Re­kor­do­wa licz­ba go­ści na sto­isku Ca­non pod­czas FESPA 2018Poprzedni artykuł 

Re­kor­do­wa licz­ba go­ści od­wie­dzi­ła sto­isko Ca­non pod­czas FESPA 2018 – naj­wi­ęk­szych mi­ędzy­na­ro­do­wych tar­gów po­świ­ęco­nych dru­ko­wi wiel­ko­for­ma­to­we­mu. Te­go­rocz­ne sto­isko Ca­non by­ło naj­wi­ęk­szym w ca­łej hi­sto­rii uczest­nic­twa fir­my w wy­da­rze­niu, a licz­ba 11 000 od­wie­dza­jących – obec­nych i po­ten­cjal­nych klien­tów Ca­non – prze­ro­sła ocze­ki­wa­nia or­ga­ni­za­to­rów.

Jed­nym z naj­cie­kaw­szych ele­men­tów sto­iska Ca­non by­ła – za­pro­jek­to­wa­na przez Ro­lan Ro­bo­tics, part­ne­ra Ca­non – tech­no­lo­gia ca­łko­wi­cie zro­bo­ty­zo­wa­ne­go pro­ce­su dru­ku i wy­ko­ńcze­nia na plo­te­rze pła­skim Océ Ari­zo­na 6170 XTS ze zin­te­gro­wa­nym sto­łem do ci­ęcia Océ Pro­Cut. Na sto­isku za­pre­zen­to­wa­ny zo­stał ta­kże pro­ces dru­ku na­tych­miast su­chych gra­fik na Océ Co­lo­ra­do 1640, które są au­to­ma­tycz­nie ła­do­wa­ne do urządze­nia tnące­go Fo­to­ba dzi­ęki cze­mu au­to­ma­ty­zu­ją pro­cesy i zwi­ęk­sza­ją mo­żli­wo­ści pro­duk­cyj­ne do­staw­ców usług dru­ku gra­ficz­ne­go.

Mark Lawn, Dy­rek­tor, Gra­phic & Com­mu­ni­ca­tions Gro­up, Ca­non Eu­ro­pe ko­men­tu­je: „Pod­czas ubie­gło­rocz­nej edy­cji tar­gów FESPA, Ca­non był na ustach wszyst­kich w zwi­ąz­ku z za­pre­zen­to­wa­niem no­wej tech­no­lo­gii UVgel. W tym ro­ku od­wie­dza­jący mo­gli za­rów­no zo­ba­czyć na ży­wo pro­ces dru­ku na Océ Co­lo­ra­do 1640, jak rów­nież wy­słu­chać opi­nii obec­nych na sto­isku klien­tów Ca­non, którzy ko­rzy­sta­ją z tej tech­no­lo­gii na co dzień. Du­że po­ru­sze­nie wy­wo­ła­ła ta­kże tech­no­lo­gia zro­bo­ty­zo­wa­ne­go pro­cesu dru­ku i wy­ko­ńcze­nia, który in­spi­ro­wał do­staw­ców usług dru­ku do jesz­cze wi­ęk­szej au­to­ma­ty­za­cji pro­duk­cji i osi­ągni­ęciu prze­wa­gi kon­ku­ren­cyj­nej dzi­ęki in­no­wa­cyj­ne­mu po­łącze­niu urządzeń cy­fro­we­go dru­ku Ca­non i tech­no­lo­gii Ro­lan Ro­bo­tic­s”.

“Z roz­mów z go­śćmi na na­szym sto­isku pod­czas FESPA wy­ni­ka­ło, że ist­nie­je ogrom­ne za­po­trze­bo­wa­nie na apli­ka­cje wiel­ko­for­ma­to­we, co sta­no­wi głów­ny czyn­nik mo­ty­wu­jący do­staw­ców usług dru­ku do opra­co­wy­wa­nia no­wych stra­te­gii roz­wo­ju swo­jej ofer­ty. Za­awan­so­wa­ne mo­żli­wo­ści plo­te­rów pła­skich i urządzeń ro­lo­wych Ca­non w po­łącze­niu z tech­no­lo­gia­mi na­szych part­ne­rów po­ka­za­ły, w ja­ki spo­sób pod­cho­dzi­my do two­rze­nia zu­pe­łnie no­wych mo­żli­wo­ści w za­kre­sie au­to­ma­ty­za­cji pro­duk­cji różno­rod­nych apli­ka­cji”.

Dla Ca­non FESPA 2018 by­ła ta­kże do­sko­na­łą oka­zją do za­pre­zen­to­wa­nia – na przy­kła­dzie kon­kret­nych wdro­żeń Océ Co­lo­ra­do 1640 u klien­tów z re­gio­nu EMEA – po­zy­tyw­ne­go wpły­wu na bi­znes do­staw­ców usług dru­ku. To rów­nież za­owo­co­wa­ło wie­lo­ma no­wy­mi za­mówie­nia­mi na urządze­nia ro­lo­we z tech­no­lo­gią UVgel bez­po­śred­nio na sto­isku.

Dąże­nie do­staw­ców usług dru­ku do roz­wi­ja­nia mo­żli­wo­ści pro­duk­cyj­nych o no­we apli­ka­cje by­ło jed­nym z głów­nych te­ma­tów po­ru­sza­nych pod­czas FESPA 2018, dla­te­go na sto­isku Ca­non za­pre­zen­to­wa­no bar­dzo sze­ro­kie port­fo­lio apli­ka­cji do różno­rod­nych za­sto­so­wań, m.in. wy­so­kiej ja­ko­ści ma­te­ria­ły pro­mo­cyj­ne, opa­ko­wa­nia czy ele­men­ty wy­stro­ju wnętrz.

Klien­tów już po­sia­da­jących plo­te­ry pła­skie tłum­nie przy­ci­ągnął pre­mie­ro­wy po­kaz Océ To­uch­sto­ne – zin­te­gro­wa­nej tech­no­lo­gii wie­lo­war­stwo­we­go dru­ku cy­fro­we­go do za­sto­so­wań gra­ficz­nych, de­ko­ra­cyj­nych i zadru­ku opa­ko­wań na urządze­niach Océ Ari­zo­na. No­wa tech­no­lo­gia mo­że być z po­wo­dze­niem wy­ko­rzy­sty­wa­na m.in. do od­two­rze­nia różno­rod­nych, nie­ty­po­wych fak­tur na me­dium, np. ka­mie­nia, ce­gły, drew­na czy ka­fel­ków, czy­li ele­men­tów znaj­du­jących za­sto­so­wa­nie np. w bra­nży wnętrzar­skiej czy przy pro­duk­cji luk­su­so­wych opa­ko­wań.

Mark Lawn pod­su­mo­wu­je: „Po­nad po­ło­wa wszyst­kich obec­nych na tar­gach FESPA go­ści od­wie­dzi­ła na­sze sto­isko. Jest to dla nas do­wód uzna­nia dla sil­nej i sta­le ro­snącej po­zy­cji na ryn­ku cy­fro­wych roz­wi­ązań wiel­ko­for­ma­to­wych. Tym bar­dziej, że wszyst­kich wy­staw­ców by­ło po­nad 700. Ro­zmo­wy pro­wa­dzo­ne z klien­ta­mi uzmy­sło­wi­ły nam, jak ogrom­ny po­ten­cjał roz­wo­ju w opar­ciu o no­we tech­no­lo­gie dru­ku drze­mie w fir­mach oraz jak wa­żne dla klien­tów jest dłu­go­fa­lo­we part­ner­stwo i wspar­cie bi­zne­so­we spraw­dzo­ne­go part­ne­ra, ja­kim jest Ca­non. Dzi­ęki licz­nym przy­kła­dom wdro­żeń, pre­zen­to­wa­nym przez na­szych klien­tów na sto­isku, uwol­ni­li­śmy też no­we po­kła­dy ener­gii u na­szych po­ten­cjal­nych klien­tów, dla których bar­dzo wa­żna jest ca­ło­ścio­wa wi­zja roz­wo­ju i re­ali­za­cja no­wych, bar­dziej za­awan­so­wa­nych usług w ra­mach swo­jej ofer­ty”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści