­nie opar­te jest na wie­ży pod­ci­śnie­nio­wej, która po­bie­ra po kil­ka lub po jed­nym ar­ku­szu pa­pie­ru z ka­żdej półki. Na ra­zie wy­star­cza nam jed­na, ale je­śli tyl­ko po­ja­wi się ko­niecz­no­ść po­wi­ęk­sze­nia sprzętu o ko­lej­ne wie­że – Du­plo da­je nam ta­ką mo­żli­wo­ść. Mo­du­ło­wo­ść roz­wi­ązań te­go do­staw­cy bar­dzo so­bie ce­ni­my”.

Wła­ści­ciel fir­my, pod­su­mo­wu­jąc swo­je ostat­nie in­we­sty­cje, pod­kre­śla za­do­wo­le­nie z obu ma­szyn. „Wi­dzi­my te­raz – mówi – jak zna­cząco zwi­ęk­szy­ły one na­sze mo­żli­wo­ści, przede wszyst­kim w za­kre­sie wy­daj­no­ści. Przed na­mi no­we wy­zwa­nia, które te­raz mo­że­my śmie­lej re­ali­zo­wać. Po prze­pro­wadz­ce do no­wej, wi­ęk­szej sie­dzi­by, ko­lej­ny raz po­sta­wi­li­śmy na roz­wój i w tym kie­run­ku, bacz­nie przy­gląda­jąc się po­trze­bom ryn­ku i na­szych klien­tów, będzie­my da­lej podąża­ć”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści