Po zakończonych sukcesem targach Labelexpo Europe, firma Mark Andy wzięła aktywny udział w kolejnym, tym razem lokalnym spotkaniu branżowym dedykowanym produkcji etykietowej. Była ona jednym ze współorganizatorów 12. konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”, odbywającej się w październiku br. w Jastrzębiej Górze.
Uczestnicy spotkania, zorganizowanego przez wydawnictwo Polski Drukarz, mieli możliwość obejrzenia – dzięki transmisji za pośrednictwem kanału YouTube – pokazu trzech maszyn wąskowstęgowych, znajdujących się w jej warszawskim centrum demonstracyjnym. Następna okazja do spotkania z Mark Andy i jej ofertą nadarzy się już niebawem. Firma będzie bowiem obecna na stoisku (nr 54) swojego klienta – drukarni MD Labels, podczas organizowanych po raz pierwszy targów ExpoOpakowania 2017. Wystawa odbędzie się w dniach 21-22 listopada br. na terenach Expo Silesia w Sosnowcu.
Z Warszawy nad Bałtyk: prezentacja maszyn Mark Andy „na żywo”
Firma Mark Andy już po raz kolejny wzięła udział w konferencji dedykowanej etykietom samoprzylepnym organizowanej przez wydawnictwo Polski Drukarz, jednak tym razem prezentacja jej rozwiązań odbyła się w nieszablonowy sposób. Prowadzący ją Łukasz Chruśliński – Sales Manager Mark Andy Poland połączył się bowiem online z warszawskim centrum demonstracyjnym, gdzie w czasie rzeczywistym pokazano w pracy „na żywo” trzy zainstalowane tam maszyny, które kilka tygodni wcześniej można było zobaczyć na targach Labelexpo Europe.
W pierwszej z nich – udoskonalonej Performance Series P7, wyposażonej w dziewięć zespołów fleksograficznych, nowy moduł Digital Plus Screen, wykrojnik QCDC i system inspekcji wstęgi drukowano etykiety na wódkę. Łukasz Chruśliński podkreślał zalety prezentowanego rozwiązania: bardzo szybkie narządzanie i przezbrajanie (40-50 sekund w przypadku jednej stacji drukującej), krótki czas pasowania (również nie przekraczający minuty), utrwalanie w technologii LED oraz możliwość zastosowania pierwszego na świecie „cyfrowego sita”.
Druga z prezentowanych maszyn to – nagrodzona w tym roku przez FTA za innowacyjność technologiczną – hybrydowa Digital Series, wyposażona w zespoły fleksograficzne i moduł inkjetowy oraz dodatkową sztancę QCDC i nawijak z systemem inspekcji. W niej drukowane były etykiety na piwo w wielu wersjach, z uwzględnieniem złocenia i personalizacji. Produkcja obywała się w systemie CMYK z dodatkową bielą, przy rozdzielczości 600 x 600 dpi.
„Bohaterką” ostatniego pokazu była kompaktowa cyfrowa maszyna Digital One, bazująca na technologii suchego toneru. W tym przypadku Łukasz Chruśliński również podkreślał jej „hybrydowość”, a zarazem wszechstronność – urządzenie można bowiem opcjonalnie wyposażyć w zespoły fleksograficzne, pozwalające na aplikowanie kolorów specjalnych bądź metalicznych, złocenie czy laminowanie. „Co istotne, realizowana tu produkcja jest rozliczana w systemie „bez klików”, zatem jedyne koszty eksploatacyjne wiążą się z zakupem niezbędnych do niej materiałów” – podkreślał prelegent.
Jak zapewnia Lena Chmielewska, kierująca działem marketingu w firmie Mark Andy Poland, prezentacja i jej charakter przypadły do gustu uczestnikom konferencji: „Jeszcze podczas jej trwania odbieraliśmy bardzo sympatyczne SMS-y i komentarze na profilach mediów społecznościowych. Także rozmowy przeprowadzone podczas konferencji wskazywały, że taka forma prezentowania najnowszych rozwiązań technologicznych była bardzo trafionym pomysłem”.
Mark Andy i MD Labels – premierowa obecność na nowych targach opakowań
Podczas targów ExpoOpakowania 2017, jakie odbywać się będą w dniach 21-22 listopada br. na terenach Expo Silesia w Sosnowcu, firma Mark Andy będzie z kolei obecna na stoisku (nr 54) swojego klienta – drukarni MD Labels. Promować tu będzie z jednej strony maszynę Digital Series, a także inne rozwiązania ze swojej oferty. „Serdecznie zapraszamy wszystkich w imieniu naszego klienta, firmy MD Labels oraz własnym do odwiedzenia nas na tej targowej imprezie – mówi Lena Chmielewska. – Będzie to kolejna tej jesieni okazja do spotkania z najnowszymi technologiami, jakie oferujemy. Pozwalają one drukarniom wyprzedzać konkurencję i oferować nowe produkty na niełatwym rynku zleceń”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com