Warsz­ta­ty „Co­pyw­ri­ting, czy­li jak się re­kla­mo­wać przy po­mo­cy sło­wa”Poprzedni artykuł 

Za­pra­sza­my na 12 godz. warsz­ta­ty „Co­pyw­ri­ting, czy­li jak się re­kla­mo­wać przy po­mo­cy sło­wa”, które od­będą się w „Pu­bli­shing Scho­ol” w Kra­ko­wie.

Ter­min: 15 wrze­śnia (so­bo­ta) oraz 16 wrze­śnia 2018 r. (nie­dzie­la) godz. 9.30 do 14.30

Ce­le:
– Na­by­cie przez uczest­ni­ko­́w umie­je­̨t­no­ści sku­tecz­ne­go in­for­ma­cyj­nie i re­kla­mo­wo po­słu­gi­wa­nia się sło­wem w do­ste­̨p­nych im me­diach
– Wy­ge­ne­ro­wa­nie przez ka­żde­go z uczest­ni­ko­́w pa­kie­tu przy­dat­nych dla sie­bie ko­mu­ni­ka­to­́w co­pyw­ri­tin­go­wych

Pro­wa­dzi: mgr Kry­sty­na N-Wawsz­czak – wy­kła­dow­ca i dy­rek­tor szko­ły, spe­cja­li­zu­je się w re­dak­cji oraz co­pyw­ri­tin­gu pu­bli­ka­cji kie­ro­wa­nych do dru­ku i do in­ter­ne­tu

Pro­gram:
1. Ska­̨d się to wzie­̨ło? Co­pyw­ri­ting ja­ko in­for­ma­cja, kre­acja słow­na i per­swa­zja.
2. Ma­gia sło­wa ży­we­go i pi­sa­ne­go. A ja­kie są two­je do­świad­cze­nia?
3. Jak wy­ko­rzy­sta­ć czte­ry zło­te za­sa­dy ko­mu­ni­ka­tu co­pyw­ri­tin­go­we­go?
4. Jak pi­sa­ć w me­diach o so­bie? Jak wy­ko­rzy­sta­ć moc tek­stu i po­szcze­go­́l­nych je­go ele­men­to­́w? ćw. ko­mu­ni­kat “O mnie” do umiesz­cze­nia w CV lub port­fo­lio, na wi­zy­to­́w­ce fir­mo­wej, na www.
5. Jak zbu­do­wa­ć ko­mu­ni­kat pry­wat­ny, a jak słu­żbo­wy, czy­li sty­le i za­bar­wie­nie emo­cjo­nal­ne ko­mu­ni­katów ćw. przed­sta­wia­my pra­co­daw­cy i klien­to­wi po­my­sł lub pro­dukt.
6. Co­pyw­ri­ting tek­sto­́w do dru­ku a we­bw­ri­ting. Po­do­bie­ństwa i ro­́żni­ce. W czym be­̨dę do­bry?
7. Za­sa­dy ge­ne­ro­wa­nia ha­seł re­kla­mo­wych – ćw. two­rze­nie pro­mu­ja­̨cych mnie, mo­́j bi­zies lub mo­je idee ha­seł.
8. Jak pi­sa­ć sku­tecz­ne ma­ile? Jak od­po­wia­da­ć na ma­ile za­wie­ra­ja­̨ce kry­ty­kę lub re­kla­ma­cję? – ćw. tak­ty­ka ko­mu­ni­ka­tu.
9. Bu­du­je­my tre­ść ulot­ki re­kla­mo­wej ade­kwat­ną do wi­zu­ali­za­cji – ćw. two­rzy­my tekst ulot­ki i wy­ko­nu­je­my jej ko­rek­tę przy po­mo­cy pro­fe­sjo­nal­nych zna­ko­́w ko­rek­tor­skich.
10. Kom­po­no­wa­nie ofer­ty fir­mo­wej dla ma­łej fir­my lub fre­elen­ce­ra. Struk­tu­ra pa­kie­tu ofer­to­we­go, co i ko­mu się opła­ca? Kwan­to­wa­nie tre­ści, in­for­ma­cje w ta­be­lach – ćw. bu­do­wa­nie wła­snej ofer­ty.
11. Czy war­to pi­sa­ć blog fir­mo­wy? – ćw. styl ko­mu­ni­ka­tu na blo­gu, dłu­go­ść tek­stu, ilu­stro­wa­nie tek­stu, cze­̨sto­tli­wo­ść wpi­so­́w.

Koszt: 300 zł brut­to

Pro­mo­cja: Wpła­ta do 7 wrze­śnia 2018 r. (pi­ątek) gwa­ran­tu­je bo­ni­fi­ka­tę 180 zł, czy­li koszt wy­nie­sie 120 zł brut­to

Za­pi­sy na http://pu­bli­shing­scho­ol.pl/Bo­okin­gRe­trie­ve.aspx?ID=72080

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści