Ca­non ogła­sza no­wy pro­gram part­ner­ski dla firm z kra­jów EMEAPoprzedni artykuł 

Ca­non za­pre­zen­to­wał dziś swój no­wy pro­gram part­ner­ski dla klien­tów z re­gio­nu EMEA. Ce­lem no­we­go pro­gramu jest kom­plek­so­we wspar­cie Part­ne­rów Ca­non w roz­wo­ju pro­wa­dzo­nej przez nich dzia­łal­no­ści, mak­sy­ma­li­za­cja zy­sków oraz bu­do­wa­nie no­wych kom­pe­ten­cji bi­zne­so­wych w opar­ciu o spraw­dzo­ne na­rzędzia. Do­dat­ko­wo Ca­non, w jesz­cze wi­ęk­szym stop­niu niż do­tych­czas będzie dzie­lić się z Part­ne­ra­mi wie­dzą me­ry­to­rycz­ną, na­rzędziami szko­le­nio­wy­mi i ma­te­ria­ła­mi mar­ke­tin­go­wy­mi.

No­wy pro­gram part­ner­ski jest od­po­wie­dzią Ca­non na zmie­nia­jące się oto­cze­nie ryn­ko­we, kszta­łto­wa­ne przez roz­wój no­wo­cze­snych tech­no­lo­gii cy­fro­wych. De­ter­mi­nu­ją one ta­kże zmia­nę do­tych­cza­so­we­go po­de­jścia do klien­ta i je­go po­trzeb: sper­so­na­li­zo­wa­nych pro­duk­tów i usług „on de­man­d”. Usług, do których klient chce mieć do­stęp nie­mal na­tych­miast, dla­te­go fir­my mu­szą nadążać za tem­pem zmian, a za­spo­ko­je­nie tych po­trzeb mu­si być re­ali­zo­wa­ne szyb­ciej niż kie­dy­kol­wiek wcze­śniej. Ca­non, w ra­mach współpra­cy z Part­ne­ra­mi, przy­go­to­wał sze­reg roz­wi­ązań, które uła­twią ana­li­zę po­trzeb współcze­sne­go klien­ta oraz prze­ło­żą się na zy­skow­no­ść bi­zne­su Part­ne­rów.

Wik­tor Róża­ński, dy­rek­tor Dzia­łu Do­cu­ment So­lu­tions w dzia­le roz­wi­ązań bi­zne­so­wych w Ca­non Pol­ska, które­go in­te­gral­ną częścią jest Ka­nał part­ner­ski, ko­men­tu­je: „Im­ple­men­ta­cja no­we­go pro­gra­mu part­ner­skiego jest dla nas nie­zwy­kle wa­żnym ele­men­tem sys­te­mo­wej współpra­cy z Part­ne­ra­mi. Dla­te­go sta­ra­my się do­sto­so­wać no­wy Pro­gram do ak­tu­al­nych wy­zwań ryn­ko­wych, które z ko­lei uza­le­żnio­ne są od ocze­ki­wań klien­tów ko­ńco­wych. No­wy Pro­gram zo­stał skon­stru­owa­ny w opar­ciu o czte­ry po­zio­my part­ner­stwa, uza­le­żnio­ne od wy­so­ko­ści przy­cho­dów i po­zio­mu kom­pe­ten­cji kon­tra­hen­tów. Wszyst­kim Part­ne­rom za­pew­nia­my wspar­cie bi­zne­so­we oraz pro­gram szko­leń i ak­ty­wi­za­cji, które w na­szej oce­nie, już w nie­dłu­giej per­spek­ty­wie, mo­gą przy­nie­ść im wy­mier­ne ko­rzy­ści bi­zne­so­we”.

No­wy Pro­gram sku­pia się na za­pew­nie­niu Part­ne­rom jesz­cze wi­ęk­szych ko­rzy­ści w ra­mach pi­ęciu klu­czo­wych ob­sza­rów, od­po­wia­da­jących na­drzęd­nym war­to­ściom bi­zne­so­wym Ca­non. Ob­sza­ry, na których będzie opie­rał się no­wy eko­sys­tem, to:

Dy­wer­sy­fi­ka­cja

W ra­mach no­we­go pro­gra­mu, Ca­non będzie wspie­rać Part­ne­rów w roz­wo­ju ich dzia­łal­no­ści po­przez wy­ko­rzy­sta­nie do­dat­ko­wych mo­żli­wo­ści sprze­da­żo­wych, np. ofe­ru­jąc pro­duk­ty i usłu­gi kom­ple­men­tar­ne. Part­ne­rzy, którzy współpra­cu­ją z Ca­non w ra­mach do­star­cza­nia roz­wi­ązań dla biur ta­kże będą mieć oka­zję do wy­ko­rzy­sta­nia wie­dzy i do­świad­cze­nia Ca­non w tym ob­sza­rze. We­dług ana­liz, pro­gno­zo­wa­ny wzrost war­to­ści ryn­ku dru­ku cy­fro­we­go do 2024 r. ma osi­ągnąć 225% war­to­ści z ro­ku 2013. To po­ka­zu­je, ja­ki po­ten­cjał bi­zne­so­wych drze­mie w tym seg­men­cie ryn­ku.

Współpra­ca

Ca­non opra­co­wał za­awan­so­wa­ne na­rzędzia pla­no­wa­nia, które będą ser­cem no­we­go pro­gra­mu. Opra­co­wy­wa­ne w sys­te­mie bi­zne­spla­ny dla Part­ne­rów po­mo­gą bu­do­wać bli­ższe re­la­cje z klien­ta­mi ko­ńco­wy­mi i jesz­cze le­piej zro­zu­mieć ich po­trze­by. Nad po­praw­nym funk­cjo­no­wa­niem pro­ce­sów w ra­mach pro­gra­mu będą od­po­wie­dzial­ni de­dy­ko­wa­ni Ac­co­unt Ma­na­ge­ro­wie, którzy będą przy­go­to­wy­wać cy­klicz­ne (kwar­tal­ne) pod­su­mo­wa­nia wska­źni­ków bi­zne­so­wych, a ta­kże będą bez­po­śred­nim wspar­ciem dla Part­ne­rów w ich co­dzien­nej pra­cy.

Fa­bian Ho­egee, B2B Mar­ke­ting & Sa­les Excel­len­ce Se­nior Di­rec­tor, Ca­non Eu­ro­pe, mówi: “W Ca­non je­ste­śmy świa­do­mi, że pra­ca ze­spo­ło­wa i współpra­ca z Part­ne­ra­mi le­ży u pod­staw wszel­kich ak­tyw­no­ści bi­zne­so­wych, które pro­wa­dzi­my na co dzień. Ka­żda fir­ma ma jed­nak in­ne pla­ny do­ty­czące swo­je­go roz­wo­ju, dla­te­go na­szym wy­zwa­niem by­ło opra­co­wa­nie pro­gra­mu, który za­kła­da rów­nież in­dy­wi­du­al­ne ocze­ki­wa­nia na­szych kon­tra­hen­tów. Oczy­wi­ście w ra­mach efek­tyw­nej współpra­cy prze­wi­dy­wa­ne są do­dat­ko­we ko­rzy­ści i na­gro­dy odzwier­cie­dla­jące za­an­ga­żo­wa­nie Part­ne­rów”.

Ro­zwój

Po­przez no­wy pro­gram part­ner­ski, Ca­non sta­ra się wspie­rać kon­tra­hen­tów, aby mo­gli jesz­cze bar­dziej wy­różnić się na tle kon­ku­ren­cji. Aby osi­ągnąć wspól­ne ce­le bi­zne­so­we, opra­co­wa­ny zo­stał ze­staw na­rzędzi, które m.in. uspraw­nią za­rządza­nie kon­tak­ta­mi han­dlo­wy­mi, po­zwo­lą le­piej zde­fi­nio­wać po­trze­by klien­tów oraz da­dzą ła­twy do­stęp do ak­tu­al­nych in­for­ma­cji ryn­ko­wych.

Do­sko­na­le­nie

Dzi­ęki no­wej plat­for­mie Part­ner Le­ar­ning Hub, Part­nerzy ma­ją do­stęp do kur­sów, szko­leń i do­dat­ko­wych za­so­bów, które po­ma­ga­ją im sku­tecz­niej zdo­by­wać klien­tów i mak­sy­ma­li­zo­wać sprze­daż. Za­so­by w ra­mach Plat­for­my po­dzie­lo­ne zo­sta­ły na trzy ob­sza­ry, opar­te na: bu­do­wa­niu wie­dzy o port­fo­lio pro­duk­tów i usług Ca­non, wspar­ciu w kon­tak­tach z klien­ta­mi oraz no­wej plat­for­mie do re­je­stro­wa­nia trans­ak­cji. Part­nerzy otrzyma­ją ta­kże na­rzędzia do ana­li­zy kon­kret­nych wy­zwań ryn­ko­wych w ra­mach spe­cja­li­stycz­nych ście­żek sprze­dażowych.

Uspraw­nie­nie

W ra­mach pro­gra­mu part­ner­skie­go Ca­non za­pew­nia do­stęp do sze­re­gu usług re­du­ku­jących ob­ci­ąże­nia zwi­ąza­ne z za­da­nia­mi ad­mi­ni­stra­cyj­ny­mi spo­czy­wa­jących na kon­tra­hen­tach. Dzi­ęki te­mu Part­ne­rzy mo­gą sku­pić się na na­praw­dę klu­czo­wych pro­ce­sach i dzia­ła­niach roz­wi­ja­jących po­ten­cjał ich bi­zne­su.

“Aby od­nie­ść suk­ces na tym zło­żo­nym i zmie­nia­jącym się ryn­ku, wa­żne jest po­sia­da­nie spraw­dzo­ne­go, za­ufa­ne­go i do­świad­czo­ne­go part­ne­ra bi­zne­so­we­go” – do­da­je Fa­bian Ho­egee. „Dzi­ęki wie­lo­let­nie­mu do­świad­cze­niu w za­kre­sie tech­no­lo­gii i na­rzędzi obra­zo­wa­nia, chce­my wy­po­sa­żyć na­szych Part­ne­rów w kom­pe­ten­cje i na­rzędzia nie­zbęd­ne do bu­do­wa­nia re­al­nej prze­wa­gi kon­ku­ren­cyj­nej na ryn­ku i uła­twić im do­star­cza­nie lep­szych pro­duk­tów i usług klien­tom ko­ńco­wym. To klucz do podnie­sie­nia ren­tow­no­ści i zy­skow­no­ści ka­żde­go bi­zne­su”.

Wi­ęcej o no­wym pro­gra­mie part­ner­skim Ca­non dla firm z re­gio­nu EMEA mo­żna zna­le­źć na spe­cjal­nej stro­nie in­ter­ne­to­wej dla kon­tra­hen­tów (do­stęp po za­lo­go­wa­niu).

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści